Suomen pelkokerroin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo erittäin epäreilu se syömistehtävä...madot nyt pystyi melkein nielaisemaan kerralla ja hiiressäkään ei juuri syötävää ollu..:rolleyes: Eikös se torakoita syönyt tyttö ole kisannut bodyfitnessissä?;)

Olikohan juontaja (aleksi tms) ymmärtänyt "vähän" väärin sen "tikkari arvonnan".
Peli olis pysyny tasapuolisena jos se juontaja ois tarjonnu kaikille kilpailijoille mahdollisuuden valita neljästä tikkarista - mut sehän aina laitto pois sen jonka edellinen oli ottanut. Olihan niitä häkkejä ja hiiriäkin sen takia neljä jokaista..

En kattonu, mut kaikki piti vissiin syödä elävänä(tai no lähinnä tarkoitan torakoita ja hämähäkkejä)? Hämähäkkihän kuolee jo siihen kun siitä ottaa otteen x) Varmaa iljettävimpii nuo torakat, mut muutaman kerran purasee ja nielasee - ei oo nii kauheeta.

Joo erittäin epäreilu se syömistehtävä...madot nyt pystyi melkein nielaisemaan kerralla ja hiiressäkään ei juuri syötävää ollu..:rolleyes: Eikös se torakoita syönyt tyttö ole kisannut bodyfitnessissä?;)

On kisannu, ihan hyvässä kunnossa näyttäs olevan, samalla salilla treenaa. Muutaman kerran kuului *piip* torakoita syödessä :D

En kattonu, mut kaikki piti vissiin syödä elävänä(tai no lähinnä tarkoitan torakoita ja hämähäkkejä)? Hämähäkkihän kuolee jo siihen kun siitä ottaa otteen x) Varmaa iljettävimpii nuo torakat, mut muutaman kerran purasee ja nielasee - ei oo nii kauheeta.
No toi hämähäkki ei ihan niin helposti kuollut. Itte en ois pystynyt sitä syömään. Hyi saatana. :D

Linkki.

Ei oo vaarallista. Just oli jossain juttua että ne kaikki elukat mitä siellä käytetään on kasvatettu laboratoriossa ihan pelkokerrointa varten.

Ei saateri, hämähäkki oli kyllä paha! Helvetti, en olis kyllä ite suostunu ottaa edes käteen, sen verran munaton jätkä. Pointsit sille misulle joka sen söi. :rock:

Itekkin kiskonu pikkupoikana kaks kastematoa, yhen toukan ja kuolleen torakan. :kuola: Hämmäri jäis kyllä syömättä.

Ei muuten oo Pelkokerrointen historiassa tullu ku pari, kolme sellasta temppua vastaan mitkä on tuntunu kotisohvallakin sellasilta et ei lähtis tekemään. Toi hämähäkin syönti oli sellanen ja jenkkiversiossa, aivan ekassa jaksossa esitetty juttu, kun olis pitäny mennä johonkin altaaseen makaamaan satojen rottien sekaan, ei kiitos. Haastavia monet temput varmasti ovat, mutta eivät pelottavia.

Heheh

Aivan loistavia nää teidän kommentit tänne sivustolle.. Pakko oli ihan kirjautua sisään että pääsee kommentoimaan itsekkin koska mä varmaan parhaiten tiiän miltä se hämis maistu kun sen söin :))
Niin kuin siitä ohjelmasta huomas, oli niin lähellä että en olis syöny sitä, mutta aleksin avustuksella se meni... :hyvä:

Aivan loistavia nää teidän kommentit tänne sivustolle.. Pakko oli ihan kirjautua sisään että pääsee kommentoimaan itsekkin koska mä varmaan parhaiten tiiän miltä se hämis maistu kun sen söin :))
Niin kuin siitä ohjelmasta huomas, oli niin lähellä että en olis syöny sitä, mutta aleksin avustuksella se meni... :hyvä:
Eikö olisi kannattanut heittää se suoraan suuhun, niin ei olisi turhautunut aikaa tuohon muuhun?

Mitä ne muuten kerto teille noista ötököistä siellä? Siis, että onko mahdollista saada tauteja/sairauksia tms.? Joku taisikin tuossa aikaisemmin kirjoittaa, että olisivat labrassa kasvatettuja. Ei varmaan mikään myrkkyhämis kuitenkaan ollut? Miltä maistui?

Pointsit sulle. Itseltä olis kyllä jäänyt syömättä.

Kiitos kiitos :)

En oikeesti muista mitä niistä elukoista sanottiin, mutta kyllä ne on tarkkaan ns "valittu" siihen "tehtävään" :)
Ei se mikään herkkupala ollu, sitä makua ei voi kuvailla, koska en oo elämässäni syöny mitään noin pahaa, mutta en suosittele!!!
Pakko myöntää että kyl se vituttaa että se tippu maahan, siinä meni ne tärkeet sekunnit, mutta turha se on enää sitä spekuloida, tehty mikä tehty!
Mä luulin siinä vaiheessa kun sain tietää että mun arpaonni osu hämähäkkiin, niin että se on joku tavallinen hämyri ja niitä syödään muutama! Mutta kun näin et se oli tarantella niin meinasin kirjaimellisesti perseelleni lentää... :))

Yksi lause sulle:
Hemmetti, säähän oot ihan kahjo :D

Ei tollasta nyrkin kokoista 8-jalkaa voi syödä edes kossupullon jälkeen.
Mä olisin kyllä kiittäny ja moikannu ihan suorilta ton nähtyäni. Kuten sanoit, muutama pikku hämis olis menny(ehkä)...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom