Suomen pahin slummi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ootko asunu siellä koko ikäs?

kyllä ainakin kaverilla alkaa olla hinku pois kun sillä alkaa olla opinnot loppuvaiheessa siellä.. ei taida jaksa olla ees opintojen loppuun kikkelin asukas vaan muuttaa pois sieltä kun tyttöystävänsä valmistuu.

kaveri on ikänsä asunut jyskässä, ja opiskelujen perässä muutti sinne

Tottahan toki oon asunut täällä koko ikäni, enkä oo pois muuttamassa. Ei se elämä oo muualla sen ihmeellisempää. Mä en tajuu mikä Mikkelissä on mukamas vialla.

Tottahan toki oon asunut täällä koko ikäni, enkä oo pois muuttamassa. Ei se elämä oo muualla sen ihmeellisempää. Mä en tajuu mikä Mikkelissä on mukamas vialla.

Mikkeli on mun mielestä aivan helvetin tylsä ja pieni kaupunki. Ei se pienuus niinkään haittaa, mutta kun se tosiaan on niin tylsä. Mitä siellä on? Tori? :D

Juu laitetaampas tän jatkos että mitä mieltä porukka on espoon soukasta, että millasta aluetta mahtaa olla? Tyttöystävän kans sinne täältä keskisuomesta ollaan muuttamassa töiden perässä niin olis mukava tietää saako siellä rauhassa ulkoiluttaa koiraa ja liikkua yksin näin syksyn pimetessä?
Riippuu paljon minne päin Soukkaa. Ostari nyt on vuokrakerrostaloilla(muualla ennemän omistusasuntoja, parhaimmillaan merinäköalalla) ympäröity seitkytluvun betonirakentamisen mestariteos, joten meno voi olla sen mukaista, mutta ei se silti ole niin kammottava paikka kuin voisi joidenkin nettikirjoitusten perusteella luulla. Monelle taitaa Soukasta tulla mieleen vain uutisoidut skinien rähinöinnit, joten mielikuvat voivat olla hieman vääristyneet.

Ostaria lukuunottamatta Soukka on ihan mukava paikka asua, jossa voi ulkoilla koiran kanssa(tai ilman) oikein hyvin. Löytyy merenrantaa ökytaloineen ja Hanikan luontopolulla pääsee keskelle metsää vartin kävelyllä. Toisella puolella Soukaa sijaitsee Hevostallin ympäristökin on oikein rauhallista.

Riippuu paljon minne päin Soukkaa. Ostari nyt on vuokrakerrostaloilla(muualla ennemän omistusasuntoja, parhaimmillaan merinäköalalla) ympäröity seitkytluvun betonirakentamisen mestariteos, joten meno voi olla sen mukaista, mutta ei se silti ole niin kammottava paikka kuin voisi joidenkin nettikirjoitusten perusteella luulla. Monelle taitaa Soukasta tulla mieleen vain uutisoidut skinien rähinöinnit, joten mielikuvat voivat olla hieman vääristyneet.

Ostaria lukuunottamatta Soukka on ihan mukava paikka asua, jossa voi ulkoilla koiran kanssa(tai ilman) oikein hyvin. Löytyy merenrantaa ökytaloineen ja Hanikan luontopolulla pääsee keskelle metsää vartin kävelyllä. Toisella puolella Soukaa sijaitsee Hevostallin ympäristökin on oikein rauhallista.

Voin vahvistaa tämän ja tosiaan, jos ulkoilusta tykkää niin todella loistava mesta.

-edit- Niin huonona puolena on hiukan syrjässä isommista kauppakeskuksista(Omena), mutta lippulaiva taitaa olla lähin. Ostarilla nyt pyörii päivälläkin spurguja ym. hämärää sakkia, jos ei semmosta kestä niin ei kannata asioida. Yleensähän ostarit on muutenkin tollaisia. Paikasta riippumatta melkeinpä.

Juu noh niin puolesta ja vastaan tuli nyt tuosta soukasta,mutta näin varmasti lähes kaikista paikoista jos eri ihmisiltä kysyy. Uskon kuitenkin että tuossa nyt sen viihtyy mitä töiltä ym. yleensäkään siellä kerkeää oleskella. Kyllähän tätä roskasakkia näkee nykyään jo ihan täällä keskisuomen korkuudellakin senverran ettei ihan yllätyksenä tule mikään. Niin ja tuo asunto on yläkartanonkujalla että tiedä sitten millanen alue mahtaa olla?

Korjatkaa jos olen väärässä. Pienen kaupungin lähiössä voi kaupungin vuokrakämppiä olla muutama ja nekin vain osa paikan taloista. Eikö taas esimerkiksi Helsingissä ole aikaisemmit jotkut kaupunginosat olleet melkein pelkästään kaupungin taloja?

Juu noh niin puolesta ja vastaan tuli nyt tuosta soukasta,mutta näin varmasti lähes kaikista paikoista jos eri ihmisiltä kysyy. Uskon kuitenkin että tuossa nyt sen viihtyy mitä töiltä ym. yleensäkään siellä kerkeää oleskella. Kyllähän tätä roskasakkia näkee nykyään jo ihan täällä keskisuomen korkuudellakin senverran ettei ihan yllätyksenä tule mikään. Niin ja tuo asunto on yläkartanonkujalla että tiedä sitten millanen alue mahtaa olla?

Nojoo, toi taitaa olla just sitä "huonompaa" aluetta.

En siis muuten itse asu enää soukassa, että ei ollut tossa mun aikasemmassa postissa "oma lehmä ojassa". Asuin suht koht kaukana verrattuna tohon yläkartanonkujaan ostarista.

Hämeenlinnan Nummi ja Katuma saavat sydämeni hypähtähtämään kaikista niistä herkistä ja lämpimistä muistoista...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom