Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse valkkaisin sen Merikatu 1, vai mikä se nyt onkaan siinä Merikadun ja Neitsytpolun kulmassa oleva keltainen korkea talo. Sieltä se huoneisto jossa tummennetut ikkunat ja iso parveke merelle. Mitähän lie maksaisi, varmaan 13-18.000e/m2 voisi olla realistinen arvio.Turandot sanoi:Taloyhtiön laadusta en osaa sanoa, mutta ihanin asuinpaikka olis kyllä Helsingin Merikatu, ullakkohuoneisto. Sais katsella ulappaa päivät pitkät. Talot myös on tosi kauniita, huoneistot korkeita. Siisti ympäristö kaiken kaikkiaan ja palveluitakin on.
Tuolla asuneena, huonoja ovat tosiaan nuo kaupalliset palvelut. Stokka on ihan jees mutta saakelin kallis ja kaukana. Tarvitaanko baareja lähellä? Kyllä siellä Ullanlinnassa ihan tavallisiakin ihmisiä asuu, mutta tuo on totta että ei siellä verkkareissa ilkeä ulos/kauppaan lähteä rempan keskeltä kuten vaikkapa sen voi tehdä häpeämättä Tikkurilassa. Kaivarissa mahtavat ulkoilupaikat. Se saatanan tuuli siellä merellä/rannikolla, vihaan sitä! Pysäköinti on saatanasta!anatoli^ sanoi:No jaa, ei se nyt ihan noinkaan mene(tässä haettiin parasta?):
miinukset:
- pienet lähimarketit
- ei baareja välittömässä läheisyydessä
- Kaivari/Ullanlinnan ilmapiiri(Pikkolossa hymyillään kun Johanin poika Niclas on taas romuttanut isän 760L bemarin, mutta eihän isi siitä suutu. Lisäksi muu jengi joka luulee oikeesti olevansa jotain).
plussat:
- näköala
- Kaivarissa ei ole päivää milloin et näkisi poliisia, eli turvallisen oloinen
- rauhallinen
- sijainti varauksin
Edit: niin tämä koskien Turandotin postausta.
??? Onko noissa hyviä paikkoja?dear_a sanoi:Edit: Elikkäs pistäkääpä hyviä paikkoja muistakin kaupungeista, esim. Tampere, Oulu, Jyväskylä (- miksei Turkukin... )
Huppe sanoi:Itse valkkaisin sen Merikatu 1, vai mikä se nyt onkaan siinä Merikadun ja Neitsytpolun kulmassa oleva keltainen korkea talo. Sieltä se huoneisto jossa tummennetut ikkunat ja iso parveke merelle. Mitähän lie maksaisi, varmaan 13-18.000e/m2 voisi olla realistinen arvio.
No voi saatana, siinä taas äidin pikku tsadilainen. Eikehäkolmosenulkopuolellaooelämää... :lol2:Huppe sanoi:??? Onko noissa hyviä paikkoja?
En oo havainnu vielä sitä :D Olen asunut mm. seuraavilla paikkakunnilla:DoDo sanoi:No voi saatana, siinä taas äidin pikku tsadilainen. Eikehäkolmosenulkopuolellaooelämää... :lol2:
kas-vain sanoi:Itsellä taitaisi lähteä akselille Mikonkatu/Vuorikatu/Alkesanterinkatu jos pitäisi kerrostalossa asua. Olisi ainakin keskukstassa. Toisaalta unelma kämppä löytyisi varmaankin akselilta Westend, Kuusisaari, Suomenlinna, Kulosaari, Marjanimenranta ja Laajasalo. Suomenlinna voisi olla aika veikeä asuinpaikka.
Huppe on todistanut mafiaa vastaan. Rohkea life style -valinta!Huppe sanoi:En oo havainnu vielä sitä :D Olen asunut mm. seuraavilla paikkakunnilla:
Kuopio n.10v, n.4-5 asuntoa
Maaninka, 1 asunto
Varkaus, 2 asuntoa
Seinäjoki, 2 asuntoa
Mikkeli, 2 asuntoa
Mäntyharju, 1 asunto
Kitee n.10v, 4 asuntoa
Helsinki, 3 asuntoa
Espoo, 1 asunto
Vantaa (tällä hetkellä [kehä III ulkopuolella]), 1 asunto
No onpas tullut muutettua!
Belmondo sanoi:Taivaallisen rauhan aukio eli Torkkelinmäki olis aika idyllinen keidas kasvattaa katuviisaita penskoja.
Mun unelmakämppä on Lauttasaaressa, mutta en kerro mikä niistä.