Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mustakin tuntuu viel ihan eiliselt kun irkkasin ja alko tulla joka kanaval juttuu miten lordi kerää pinnoi. Ja nyt puhutaanki jo 08 viisuista.:o~Miten nämä vuodet vaan vierii. Taasko kohta on euroviisut?
Sama homma. Kyllä on kummallisia nimiä valittu tuonne tänä vuonna. Kuitenkin ihan huvin vuoksi annoin ääneni Teräsbetonille. :DKaikki iha "uusii" tuttavuuksii mulle paitti Kari Tapio ja Teräsbetoni.
Kari Tapio kiistattoman lahjakas laulaja, aivan upea, mutta biisi sellainen välttävä, ehkä "seniori-erikoisuudella" voisi pärjätä riittävästi varmistaakseen itse kisaan pääsyn.
Movetronin biisikään ei oikein vakuuttanut (esim. "Ei kenenkään maa" oli paljon parempi) ja falskia laulua. Huomasitteko muutoin miten poppoosta on äijät turvonneet, kun taas P.Lepistö säihkyy hehkeänä kuin ennenkin? Tosin en oo varma, onko samat äijät.
Crumblandin biisi tosi tylsä, ei minkäänlaista tarttuvuutta, ja vaikka lavalla osasivatkin olla niin myöskään tyylisuunnan kannalta en välttämättä lähettäisi sinne raskaan rokin (vieläpä tollasen tyypillisen nykymetallin) immeisiä ilman jotain omaa juttua - eli "riisuttua Lordia". Jatkoon nyt päässeen Movetronin mahdollisuuksiin itse kisassa en usko lainkaan
Ei pystyny katsomaan. Häpeä oli liian kova, siis myötähäpeä. Tämän vuotisiin esiintyjiin olisin kaivannut esimerkiksi Tauski Peltosen, Ilkka Jääskeläisen tai Jasmin Mäntylän kaltaisia vahvoja tulkitsijoita.
Ei pystyny katsomaan. Häpeä oli liian kova, siis myötähäpeä. Tämän vuotisiin esiintyjiin olisin kaivannut esimerkiksi Tauski Peltosen, Ilkka Jääskeläisen tai Jasmin Mäntylän kaltaisia vahvoja tulkitsijoita.
Käytännössä tuo kokemani myötähäpeä tarkoittaa sitä, että tämän vuoden viisut ovat osaltani ohi.
Ja hyvä niin.