Elä ny hikeenny, kun luulen, että mun selaimessa on häikkää (*NEUTRAALIN murina aiheutti äkillisen suolen löystymisen*).no helevetti
wiki
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elä ny hikeenny, kun luulen, että mun selaimessa on häikkää (*NEUTRAALIN murina aiheutti äkillisen suolen löystymisen*).no helevetti
wiki
Ei vitun tauno. Missä kohtaa tossa mun postissa luki että toi olis faktaa?
Vituiks se kuitenkin meni, spede.
no eipä se sullakaan oikein nappiin mennyt. onhan tossa useita kuvauspaikkoja jakomäen lisäksi.Vituiks se kuitenkin meni, spede.
ootko asunu siellä koko ikäs?
kyllä ainakin kaverilla alkaa olla hinku pois kun sillä alkaa olla opinnot loppuvaiheessa siellä.. ei taida jaksa olla ees opintojen loppuun kikkelin asukas vaan muuttaa pois sieltä kun tyttöystävänsä valmistuu.
kaveri on ikänsä asunut jyskässä, ja opiskelujen perässä muutti sinne
no eipä se sullakaan oikein nappiin mennyt. onhan tossa useita kuvauspaikkoja jakomäen lisäksi.
Tottahan toki oon asunut täällä koko ikäni, enkä oo pois muuttamassa. Ei se elämä oo muualla sen ihmeellisempää. Mä en tajuu mikä Mikkelissä on mukamas vialla.
Riippuu paljon minne päin Soukkaa. Ostari nyt on vuokrakerrostaloilla(muualla ennemän omistusasuntoja, parhaimmillaan merinäköalalla) ympäröity seitkytluvun betonirakentamisen mestariteos, joten meno voi olla sen mukaista, mutta ei se silti ole niin kammottava paikka kuin voisi joidenkin nettikirjoitusten perusteella luulla. Monelle taitaa Soukasta tulla mieleen vain uutisoidut skinien rähinöinnit, joten mielikuvat voivat olla hieman vääristyneet.Juu laitetaampas tän jatkos että mitä mieltä porukka on espoon soukasta, että millasta aluetta mahtaa olla? Tyttöystävän kans sinne täältä keskisuomesta ollaan muuttamassa töiden perässä niin olis mukava tietää saako siellä rauhassa ulkoiluttaa koiraa ja liikkua yksin näin syksyn pimetessä?
Riippuu paljon minne päin Soukkaa. Ostari nyt on vuokrakerrostaloilla(muualla ennemän omistusasuntoja, parhaimmillaan merinäköalalla) ympäröity seitkytluvun betonirakentamisen mestariteos, joten meno voi olla sen mukaista, mutta ei se silti ole niin kammottava paikka kuin voisi joidenkin nettikirjoitusten perusteella luulla. Monelle taitaa Soukasta tulla mieleen vain uutisoidut skinien rähinöinnit, joten mielikuvat voivat olla hieman vääristyneet.
Ostaria lukuunottamatta Soukka on ihan mukava paikka asua, jossa voi ulkoilla koiran kanssa(tai ilman) oikein hyvin. Löytyy merenrantaa ökytaloineen ja Hanikan luontopolulla pääsee keskelle metsää vartin kävelyllä. Toisella puolella Soukaa sijaitsee Hevostallin ympäristökin on oikein rauhallista.
Juu noh niin puolesta ja vastaan tuli nyt tuosta soukasta,mutta näin varmasti lähes kaikista paikoista jos eri ihmisiltä kysyy. Uskon kuitenkin että tuossa nyt sen viihtyy mitä töiltä ym. yleensäkään siellä kerkeää oleskella. Kyllähän tätä roskasakkia näkee nykyään jo ihan täällä keskisuomen korkuudellakin senverran ettei ihan yllätyksenä tule mikään. Niin ja tuo asunto on yläkartanonkujalla että tiedä sitten millanen alue mahtaa olla?
missäpäin tämä "Olympiakortteli" suunilleen majailee??
Käsittääkseni juuri tuo mainittu Jakomäki oli valmistuessaan sellainen, että siellä oli pelkkiä vuokrataloja. Tämä on varmahkoa mutua.Eikö taas esimerkiksi Helsingissä ole aikaisemmit jotkut kaupunginosat olleet melkein pelkästään kaupungin taloja?