Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jee jee!

Helvetin hyvä finaali ja voitto täysin oikeelle miehelle! Äänestinkin parit kerrat. Tarvii toivoo, että pernardo tulee opiskelukaupunkiinsa ottamaan joskus kuppia, niin meen heittään sille läppää. :D

Vittu

PS:

Integrandi sanoi:
Niin onnistuu juu. Piti heittää kymppi Pertulle ennen tota äänestystä, mutta rahojen siirtymisessä tietysti venähti liikaa aikaa. Kerroin tuli 24:stä 5:een. Perkele sentään :curs:

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15: Hyvä Perttu :whip:

Perttuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh uuuuuuh ahhhhhhhhh. :hyper: :rock: :kippis1: :worship:

Nyt on ihan tyhjä olo, kun Big Brother loppu :itku: ..varmaan pitäisi mennä hankkimaan nyt se elämä.
Mitä tällekkin "Suomen Big Brother" ketjulle käy :itku:
Älkää välittäkö mulla on kuukautiset niinkuin Terhilläkin.
Edit:Mari Kakon perse :kuola:

Integrandi: samaa kattelin itse silloin kun kerroin oli 24, mutta ei ollut Ladbrokesilla tiliä, eikä oo vieläkään. Jostain syystä otin sitten tämän mentaalisen virtuaalivedon todella tosissani :-) "Olin oikeassa, mielessäni."

Oikea mies voitti :rock:

Unieni mies tuli ja voitti :rock: Wohoo!!!!

Oikea mies voitti! Vituttaa vaan toi, kun ei voinut Subi näyttää niitä tuloksia. Kiinnostaisi tietää kuinka ylivoimainen Perttu loppupeleissä oli.

Sen verran nyt tarvii tässä päteä, et sanoin mammalle ku ekaa BB:tä oli mennyt puol tuntia et toi tumma kaveri(isä-pernoo) vie voiton. Perkule ois pitäny lyödä vaan vetoa...Go Perttu!!!!

Oikee heppu voitti kyllä, mutta se todellakin jää ärsyttämään että ei voitu kertoa äänestyksen prosenttiosuuksia.

Perttu oli oikea mies voittamaan, kun Mika putosi pois. Nuo kaksi kaveria oli alusta asti mun mielestä vahvimmat voittajaehdokkaat.

Hyvä Perttu! Oot äijä. :thumbs:

amf sanoi:
Oikee heppu voitti kyllä, mutta se todellakin jää ärsyttämään että ei voitu kertoa äänestyksen prosenttiosuuksia.

Juu kyllä Perttu on ihan uskomaton kaveri :worship:
Oikee mies voitti kisan.

Mut melkein uskaltaisin väittää et subtv ei tuu koskaan kertomaan todellisia äänestysprosentteja. Sori vaan mut jotenkin vaikee uskoa että Tiina olis saanut enemmän ääniä kuin Antti, eikös edelliselläkin viikolla se kerännyt jotain 20% kun pojat ottivat yli 30 prossaa kakusta? Haluttiin vaan tällanen nainen vastaan mies teema ja tavallaan yksi "vakavampi" vaihtoehto tuohon loppuhuipentumaan, varsinkin kun Antti ja Perttu ovat kuitenkin lopulta aika samankaltaisia huumorveikkoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom