Kuuntele radio suomesta:hyvä:
Kokeilin muuten joskus sillain, että selostus radiosta ja kuva tuolta myp2p:stä. Ei oikein toimannu, oli aika reilu viive tuossa nettikuvassa .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuuntele radio suomesta:hyvä:
Täältä pitäs ainakin näkyä. Azeri-pelin katselin tätä kautta.
-edit- Juu, näkyy se tuolla jo olevan.
http://myp2p.eu/competition.php?&competitionid=&part=sports&discipline=football&allowedDays=2,3,4,5,6&p=2
Ei tarvitse rekisteröityä. Lataat vaan esim. sen sopcastin ja sit klikkaat tuolta sitä play-linkkiä, niin ohjelman pitäisi aueta itsestään oikealle kanavalle.Kiitos, vaikuttaa hyvälle, tuonne pitää vissiin rekisteröityä ja ladata jokin ohjelma "SopCast" tms., että saa näkymään, vai riittääköhän, että illalla menee tuonne ja alkaa suoraan katsomaan peliä.
Minä kattelen tvantsilla jotain live7-kanavaa, hyvin toimiiHitto, minulla vaan valittaa et no peers to connect! Damn, tai jäädä peli näkemättä
Minä kattelen tvantsilla jotain live7-kanavaa, hyvin toimii
Voi olla aka hilpeä tunnelma Englannissa tänään jos lukemat jäävät voimaan. Eivät taida nuo enkut olla maailman parhaimpia häviäjiä :DEnglanti tappiolla 0-2 ja Venäjä johtaa omaa peliään :D