Suomen EM-karsinta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja huuto500
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Hyvin hiljensi Panucci kotiyleisön 90+ minsan jälkeen. Hienosti pelas Skotlanti, mut ei riittänyt. Pirlo oli vähän kurassa.:D

Skotlanti-Italia 1-2

Miten on, joutuuko kahdesta keltaisesta kortista pelikieltoon seuraavaan otteluun, vaikka kortit eivät tule samassa ottelussa?

Jos näin on, niin toivotaan että Quaresma tai Maniche ottaa tänään kortin ja on/ ovat pelikiellossa Suomea vastaan. Eikös Deco myös ole loukkaantuneena, nämä pois Portugalin keskikentältä ja Alexei Eremenko Jr mukaan Suomelle niin vaikuttaa paremmalta taistellessa keskikentällä.

Kolme keltaista muistaakseni täytyy olla, et pelikieltoa tulee, korjatkaa jos olen väärässä. Eremenko ei pelaa keskiviikkona, kun sai kuonoonsa Moskovassa(leukaluu murtui). Portugalilta varmuudella sivussa ainakin Deco, Carvalho ja Ferreira.

Tällasta..

BetChronicle:
Portugali 1,09 - 91,7%
Suomi 8,9 - 11,2%
Serbia 14,5 - 6,9%

BlueSQ:
Portugali 1,07 - 93,5%
Suomi 9,0 - 11,1%
Serbia 15,0 - 6,7%

BetDAQ:
Portugali 1,09 - 91,7%
Suomi 9,4 - 10,6%
Serbia 16 - 6,3%

BetFair:
Portugali 1,09 - 91,7%
Suomi 5,1 - 19,6%
Serbia 5,4 - 18,5%

BetFairin kertoimet voidaan selvästi hylätä suoralta kädeltä, mutta muutoin Suomelle annetaan jopa yli 10% todennäköisyyksiä kisoihin pääsylle, joka ei kuitenkaan tilastollisesti taida olla realistista.

Maailmalla muuten Suomen arvioitu todennäköisyys voittaa Portugali vaihtelee aina 14,3%:sta (Bet365, ToteSport) 9,5%:n (BetFair). Portugalin voitonmahdollisuudet taas liikkuvat 78,1%:n ja 71,4%:n välillä.

-------

Asiaan: Eli nyt kun Puola meni eilen voittamaan tarvitaan apuja joko kazakeilta ensi lauantaina tai polskeilta keskiviikkona. Suomen voitto Portugalista (joka on selviö) ei yksinään kisapaikkaan riitä, vaan Serbian pitää menettää pisteitä.

Omien laskelmieni mukaan todennäköisyydet tähän ovat noin 100-(0,54x0,87x100) = 53%. Kun Suomen voiton todennäköisyys Portugalista on vähän reilu 10%, niin Suomi menee kisoihin noin kerran 15:sta, eli todennäköisyys on noin 6,6%. Mun laskelmat menee yleensä pieleen joten korjatkaa jos teen itestäni ihan pellen.. :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
JEp, ellei tuo sääntö ole vasta äsken muutettu niin ei liigoissa missään kahdesta keltasesta lähe huilimaan, ensinäkin tuossa ei olis mitään järkeä, otat kaks keltasta pelissä, punanen, ulos ja huilaat pelin, tai otat keltasen tänään, je keltasen ens kuun 22 päivä, ja huilaat pelin.

Kyllä se on kolmesta keltasesta.

Ja keskiviikkona räjähtää, vuosikymmenen urheiluteko, suomi voittaa portugalin 2-0 ja serbia pelaa tasan puolaa vastaan. suomi kisoihin ja mä vedän 3päivän putken viunaa. Keskiviikkona baariin kahtomaan peli. huikeesti sattu vapaat, alko eilen ja la alkaa eka aamu.

sori sekavasta kielenkäytöstyä, olen juonu vitun hyvää argento reserve viiniä, parasta argentiinasta sitten jumalan käden.

No, tämähän tiedettiin jo Puolan kisapaikan varmistumisen jälkeen. Täytyy vaan toivoa, että joukkueessa on paljon nuoria ja nälkäisiä tai muuten vaan pelaajia ketkä haluavat näyttää.

Huuma nousee, oma veikkaus 2-1 Suomelle.

edit-jaa, luin nyt vasta ton krapula-jutun. täytyy myöntää, että huolestuttaa ehkä hieman enemmän.

Jos Serbia voittaa molemmat jäljellä olevat ottelut, niin ilmeisesti nousevat tasapisteissä Suomen ohi. Tosin niiden viimeinen matsi on vieraissa Puolaa vastaan. Mut joo, voitetaan tuo Portugali ensin ja katotaan sitten lohkon lopputilanne. :thumbs: Nyt Skotlanti-Italia matsin pariin. :)

Serbialla on molemmat pelit kotona

edit. pakko veikata suomea portugali pelissä kerroin 9

Toivottavasti pitävät puheensa... :)

"....Siitä lähdemme, että voitamme Serbian. Haluamme pysyä karsintalohkomme ykkösenä, koska sillä on vaikutusta EM-lopputurnauksen lohkoarvonnassa, kertoi Belgradista tavoitettu Alf.

ALFIN vakuuttelu uppoaa suoraan kaikkien härmäläisten futisfanien sydämeen. Suomen on vain hoidettava Porton-keikka kunnialla.

- Älkää olko huolissanne. Me autamme Suomea voittamalla Serbian. Onnea teille Portugali-matsiin. Pidämme Suomelle peukkuja...."

http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/200711206869445_jp.shtml

Osaako joku sanoa näkeekö tuon huomisen pelin netistä jotain kautta. Eli ei ole canal+:aa eikä huvittaisi baariin tuon takia lähteä.
Jostain olen kuullut että netistä näkyisi, eikä haittaa vaikka olisi Portugalin kielinen selostus.

Osaako joku sanoa näkeekö tuon huomisen pelin netistä jotain kautta. Eli ei ole canal+:aa eikä huvittaisi baariin tuon takia lähteä.
Jostain olen kuullut että netistä näkyisi, eikä haittaa vaikka olisi Portugalin kielinen selostus.

Kuuntele radio suomesta:hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom