Suomen/maailman kaunein/tuunatuin Opel Kadett E

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Johnsson
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ikä
38
Elikkäs mikä tai mitkä Opel Kadett E merkkiset autot on teidän mielestä Suomen/Maailman hienoin tai rajusti tuunatuin?

Pitihän se tälläinen threadi laittaa Opel Kadett E fanina :D :rock:.

Tässäpä muutamia jotka minun mielestä on ihan siistejä:

Modena Flash (Suomalainen):

hms-2000c.jpg

hms2000-04.jpg

hms2000-05.jpg

Toinen suomalainen:

http://www.buzztuning.net/Autot/Opel_Kadett/Buzz_Tuning_Opel_Kadett.htm

Ulkomaalainen:

207.jpg

206.jpg

Nämä on ihan siistejä minun mielestä. Tuo ulkomaalainen kyllä kuuluu selvästi siihen tuunatuimpien joukkoon.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllähän noi aika kauheita molemmat on. Aikaa, vaivaa ja rahaa on selvästi kulunut, mutta hirveitä laitoksia silti. Hieman hillitympi linja olisi ok.

Kunnon wannabe race autoja :D Toivottavasti kulkupuoli on levikkeiden kanssa samalla tasolla.
Alempi on keulasta ihan jees, mutta tuossa ylemmässä ei tuo konepelti minun silmiin oikein istu.

Toivottavasti ajotuntuma on uusien osien myötä parantunut ulkonäön tavalla. Vituttaisi kun on mennyt saatanasti rahaa kadettiin ja jos se on yhä samanlainen ajettava...

:urjo: Tuo ulkomaalainen on ainakin aivan luokattoman ruma. Mä en tuommosella ajais vaikka maksettais :urjo:

ja nuo suorat takapyörän kaaret on mielettömän rumat..onneks tohon modena flashiin on vaihdettu

Ei tuo ulkomaalainen kyllä minunkaan mielestä kovin hyvä ole. Rajusti tuunattu se on, muttei siisti. Olisi kyllä saanut tähän vuoteen odottaa niin olis saanut autoonsa Kadetin lexus takavalot.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Todella rumia molemmat. En kehtais ajaa. Jos jompi kumpi pitäis valita, niin kotimainen.

Karvanopat vielä taustapeiliin roikkuun niin vitun hienoja. :urjo:

Kulkisin mielummin vaikka linja-autolla... tai kävellen.

Kerpele sanoi:
http://koti.mbnet.fi/conani/hottirokki/imagepages/image39.htm
Tuossa ja parissa seuraavassa kuvassa on myös aika antaumuksella tunetettu Kadett.
Yleensä Gessit ovat kyllä parhaimmillaan melko vakiona, mutta täytyy kyllä nostaa hattua moiselle rakentelulle. Ei itseltä löytyisi motivaatiota/taitoa/varaa/aikaa moiseen :rolleyes:

Tuohan näyttäisi olevan sama kadetti jonka linkin laitoin ensimmäiseen viestiini. Ja erittäin näppätän näköinen onkin. Eikös tuossa tehot ole 200 hepassa?

Kattokaas tätä sporttiautoa:
IMG_4306.jpg

Onko tuota pienempiä rumpujarruja edes olemassa? Jos koneteho vastaa ulkonäköä, niin huolestuisin aika rajusti, koska jarrut eivät sitä ainakaan ole.

IMG_4387.jpg

Sumppari sanoi:
Jos koneteho vastaa ulkonäköä, niin huolestuisin aika rajusti, koska jarrut eivät sitä ainakaan ole.
Ei 1.6 accordissa(?) mitään isoja tehoja ole. Eikä takajarruilla ole muutenkaan suuresti välilä, turhaan ne levyt siellä ruostuisi.

D.yates: No siivekkeistä, ilmanohjaimista ja "ratakumeista" päätellen tehoahan on pitkälti yli 200hp. Sittenhän tuo vasta "fiksu" projekti on jos auto on alustan ja koneen puolesta täysin vakio, mutta pistetty vaan 100kg ilmanohjaimia/kittiä/vanteita koristeeksi. Vaikka jokaisen oma asiahan se on että haluaako ajettavuuden parantuvan vai ei. Itse vaan ensin laittaisin alustapuolen, sitten kulkupuolen, ja viimeisenä sen "lookin" vastaamaan edellisiä.
Jotenkin vaan huvittaa jos tilanne on se, että tuo auto on yhtä huono ajaa kun kadulla vastaantulevat 20v vanhat ruosteiset accordit, kun näyttää paremmalta.

Zone-sarja -42%
Jos autojen laittaminen kiinnostaa, niin miksi sen aihoin pitää olla joku mahdollisimman paska? Tai no, enpä mä kyllä ymmärrä oikein muutenkaan koko tuunauskulttuuria.

NHB sanoi:
Jos autojen laittaminen kiinnostaa, niin miksi sen aihoin pitää olla joku mahdollisimman paska? Tai no, enpä mä kyllä ymmärrä oikein muutenkaan koko tuunauskulttuuria.

Samaa mietiskelin itekin, ei tommosesta parikytvuotta vanhasta pikkuautosta saa hienoo mun silmiin vaikka niihin miten paljon rahaa upottas. Vastenmielisiä noi on mun mielestä, mutta enpä minäkään autoista mitään ymmärrä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom