Suomen pahin slummi?

Omalla listallani aika korkealle sijalle pääsee kuopion Petonen. Löytyy mm. kaupungin vuokra-asuntoja ja muutama tyypillinen pieni lähiökuppila, joista ehkä legendaarisimmassa maineessa on Karhunpesä.

Viikottaiset narkkarien puukkohippaset ovat arkipäivää ja melkein kuukausittain joku härveli tiputtelee ohikulkijoita haulikolla parvekkeelta tms.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuopion Petonen on kuule luxusta verrattuna Jyväskylän Pupuhuhtaan.
Vuonna 99 opiskelijana tuli pari kuukautta Pupuhuhdassa asuttua, sitten riitti.
Tässäpä tapahtumia: Lähes kaikki asukkaat olivat Romaneja ja Venäläisiä, paitsi minä ja eräs romanin vaimo.
Kuuntele siinä sitten tangoja yömyöhään kun seinät olivat varmaan lastulevyä.
Eräs aamu oli mm. kaikki käytävän ikkunat rikottu ja veriläiskiä käytävä täynnä.
Eräs toinen vkl yö oli joku paskantanu alakertaan, helevetti sitä lemua! :urjo:
Pontikankeittäjä asu myös alakerrassa, ja siellä sit ramppas jos jonniinnäköstä hiipparia.
Puukotettiin siinä pihassa yhtä taksikuskiakin, asuinalueen vieressä oleva metsä toimi asunnottomien juoppojen kylänä. No vuokra ainakin oli halpa.
Ei jääny Jkl:stä mitkään kultaset muistot meikäläiselle.

Muusta suomesta ei hajuakaan, mutta Turussa Varissuo-Lauste-Ilpoinen-Halinen-Jyrkkälä ovat kaikki melko järkyttäviä. Kamalin on ehkä Lausteen kerrostalo alue.

Originally posted by Mike
Hervanta.

Heh, Hervanta on ihan Luxus ;) On kyllä kaikenlaista tossunkuluttajaa siellä kaupungin vuokra-asuntojen alueella... onneks ei itse asu siellä, ne pysyy aika hyvin poissa siitä Herwoodin "keskustasta" .

Ei varmaan oo Suomen pahinta aluetta mut Espoonkeskusta on aika huonomaineinen paikka. Paikan nimeä ollaan muuttamassa ku nykyisellä nimellä on niin huono kaiku ihmisten korvissa.

Originally posted by Jukka84
Ei varmaan oo Suomen pahinta aluetta mut Espoonkeskusta on aika huonomaineinen paikka. Paikan nimeä ollaan muuttamassa ku nykyisellä nimellä on niin huono kaiku ihmisten korvissa.

Mitä mitä???:D Ite asun ihan täsmälleen keskustassa, ei itse keskusta ole paha paikka vaan vieressä sijaitseva SUVELA/KIRSTINMÄKI. Jossain vaiheessa 90-lukua paikka oli huumetilaston kärjessä koko maassa. Alue on muutenki täynnä somaleja, kurdeja, albaaneja, manneja ja muita vähemmistön edustajia. Jotakin kertoo jo, jos suvelan ylä-asteen oppilaista puolet tai yli on ulkomaalaisia. Suvelan läpi autolla ajajen näkemättä yhtään poliisia on jo hyvää tuuria.

Se 13v. sompperaiskari oli näiltä mestoilta kotosin.

Originally posted by Karhu35
Varissuo ja Halinen Turusta...:itku:
Ah noita Halisen aikoja. Sielläkin humppa soi, ulosteet tuoksuivat ja käytävässä kaikui mustalaisten kaunis keskustelu: "Saatanan huoranpenikka, nussi äitiäs. Vittu mä tapan sut saatana."

Joo toi Suvela on tosi kurja paikka. Sattumalta kaverin kaveri tunsi ne vanhemmat hyvin ja kertoi muutaman yksityiskohdan. Siellä on havaittavissa liberaalin pakolaispolitiikan vaikutukset täydessä mittakaavassaan.

Originally posted by naiskovis
Oisko stadissa yks pahimpia nykyään Kontula? En ole kyllä siellä itse asunut.

Itsellä ei ole kovinkaan huonoa kuvaa Kontulasta. Tosin en ole itsekään siellä asunut mutta entinen tyttöystävä asui yhden kesän Kontulassa pari vuotta sitten. Silloin siellä käydessä ei paikka hirveän rauhattomalta tuntunut. Samat densot siellä raahusti kuin muissakin lähiöissä. Varmasti löytyy Helsingistä pahempiakin paikkoja kuin Kontula.

Originally posted by Bullhogan
Joo toi Suvela on tosi kurja paikka. Sattumalta kaverin kaveri tunsi ne vanhemmat hyvin ja kertoi muutaman yksityiskohdan. Siellä on havaittavissa liberaalin pakolaispolitiikan vaikutukset täydessä mittakaavassaan.

Kyllä! Itse 80-luvulla Suvelassa asuneena voin sanoa, että meno siellä on muuttunut aivan täysin! Vaikka olihan se jo kasarillakin aikamoinen puukkojunkkareiden tyyssija!

Kaverini asuu lähellä Suvelaa ja on monesti sanonut, että menee vielä joku päivä panostamaan koko vitun lähiön ;)

Tuollahan tapahtuu jatkuvasti niitä somppujen ja muiden värivammasten tekemiä raiskauksia tai niiden yrityksiä. Kohde TIETENKIN suomalainen nainen..

Puolustusvoimissa voisivat joskus pitää ne loppusodat tämänkaltaisissa slummeissa kovat piipussa..

-edit-

En jaksa enempää näistä asioista avautua. Alkaa muuten vaan vituttaa..

Originally posted by JammuSetä
Omalla listallani aika korkealle sijalle pääsee kuopion Petonen. Löytyy mm. kaupungin vuokra-asuntoja ja muutama tyypillinen pieni lähiökuppila, joista ehkä legendaarisimmassa maineessa on Karhunpesä.

Viikottaiset narkkarien puukkohippaset ovat arkipäivää ja melkein kuukausittain joku härveli tiputtelee ohikulkijoita haulikolla parvekkeelta tms.

Tässä ko. ghetossa on tullu jo jonkun aikaa asusteltua, enkä yhtään narkkia/härveliä ole nähny. Ilmeisesti silmäni eivät ole auenneet... Kaikki kuopiossa puhuu kuinka "kauhea" paikka petonen on, mutta mukavaahan täällä on asua :)

Mää nyt en oo hirveesti Suomee kiertäny, mutta kyllä perkele toi espoonkeskus/suvela on spuge mesta. Junnuna oli fudis treenit siellä suvelan fudis kentällä ja spugeja käveli jurrissa keskellä kenttä kesken harkkojen. Ja kerran ennen turnausta siellä oli somalit vs albanit fudis matsi ni ykski albaani huus toiselle et: "syötä toi pallo tai mä hakkan sut"! Vitun neekerialbaanisomaliintialaismannepummit!

Ps. en ole rasisti:)

Turun Halinen/Varissuo/Lauste/Jyrkkälä.. mutta noistakin kaikki muut paitsi Varissuo on simmonen että riippuu vähän missäpäin asuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom