Suomen pahin slummi?

Nostan tän ylös, mutta kertokaanhan minkälaista aluetta oulun kaukovainio on? Ku oon kuullu melko tarinoita sieltäkin :D Ku Ouluun pitäis muuttaa opiskelee lääk. tied. ja kaukovainio ei hirvee kaukana siitä oo ja ainakin Sivakan vuokratalois pukkaa siellä olevissa yksiöissä vuokrat olemaan melko halpoja :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eihän se enää mitää slummia oo, onhan siellä toki omat spuket niinku joka paikassa..
Rauhottunu viime vuosina jo aika paljo siitä mitä se oli..

3 vuotta kaukovainiolla jo asuneena en nyt tätä slummiksi sanois. Talot ei ole hienoimpia enkä varmasti loppuelämääni täällä asu mutta slummiin on vielä paljon matkaa.
Joten ihan hyvin tänne muuttaa voi :)

Kouvolan Eskolanmäen seudut - oikee Bronx :D Ei lähempää tuttavuutta tehny ko. paikkaan mutta venäläisiä ja manneja asuu paljon sekä vissii suurin osa Kouvolan rikoksista tehää tuolla. Viitakumpu on kans vähän semmosta mamujen aittaa; mannei, venäläisii, somppunegei yms. ja muutamii kinkkei sekä spugei. Ei nää siis mitään raunioita oo vaan vähän huonokuntosempii kerrostaloi täyn ja rikoksiin taipuvaisia henkilöitä. Pakko sanoa että Tornionmäki on varmaan Kouvolan rauhallisin kaupunginosa - iteki asun täällä.

Varissuolle, Lausteelle tai Vaalaan en ihan heti Turussa muuttaisi.

Nostan tän ylös, mutta kertokaanhan minkälaista aluetta oulun kaukovainio on? Ku oon kuullu melko tarinoita sieltäkin :D Ku Ouluun pitäis muuttaa opiskelee lääk. tied. ja kaukovainio ei hirvee kaukana siitä oo ja ainakin Sivakan vuokratalois pukkaa siellä olevissa yksiöissä vuokrat olemaan melko halpoja :D

Rauhallista täällä on. Mitä nyt paikallisia spurguja tuossa "ostoskeskuksella" pyörii. Huutajamuumi varmaan tulee tutuksi. Hiljaista on ollu ainakin omassa kerrostalossa eikä juuri mitään meteliä tule. Talot aika vanhoja joten eristävät hyvin huoneistojen ääniä, paitsi käytävästä jotain kuuluu.

Otetaas Järvenpää ylös. Jamppa ja sit oisko se Pajalaa (tarkemmin sauvakatu/lähteenkuja). Jamppa on jo pitkän aikaa mennyt parempaan suuntaa, mut tarinoita riittää ja en siellä vieläkään viittis asuskella ja sit täs Pajalas missä oon asunu pienen ikäni niin täs meiänkin talos : on työnnetty mummo alas portaista, toises rapus puukotettu joku tyyppi, pihalla myytiin huumeita ihan "julkisesti" ja pihalla, kun yks auto palo niin autonomistaja otti autosta ensin kaljakorin ulos ennenkuin otti oman lapsensa sieltä. Tommosta tällä kertaa, mutta siis nyt pitkään aikaan täällä ei kyllä enää ole mitään tapahtunut. Eikö yleisestikin Järvenpää ole esim. pahoinpitelytilastoissa aika korkealla (vaikka se ei nyt tietenkään tähän slummiasiaan liity varsinaisesti)?

rauhallista täällä on.oulun kaukovainion maine juontuu jonnekkin 80-luvulle jolloin oli villi paikka. ainoa paikka on tuo kaketsun ostari ku tuo holvi pubin aikoinaan tuli siihen kun tuiran valmer lopetettiin. kaikki venkulat tulivat baarin perässä tuirasta tänne(sama omistaja siis kyseessä). harmittomia hamppeja tuossa ostarissa on, mutta kyllähän ne välillä pistää vituttamaan. paras ois ku koko ostari räjätettäisiin ja rakennettas uus tilalle ilman rafloja.

