Suomen jalkapallon MM-karsinta

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Roman Eremenko on kyl kova jantteri, siinä on suomen tulevaisuuden play-maker tai miksei jo nyt olisi...lähes yhtä hyvä kuin minä aikoinani :D

Melkein jokainen syöttö taaksepäin.

Olipas mitään saamatonta peliä. Forssell ei saanut mitään aikaan, en olisi ihmetellyt jos olisi ryssinyt pilkunkin. Kiva mennä Moskovaan leikkiin tollasen esityksen jälkeen.

hohhoijaa.
musta Forssell ei oo saanu mitään aikaan aikoihin,olin muuten ihan varma että vetää ohi sen pilkun :)

r.eremenko on kyllä kova jätkä,tekee itseään koko ajan pelattavaksi ja ottaa vastuuta.pari harvinaisempaa hasardia tuli eilen mutta kun kaveri ei rankaissut niin so not.

yksi eremenko olisi vielä tulossa ja huhut kertovat että olisi koko veljeskatraan lahjakkain :)

Ei näistä otteluista pikkumaita vastaan kannata kyllä vetää mitään johtopäätöksiä, mitä peli tulee sitten kovempia vastustajia vastaan olemaan. Ja positiivisesti ajateltunu olihan tuo nyt paljon parempaa kuin Hodgsonin aikaiset nyhjäykset... Toki aika mitäänsanomaton peli joitain välähdyksiä lukuun ottamatta. Itseä ilahdutti oikeastaan vain Paulus Roihan pirteä esitys. Saa nähdä nyt vain sitten millä systeemillä Venäjää vastaan. Jotenkin epäilen, että tulee koko karsintojen pahin peli.

roiha oli ihan ok ekalla puoliajalla,mutta katosi kokonaan kuvasta toiselle IMO

Joo no kieltämättä niin vähän taisi käydä, mutta ekan puoliajan esityksessä ei todellakaan valittamista. Mutta että laittaa Pohja korvaajaksi... Mun mielestä se on nähty aikoja sitten ja vois jättää ulos joukkueesta pikku hiljaa

musta Forssell ei oo saanu mitään aikaan aikoihin
Daa..:D
olin muuten ihan varma että vetää ohi sen pilkun :)
Mä olin jo laittamassa takkia päälle, mutta se kusipää petti mun odotukset.
r.eremenko on kyllä kova jätkä,tekee itseään koko ajan pelattavaksi ja ottaa vastuuta.pari harvinaisempaa hasardia tuli eilen mutta kun kaveri ei rankaissut niin so not.
Joo, sen pallollinen varmuus on suomalaisen jalkapalloilun mittapuulla hämmästyttävää. Toivotaan että saisi vastuuta vieläkin enemmän seurassaan.

tuli kyllä ihmeteltyä suomen hyökkäysmateriaalin kapeutta.mun mielestä kumpikaan roiha eikä pohja ole tuolla tasolla käytettäviä hyökkääjiä.mutta kun ilmeisesti muitakaan ei ole?

E:Roman on suomen Andrea Pirlo :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Miksi Pohja, tai Roiha pitäisi jättää ulos maajoukkueesta, jos käyttökelpoisia ei nuoria pelaajia löydy? Omassa roolissaan maajoukkueessa Pohja on kuitenkin ihan käyttökelponen. Nopeutta kuitenkin löytyy ja tekniikkaa on riittävästi, että pallo pysyy hallussa edes välttävästi tolla tasolla. Roihaan nyt pätee vähän samat asiat. Sitten kun löytyy joku nuorempi pelaaja, jolla on joku ominaisuus, jota voidaan käyttää maajoukkueessa, niin ilmanmuuta hänet otetaan heti tilalle.

Onneksi ainakin U21 ikäluokka vaikuttaa lupaavalta... Petrescu, Ojala, Ääritalo, Hetemaj yms. Ja vielä nuoremmissa (91-90) on sellaisia nimiä kuin Mäntylä, Dalla Valle ja Pukki. Tulevaisuus ainakin vaikuttaa suhteellisen hyvältä, mut saa nyt nähdä sitten. :rolleyes:

google kertoi että -97 syntynyt :) eli hetken saa vielä ootella

Illasta sitten junalla kohti Moskovaa... :dance:

futismatkabig.jpg

Voitto Azereista irtosi hinkeästi, mutta kuitenkin voiton jälkeen helpompi Suomen lähteä Lokimotiv-stadionille. Voitto siellä Venäjästä olisi kai utopiaa, tasuriin olisin tyytyväinen (tietysti maalejakin jos näkisi, esim 1-1).

Reissusta tulee varmasti upea. Nähtävyyksiäkin ehtii hieman käydä katsomassa... Jotain raporttia reissusta kirjoittelen kun kotiin reissusta joskus myöhään torstaina pääsen...

Oks siel joku katto vai? :D läppä läppänä!

muistakaahan tsekata pikkuhuuhkajien karsintaottelu tänään,tv viisi kello 18.50

muistakaahan tsekata pikkuhuuhkajien karsintaottelu tänään,tv viisi kello 18.50

Uskomattoman hienoa taistelua pikkuhuuhkajilta :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom