Suomen Hurja muodonmuutos -kilpailu...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T.K.
  • Aloitettu Aloitettu
http://www.nelonen.fi/hurjamuodonmuutos/

Naurettavaa... Eihän noista oikeesti kukaan edes tarttisi minkäänlaisia kauneusleikkauksia. Toi ensimmäinenkin (Eija-Riitta) näyttäisi huomattavasti paremmalta, jos laihtuttaisi 10+kg, meikkaisi, vaihtaisi vaatteet ja näyttäisi HIEMAN positiivisemmalta sekä seisoisi ryhdikkäämmin. Ari on ihan ok näköinen ikäisekseen mieheksi. Sekin voisi vain vähän laihduttaa, pukeutua muodikkaammin ja HYMYILLÄ. Terttu 58v. on lähinnä kauniisti vanhentuneen tyylikkään rouvan näköinen. Siis miksi ihmeessä tollainen haaveilee kauneusleikkauksista?! Hanna-Mari ja Sari kaipaisivat myöskin vain väriä naamaan ja iloisempaa olemusta. Noi ihmiset näyttävät "rumilta" vain siksi, että seisovat mutrusuina lysyssä. Kauneusleikkauksella tuskin saa noista yhtään kauniimpia, kun muuten ovat niin supervittuuntuneen näköisiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan naurettava koko formaatti. Ihmisille tarjotaan parempaa elämää kirurgin kautta, sairasta. Kukaan noista ihmisistä ei näytä sellaiselta, joka kaipaisi leikkausta. Liikunta, ruokavalio, vaatteet ja meikki olisi paljon järkevämpi ratkaisu noissa tapauksissa.
Olis kyl hauska nähdä nuo ihmiset kymmenen vuoden päästä (mahdollisesta) leikkauksesta, onko elämänlaatu todella muuttunut vai onko ilmiö nimeltään "samaa paskaa eri paketissa".

mxm sanoi:
Liikunta, ruokavalio, vaatteet ja meikki olisi paljon järkevämpi ratkaisu noissa tapauksissa.
.
Samaa mieltä. Aina silloin tällöin olen eksynyt katsomaan jenkkiversiota, missä ihan tavallisen näköiset ihmiset valittaa kun koko elämä on ollut pilalla liian suuren nenän tms vuoksi eikä mitään, mitä olisi halunnut ole voinut toteuttaa. Ja nyt kun nenä on pienennetty ja tissit suurennettu niin kaikki on mahdollista. Mulle on ihan sama leikkauttaako joku itseään, mut se on täyttä paskaa, jos tavallisen näköisen ihmisen elämä menee täysin pilalle ulkonäön takia. En itsekään ole mikään missi eikä se tähän mennessä ole estänyt tekemästä asioita.

todella naurattavaa kun vielä laittavat päälle noin viikon "treenin" jossa sitten kehittyvät hurjasti...

kyllä jokainen noista olisi voinut tehdä saman muodonmuutoksen jo tuolla mxm:n sanomalla listalla. eri asia olisi, jos näillä olisi oikeasti vaikka onnettomuudesta johtuva kasvovamma tai jokin vastaava.

tähän kävisi se pakkotoiston oma "hurja muodonmuutos", jossa muutokset tapahtuivat siis jonkun 12 viikon aikana.. muistaako kukaan linkkiä kuvaan? aiheena oli joku "nöx nöx" -mainos.. luultavasti jopa turvallisempi vaihtoehto tämmöinen leikkauksille, rasvaimuille ja silikonilihaksille.

Älytöntä...mun mielestä noitten ei todellakaan ole tarvetta kenenkään leikkauttaa itteensä.
Kukas muuten maksaa mahdolliset korjausleikkaukset tulevaisuudessa....?

Kuka meistä kynäniskoista hakeutuu kanssa tuohon ohjelmaan ja vaatii lekurilta kunnon "kuuria" ja syntholia:)

japa sanoi:
Kuka meistä kynäniskoista hakeutuu kanssa tuohon ohjelmaan ja vaatii lekurilta kunnon "kuuria" ja syntholia:)

Silikonilihaksethan ovat nykyään myös mahdolliset :urjo: .

Tietenkään bodaajanarsisteilla ei ole mitään käsitystä siitä, millaista on elää, kun jatkuvasti mielessä on oma ulkonäkömoka, joka pilaa koko ulkomuodon ja samalla nakertaa psyykettä.

Mielestäni Tertulla ja Arilla on parhaimmat perusteet plastiikkakirurgille. Laihduttamalla ja tukkatyyliä muuttamalla ei poistu Arin olematon leuka eikä Tertun vanhenemisen tuomat muutokset lähde pois (esim. löysä naama).

Sen sijaan useimmiten piilareilla voi pitää itsensä erossa silmälaseista ja laihduttamalla saa itsensä tiukempaan kuntoon. Kampaaja, meikki ja uusi tyyli tekisi noille muille ihmeitä.

