Suomen jalkapallon MM-karsinta

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jumalauta miten viileesti pikkuhuuhkajat hoiti homman loppuun asti :hyvä::rock::worship:

Huhhuh mikä matsi!!!!

Upea fiilis, loistavaa että TV Viisi näytti tämän pelin.

Tätä voittamisen asennetta onkin ollut ikävä. Huomenna seniorit ottaa mallia.

:dance2::kippis1:

Ja etenkin toi tapa miten homma hoidettiin!! Ylleensä ton kaltaset tilanteet on Suomelle just niitä pahimpia, ei hermo kestä. Mutta uusi polvi näytti nyt miten pää pidetään kylmänä! Hemmetin kylmiä vetoja jätkiltä rankkareissa!

Mahtavaa! Vittu mun silmät vähän kostuivat lopussa.. perrrkele. :haart: Ihan vitun upeeta. :itku:

Täytyy myöntää, että itsekin olin lähellä tirauttaa muutaman kyyneleen viimeistään siinä vaiheessa kun joukkue kiitti yleisöä. Onneksi kuitenkin suomalaiseen tapaan nielin tunteet ajoissa;).

Hemmetin kylmiä vetoja jätkiltä rankkareissa!
Ahon rankkari ja Maanojan eka torjunta olivat aivan huikeita.

En olis kyllä junnuissa viel uskonu että Kiiko pääsee noin pitkälle toisin kuin Kappe. Siltä osin mitä näin niin pelas kyllä hyvää peliä. Itellä olis tullu 120e tasurista pitkävedolla rahaa :rolleyes:

:wtf: Pakko sanoa etten olis ennakoon uskonut että voitto tulee :rock:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
oli muuten maanojan eka rankkutorjunta aika uskomaton,helvetin nätisti otettu.
jännä yksityiskohta,suomen kaikki laukojat teki maalin samalta puolelta :D melkonen oli kyllä nousu vikalla kympillä,eikä jatkoaikavoittokaan ollut kaukana.todella hieno ottelu kaiken kaikkiaan

Voi tsiisus, että oli jännä peli eilen :rock::rock::rock: . Aivan mahtava voitto! Kisat kutsuu ensi vuonna.
Tuli oikein tippa linssiin, kun voitto ratkesi ja katsomo huuti viimeistä päivää. Harmi, että A-maajoukkue ei yllä tuollaiseen peliin.

Huhhuh mikä matsi! Aivan mahtava seurata kisoja, jos/kun ne ensi kesänä tv:stä näytetään tai ehkä jopa paikan päälle tulee lähdettyä. Maanojan huusi ekan torjunnan jälkeen, vittu mä oon hyvä! :D

Jaahas. Kenenhän laskuun toi Eremenko tuolla pelaa...Nyt vittuun se sieltä kentältä ja vikkelään. VOI VITTU!!!!!!!!! Kaveri ei muuta ole tehnyt ku muninut tuolla. Ryssä mikä ryssä...

Venäjä näyttää tulevan ainoastaan vasenta laitaa ja sieltä matalana maalille. Forsellillekin pitäis saada apua tonne ylös, vaikeaa yksin voittaa neljä pakkia

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom