ehkä ei kuitenkaan itseä kannata mainita nuiden joukossa:D enkä ole voimanostja vaan joku sekasikiö ja normaali salilla kävijä.hunter killer sanoi:Unohdit itsesi::
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ehkä ei kuitenkaan itseä kannata mainita nuiden joukossa:D enkä ole voimanostja vaan joku sekasikiö ja normaali salilla kävijä.hunter killer sanoi:Unohdit itsesi::
hunter killer sanoi:Sotkamon EM-kisoissa tainnu viimeksi Käpylää vilaukselta nähdä ja painoi varmasti ainakin 120kg silloin...
Kuulin joskus, että Aarrea olisi houkuteltu näihin ammattilaisjutskiin mukaan, mutta kyykyn nähtyään joissain kisoissa oli todennut, ettei sillä ole mitään tekemistä voimanoston kanssa...toisaalta aika outoa, sillä vajaasta kyykystä olisi luullut olevan hyötyä vahvaselkäiselle nostajalle???
Joskus 90-luvun lopulla oli Pro fitness(nykyinen body-lehti)-lehdessä Käpylästä juttu, siinä mainittiin hänen vetäneen 400kg maasta salilla.Aarre taisi antaa siinä vinkkejä vetoon.
Sen jälkeen ei ole kuulunut muuta kuin ilkeitä huhuja miehen touhuista, varmuutta kun ei niiden todenperäisyydestä ole...niin niistä ei kannata varmaan internetissä jonkun nimimerkin takaa mussuttaa(tarkoitan siis itseäni, en sinua Jarre).
jarre55 sanoi:Mä luulen, että Käpylä näki tään ammattilaistouhun juuri samassa valossa kuin moni muukin. Morali ei vanhana nostajana anna periksimennä hakemaan kolmea valkoista selvistä yläkyykyistä.
Käpylälle :kippis1:
Juu, huhuja on kuultu ja luettu. Hieno homma, että fiksusti tajuat jättää ne omaan arvoonsa! Sullekin :kippis1:
hunter killer sanoi:Muuten Jarre, minkälainen oli oma veto-ohjelmasi kisavuosina?
itse vedän ilman varusteita, olisi kiva joku ohjelma saada. JTO:n 5x5 ei mulla toiminut....
petrooli sanoi:käpylä nosti pari viikkoa sitten 360 kapealta. ei tiedä vielä aikooko tehdä veteraaneihin 400 vedon. 360 oli kyllä todella kevyt...
mave reenin aarre tekee 5x5 systeemillä ja noin minuutin palautuksella. ja lyhentää sitten
viikon parin välein sarjaa piikkaus vaihetta kohti sarjaa 4x4 3x3 jne. mutta idea on että pari nostoa jää aina reserviin. joskus 1 kova sarja (6-8) on toinen vaihtoehto mitä olen seuraillut.
alku syksystä veti 320x8 kapealta parin reeni viikon jälkeen?!?
ja nopeus vetoa aina ennen jokaista mave reeniä esim 6x2 sopivalla painolla
lämpenee samalla hyvin. mutta täytyy muistaa että kyseinen mies on yksi kaikkien aikojen
lahjakkaimpia maastavetäjiä siksi pitkänkin treeni tauon jälkeen pystyy todella koviin suorituksiin.
hunter killer sanoi:Tarkoitatko suorinjaloin mavea, vai pieneltä korokkeelta tehtyjä maveja??
Siis avuksi tuohon huonoon lähtöön?
petrooli sanoi:käpylä nosti pari viikkoa sitten 360 kapealta. ei tiedä vielä aikooko tehdä veteraaneihin 400 vedon. 360 oli kyllä todella kevyt...
.