Ihmettelen sitä, että miten niille arville ei muka voi mitään..

Sitten kun musta tulee vanha ja raihnainen, menen melko varmasti kauneusleikkaukseen, jos naama on kovinkin valunut.

Tällä hetkellä toivon saavani rahaa kokoon sen verran, että saisin yhteen hampaaseen posliinikuoren (noin 300e), koska vihaan hampaitani, jotka näyttää ihan kummalta, kun yksi hammas on niin takana muista. Hymy on hirveän näköinen enkä halua hymyillä ollenkaan. Asia vaivaa mua melkeen koko ajan ja on automatisoinut mun suun toimintojakin sen verran, että pidän suuta supussa ja jos mua tuijotetaan (tätä tehtiin näyttelemiskurssilla) pidän suuta koko ajan kiinni vaikka väkisin (näyttää hassulta).

Hyvä täällä on haukkua ihmiset siitä, että kilpailijat piittaa ulkonäöstään. Osa heistä on vähän heppoisin perustein liikkeellä, mutta osalla on perusteltu syy osallistumiseen.

Nykymaailma on pelkkää ulkonäköä. Pitää näyttää hyvältä saadakseen palvelua, saadakseen työpaikan, pitääkseen työpaikan, löytääkseen kumppanin, ollakseen hyväsytty..

Miksei tuossa leikellä oikeasti rumia/palaneita/vammautuneita ihmisiä? Luulisi niitäkin löytyvän. Varmaan vituttaa sellaista kun joku turhamainen traumaatikko kiilaa ilmaiseen leikkaukseen kun itsellä puuttuu sekä silmäluomet, korvat että toinen sierain.

Kyllä minullakin ensimmäinen reaktio oli, että eipä noilla suomalaisilla kandidaateilla hirveästi tarvetta kauneusleikkauksiin. Sen sijaan jenkkiversiossa muutama leikkaukseen päässyt oli todella sen tarpeessa ja heille sen tosiaan soi. Aika suuri muutos on monessa tapauksessa syntynyt lähinnä hampaiden korjauksen kautta (myös hiukset ja meikkaus vaikuttavat todella paljon), mutta muutamassa tapauksessa juuri leikkaus on kyllä varmasti parantanut ihmisen elämänlaatua.

Toisaalta lähinnä itsensä takia nuo suomalaisetkin muutosta hakevat, joten mikä minä olen sitä tuomitsemaan. Ehkä eniten ihmetyttää sellaiset ihmiset, jotka hakevat leikkauksella muutosta asiaan, jonka voisivat aivan hyvin korjata parantamalla elämäntapojaan (=liikalihavuus).

keijo s sanoi:
Miksei tuossa leikellä oikeasti rumia/palaneita/vammautuneita ihmisiä? Luulisi niitäkin löytyvän. Varmaan vituttaa sellaista kun joku turhamainen traumaatikko kiilaa ilmaiseen leikkaukseen kun itsellä puuttuu sekä silmäluomet, korvat että toinen sierain.

Ehkä siksi, että oikeasti ruman/palaneen/vammautuneen ongelmia ei aina saada täysin pois edes plastiikkakirurgialla.

Näihin ohjelmiin haetaan potentiaalisia kilpailijoita eli sellaisia, joissa muutos näkyy kaikista edustavimpana. Alkukuvat on tehty sillee, että tyypit näyttää mahdollisimman mitättömältä ja sitten lopussa kaikki on ihan OOO ja WOO ;)

Hippa sanoi:
Tällä hetkellä toivon saavani rahaa kokoon sen verran, että saisin yhteen hampaaseen posliinikuoren (noin 300e), koska vihaan hampaitani, jotka näyttää ihan kummalta, kun yksi hammas on niin takana muista. Hymy on hirveän näköinen enkä halua hymyillä ollenkaan. Asia vaivaa mua melkeen koko ajan ja on automatisoinut mun suun toimintojakin sen verran, että pidän suuta supussa ja jos mua tuijotetaan (tätä tehtiin näyttelemiskurssilla) pidän suuta koko ajan kiinni vaikka väkisin (näyttää hassulta)

Tämä menee jo hurjasti :offtopic: , mutta pakko mainita kun on niin samanlaisia kokemuksia Hipan kanssa. Ala-asteikäisenä multa irtosi "onnettomuudessa" pysyvät etuhampaat. Tietämätön hammaslääkäri istutti ne jotenkin takaisin paikoilleen, jonka jälkeen pian mulle laitettiin hammasraudat. Tätä ei olisi saanut tehdä, sillä hampaani olivat "kuolleet", eli niissä ei ole minkäänlaista eloa. Kaksi hammasta jäi auttamattoman vinoon, joiden vuoksi aloin peittelemään hymyäni. Vuosiin en voinut/halunnut hymyillä... Sain kuitenkin hoitotakuun hampailleni, eli kun lääkäri oli tehnyt virheen, sain halutessani korjauttaa hamapaani ilmaiseksi. Reilu vuosi sitten rohkaisin mieleni ja menin hoitoon, toinen etuhammas ja yksi kulmahammas hiottiin pois, ja ne "oikaistiin" jollain muovilla. Uskallan jälleen hymyillä... :D

Tosin vieläkään en ole hampaisiini tyytyväinen, korjattuihin hampaisiin on tullut tummentumia, jotka näkyvät läheltä katsottaessa. Jos jotakin voisin itsestäni vaihtaa, vaihtaisin ehdottomasti hampaat.