Itse olen nyt tammikuusta lähtien asunut täällä Kaukovainiolla, niin ei mulla ainakaan ole mitään valitettavaa tästä paikasta. Joka paikastahan löytyy ne omat spurgut, mutta kun ei hakeudu mihinkään hämäräporukkaan, niin ei pitäisi olla mitään ongelmia. Tosin itse olen kuullut, että yhdeksän jälkeen illalla saattaa olla "mielenkiintoista" porukkaa liikenteessä tuolla ostarilla, mutta kun en ole itse siihen aikaan liikkunut siellä, niin enpähän osaa sanoa sitä todeksi taikka valheeksi. Täällä asuu hirveänä lapsiperheitä, vanhuksia ja tietysti nuoria. Huutajamummista en ole kyllä koskaan kuullutkaan :D.

Itse olen nyt tammikuusta lähtien asunut täällä Kaukovainiolla, niin ei mulla ainakaan ole mitään valitettavaa tästä paikasta. Joka paikastahan löytyy ne omat spurgut, mutta kun ei hakeudu mihinkään hämäräporukkaan, niin ei pitäisi olla mitään ongelmia. Tosin itse olen kuullut, että yhdeksän jälkeen illalla saattaa olla "mielenkiintoista" porukkaa liikenteessä tuolla ostarilla, mutta kun en ole itse siihen aikaan liikkunut siellä, niin enpähän osaa sanoa sitä todeksi taikka valheeksi. Täällä asuu hirveänä lapsiperheitä, vanhuksia ja tietysti nuoria. Huutajamummista en ole kyllä koskaan kuullutkaan :D.

Huutajamuumi eli sellainen n. 170cm pitkä vanha äijä, joka on vähän päästä sekaisin ja yksin huutelee kaikkea, kun kävelee kaupoille. Rauhallinen tuo ostarikin on, mitä nyt joitain juoppoja huutelemassa. Mikään ihme ei ole vaikka päivällä ois spurguja kännissä ostarilla ja teinejä ärrän edessä. Kaukovainiosta elää vain maine. :D

Huutajamuumi eli sellainen n. 170cm pitkä vanha äijä, joka on vähän päästä sekaisin ja yksin huutelee kaikkea, kun kävelee kaupoille. Rauhallinen tuo ostarikin on, mitä nyt joitain juoppoja huutelemassa. Mikään ihme ei ole vaikka päivällä ois spurguja kännissä ostarilla ja teinejä ärrän edessä. Kaukovainiosta elää vain maine. :D

Ai jaa, ei siinä näköjään ollutkaan mitään kirjoitusvirhettä :lol2: . Sori :D. Kun itse tänne muutin, niin paskat housuissa ekan kerran kävelin ostarille, kun olin ihan satavarma, että jokainen vastaantuleva on joko murhaaja tai raiskaaja. Ai, miten niin oli peloteltu? :D Ihan mukavalta tämä paikka musta vaikuttaa, menivät vaan paskiaiset nostamaan vuokraa 8€:lla :curs: :D.

Sotkamo: makkosenmäen "hakatalot", kaikki juopot ja muut onnistujat asuu siellä.

Tornio: Kivirannan "slummi". Ei saatana, yhden kesän asuin siellä...yhtäkään yötä en nukkunut, niin etten heränny johonkin tappeluun tms meteliin. Onneksi ei enää ikinä sinne:kippis1:

Rovaniemelle muutaessa kysyinkin sitten pakkislaisten apua, etten taas muuta paskalle paikalle. Homma toimi, mahtavalla paikalla asutaan kyllä:rock:

pakkis rokkaa:)

Oulu on käsittääkseni suht rauhallinen paikka kun ei vain hakeudu "ikävään" seuraan. (27v. kokemuksella sanon ;) )
Mitä nyt sillon tällön murhia ja raiskauksia tapahtuu. :(
Tuirassakin kuulemma sattuu ja tapahtuu koko ajan, mutta omalle kohdalle ei ole tullut mitään. Vain se joka viikonloppu pidettävä tuira drifting kuuluu kyllä hyvin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom