Kyllä Myyrmäki-Martinlaakso akseliin mahtuu törkeä määrä pulsuja, manneja ynnä muita hörhöjä.
Oon asunut lapsuuden molemmissa asuinalueissa ja kyllähän noi on ihan ok paikkoja varttua kunhan vain pitää varansa tietyissä paikoissa:
esim martinlaakson pedofiilejä jotka runkkaa kimpassa läheisessä metsässä kun läheiselle futis kentälle on saapunut tivoli :D
(ollaan siskon kanssa nähty kyseisiä herrasmiehiä, ei siis mitään ubaani legendaa
)
Jotkut mannet louhelan asemalla saattaa olla keskiyön aikaan vastassa pesismailan kanssa.
Muutenkin kaikki steissit on pitkin päivää täynnä, yleensä ihan hauskoja, pulsuja.
Ja sitten on tietytsti nämä kuuluisat paikalliset sekopäät joista mainittakoot mun lemppari
eli tää mies joka pitää aina punaista kypärää päässään ja ajoi kuulema kerran lasten punaisella kolmipyöräisellä martsarin uimaaltaaseen. Tyypin saattaa nähä ajoittain myös mannissa ja ilmestyihän se mun työharjoittelu paikallekkin k-market cassaan pari vuotta takaperin martsarissa, huutaen JEESUS-KRISTUS-RAKKAUS-PELASTUS!! ect Onko muut törmänny kyseiseen heppuun?
Ja muita kuuluisia sekoja on Hemuli, Kilpikonna nainen ja Hattivatti mies. Noista oon kyl kuullut tarinaa, mutta oon törmännyt vain Hattivatti mieheen