Tuleeko tästä vähän sellainen olo, että hei mullahan on samanlainen nenä ku tuolla, onko se tosiaan niin ruma että se pitää leikkauttaa?

Kunhan tulevat takaisin sukulaisten eteen:

Naisilla on kaikilla naamanahka venytetty alaselkään kiinni niin että silmiä ei saa kiinni, huulet ovat törröllään kuin kalalla, rintoihin on upotettu 9dl silikoonia, niin että paidat pitää teettää ulkomailla, perseessä j-lo implantit ja päässä jeniver aniston-tukka.

Arilla taas on syntholilla turvotetut hauikset, melaan lisätty 10,5cm lisäpituutta mahasta imetyllä rasvalla, silmät ammuttu laaserilla näkeviksi, maalirusketus päällä ja hampaat niin valkoiset, että niitä koskee sama sääntö kuin aurinkoa. ÄLÄ KATSO SUORAAN! tai jos katsot, käytä hitsausmaskia.

Ei vaan,
normaaleja suomalaisia ulkonäöltään. Voi turhuuksien rovio.

Missä tuosta kilpailussa on ilmoitettu. Ei ainakaan omalle kohdalle ole ilmoittautumiskaavaketta osunut. Vaikka toisaalta, ihmisiähän ne lääkäritkin ovat, ei ne ihmeisiin pysty. :jahas:
...ehkä tuon jälkeen voisin kuitenkin kulkea kaupungilla ilman että lapset itkee ja joka ilta on kyläläiset ulko-ovella talikoiden ja tulen kanssa...

Hippa sanoi:
Mielestäni Tertulla ja Arilla on parhaimmat perusteet plastiikkakirurgille. Laihduttamalla ja tukkatyyliä muuttamalla ei poistu Arin olematon leuka eikä Tertun vanhenemisen tuomat muutokset lähde pois (esim. löysä naama).

Voin kertoa, että se vanheneminen ikäänkuin pitää sisällään myös ne kehon muutokset. On kuulemma ihan tavallista. :jahas:

Eiköhän sitä jokaisessa ole jotain leikeltävää. Itse leikkauttasin järkyttävän vinon nenäni, jota rakkaani ihanasti sanoo nyrkkeilijännenäksi ja viärät sääreni tietty. Tai sitten en. Kyllä sitä voi olla tyytyväinen itseensä sellaisena kuin on. Ärsyttää kun ameriikasta tyrkytetään tännekkin noita pinnallisia arvoja. "Olet onnellisempi kun näytät siltä sun tältä" Hohhoi. Kohta meidänkin tyttäremme haluavat silikoonitissit 16-vuotis synttärilahjaksi. Ja saavat ne.

Surullista.

Jansku sanoi:
Voin kertoa, että se vanheneminen ikäänkuin pitää sisällään myös ne kehon muutokset. On kuulemma ihan tavallista. :jahas:

Sanoinko jossain vaiheessa, että vanhenemisen tuomat muutokset on jotain ihmeellistä ja erikoista?

Pahoittelen, jos ilmaisin itseni huonosti, mutta tarkoitin sanoa, että vanhenevan ihmisen löysälle naamalle ei voi tehdä oikeen mitään ilman kirurgiaa, kun taas esim. silmälaseista pääsee eroon ostamalla piilarit (=ei tarvita kirurgia).

Missukka sanoi:
Eiköhän sitä jokaisessa ole jotain leikeltävää. Itse leikkauttasin järkyttävän vinon nenäni, jota rakkaani ihanasti sanoo nyrkkeilijännenäksi ja viärät sääreni tietty.

:offtopic:

Kiva mies sulla, kun keksii susta kaikkia kauniita ilmaisuja (muistelen sitä vantteruuttakin)... :jahas:

Hippa sanoi:
:offtopic:

Kiva mies sulla, kun keksii susta kaikkia kauniita ilmaisuja (muistelen sitä vantteruuttakin)... :jahas:
:hyper: Joo, ei kai sitä kukaan voi olla kokonaan täydellinen. (kyllä se mua kehuukin kovasti)

edit: mikäli en olisi shopannut tuota avataria, huomaisit kyllä itsekkin mistä se nenän nimitus tulee. :jahas: Olen jo tottunut siihen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom