Suomen Hurja muodonmuutos -kilpailu...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T.K.
  • Aloitettu Aloitettu
Tuo Hurja muodonmuutos on formaattina jo waanha. Mulla olisi heti paljon parempi ehdotus: Kurja muodonmuutos.

Tässä ohjelmassa otetaan joka jaksossa kolme nuorekasta, menestyvää ja hyvännäköistä ihmistä käsittelyyn. Heille tehdään pälvikaljut ja kierot nenät. Tarvittaessa anti-rasvaimu, eli rasvapuhallus. Mahaan ja perseeseen pistetään 20kg ylimääräistä lämmikettä. Lopuksi joka jamppa saa päähänsä kunnon pullonpohjalasit, semmoiset joihin katsoessa näkyy vain pienet mustat pupillit kaukaisuuden tyhjiössä. Ja tietenkin hammasraudoilla väännettäisiin semmoinen hymy, että setävainaan vanha lauta-aitakin näyttäisi rakennustekniikan huipentumalta.

Kuka katsoisi? Käsi ylös. Minä ainakin katsoisin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Katsoiko joku viime jakson jenkkiversiosta? Siinä triplahuulisesta(näytti todellakin että omisti 3 huulta) tytöstä jolla oli vielä hieman roikkuvat silmätkin loihdittiin aiiiika kaunis. Minä en itse katso lainkaan kieroon tuollaista, jos kerran tekniikka sen mahdollistaa ja niin minkä helvetin takia ei. Itse olen todellakin _kärsinyt_ korkeasta hiusrajasta ihan lapsesta asti.. kun vain saisi sen pari tonnia kasaan jostain niin.. :)

Kivakiva, ollaan puhuvinaan tv-sarjasta että voidaan puhua itsestä! Onneksi me punttaajat olemme kaikki narsisteja eikä kukaan pidä asiaa outona. :D

Aina kun katson peiliin ajattelen että pian on taas aika mennä leikkauttamaan luomia kun olen ihosyöpäriskiryhmässä. Eihän se oikeastaan ole ulkonäkö- vaan terveysjuttu, paitsi että yksi on niin näkyvä että sen poistaminen on plastiikkakirurgin hommia, ja siksi se onkin lykkääntynyt. Eikä ole kovin akuuttikaan asia.

Toinen mikä harmittaa on ettei ole tullut hankittua enemmän tatuointeja ja enemmän ja isompia arpia pään alueelle nuorena. No, molemmat asiat järjestyvät kyllä ilman lääkärin apua.

Silmälaseista en osaa haluta eroon kun ne ovat olleet osa imagoa 30 vuotta. Väsyin piilarisählinkiin parissa kuukaudessa. No olkoon, riskitön silmäleikkaus menettelisi kyllä. Vituttaahan se kun hiihtäessä menee rillit huuruun. Mutta ulkonäöksellisesti niistä on kyllä ollut enemmän hyötyä kuin haittaa, mielestäni.

Sitten isken veikistelevästi silmää peilille ja toteamme yhdessä olevamme täydellisiä. Varsinkin kun rinta-olka-käsivarsipäivänä on kauheessa pumpissa.

Äänestin Aria muodonmuutokseen. Äijä on pudottanut kymmenen kiloa mutta roikkuva, rasvainen nahka jäi. Mahtaa vituttaa kun ei voi paljon posettaa torso paljaana, eikä ole juuri motivaatiota laihduttaa lisää. Siinä on terveys kyseessä eikä esteettinen haitta. Noihin naisten ongelmiin en oikein osaa samaistua mutta minua harmittaisi olla Ari.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom