Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvin hiljensi Panucci kotiyleisön 90+ minsan jälkeen. Hienosti pelas Skotlanti, mut ei riittänyt. Pirlo oli vähän kurassa.:D
Skotlanti-Italia 1-2
Miten on, joutuuko kahdesta keltaisesta kortista pelikieltoon seuraavaan otteluun, vaikka kortit eivät tule samassa ottelussa?
Jos näin on, niin toivotaan että Quaresma tai Maniche ottaa tänään kortin ja on/ ovat pelikiellossa Suomea vastaan. Eikös Deco myös ole loukkaantuneena, nämä pois Portugalin keskikentältä ja Alexei Eremenko Jr mukaan Suomelle niin vaikuttaa paremmalta taistellessa keskikentällä.
Kolme keltaista muistaakseni täytyy olla, et pelikieltoa tulee, korjatkaa jos olen väärässä....
Kahdesta keltaisesta pelikieltoa juu.Ei tarte olla samasta pelistä.
Eli kahdesta vai kolmesta? Faktaa?
Tuo kolmen keltaisen sääntö taitaa olla lähinnä hattrickissa![]()
Eikös tuo ole ihan yleinen käytäntö liigoissa?![]()
Kuten missä liigassa?
Jos Serbia voittaa molemmat jäljellä olevat ottelut, niin ilmeisesti nousevat tasapisteissä Suomen ohi. Tosin niiden viimeinen matsi on vieraissa Puolaa vastaan. Mut joo, voitetaan tuo Portugali ensin ja katotaan sitten lohkon lopputilanne. :thumbs: Nyt Skotlanti-Italia matsin pariin.![]()
Osaako joku sanoa näkeekö tuon huomisen pelin netistä jotain kautta. Eli ei ole canal+:aa eikä huvittaisi baariin tuon takia lähteä.
Jostain olen kuullut että netistä näkyisi, eikä haittaa vaikka olisi Portugalin kielinen selostus.
Osaako joku sanoa näkeekö tuon huomisen pelin netistä jotain kautta. Eli ei ole canal+:aa eikä huvittaisi baariin tuon takia lähteä.
Jostain olen kuullut että netistä näkyisi, eikä haittaa vaikka olisi Portugalin kielinen selostus.