Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by RikHard
Ei nyt sentään liioitella. Suomessa vuonna 1999 tehtiin 142 henkirikosta. Jampassa ei varmaankaan tehty kolmasosaa niistä.
phy73 sanoi:Oulun Rajakylä.
Reiska79 sanoi:Itse olen asunut 1983-2002 kaukovainiolla ja sulautunut hyvin joukkoon joskus nuorempana kun aivot eivät olleet vielä järin kehittyneet.
ironchef sanoi:Olin joskus käymässä Kotkan Karhulassa ja siinäpäs vasta paikka! On kyllä ghettolistan kärjessä suomessa...
Spoonie_Luv sanoi:Suomessa ei ole slummeja. Kysykää vaikka nykynuorisolta. Tyypithän on ihan hukassa, kun ei kerta kaikkiaan löydy tarpeeksi ankeata paikkaa, missä voisi virittää tynnyriin tulen ja räbäyttää vähän battlee siinä ympärillä. Steenit, weenit, elastiset ja nää muut molopäät, perkele.
janne31 sanoi:Oon asunut Jampassa noin 5 vuotta enkä ole kuullut kenenkään tapetun sinä aikana. Maine on mitä on ja onhan siellä ostarin ympärillä spuget, mutta jossainhan niidenkin täytyy elää...
tarkemo sanoi:Onko varma ettei se paikka ollut Karhuvuori?
Karhulahan on ihan ok, mutta Karhuvuoressa on paljon työttömiä, toki sekin nykyään varsin siisti, verrattuna 80-luvun alun "kovaan" maineeseen.
:lol2: Toi Merirastila-juttu meni aika nappiin. Ei täällä mitään slummeja ole, kaikki asunnot on uudenkarheita. Harvoin täällä puukotetaan ketään, tuppaa vaan ärsyttämään, kun kokoajan ollaan lainaamassa kännykkää. Muutaman kerran ollu mustien ja valkosten välien selvittelyjä erään koulun kentällä, mutta ei siellä ole kukaan kuollut(mun tietääkseni). Omalle kohdalle sattuneita: kerran heitetty kivi ikkunasta sisään ja pyörä varastettu.Force sanoi:Jos sulla on huumeongelma, sä asut Kontulassa
Jos sä oot somalialainen, silloin Merirastilassa
Samaan aikaan mu mä pistän tätä paskaa purkkiin
Hallitus tunkee kaikki syrjäytyneet nurkkiin
Halvat stadin kämpät idäs, ei voi sanoo sattumaksi
Avohoitopotilaita pyörii täällä riesaks asti
Jengi douppaa, eikä kukaan haluu puuttuu
Voitsä pysyy kuivilla, ku naapuri pitää huumeluukkuu?
Onks siel itähelsingissä oikeesti tommonen paskameininki mitä tuo Steen1 tilittää?
ironchef sanoi:Saattaa olla että se oli toi vuorikin. Ei niin tarkkaan muista kuin et se oli joskus 93 ja paikka oli niin luotaan työntävä kuin vain olla voi.
Pecman sanoi:Ei vittu!!
Saanko ottaa tosta itelleni uuden sigun? Saanko pliis??
Toi tiivistää niin nerokkaasti suomalaisen räpin perusongelman. :5: