Suomen antifasistinen komitea

Liittynyt
17.11.2003
Viestejä
228
http://antifasistit.blogspot.com/

Jos kyseessä olisi parodiasivusto niin naurattaisi. Nyt vituttaa. Tosin noin yliampuvaan parodiaankaan ei moni pystyisi, historiaa kirjoitetaan uusiksi oikein urakalla. Fanaattisuus on niin läpinäkyvää että kyseessä ei voi olla mikään Venäjän valtion propagandasivusto. Se ainakin on varmaa että tuollainen tosiasioiden vääristely ei varmastikaan edesauta heidän ajamaansa asiaa, mikä se sitten onkaan. Ja vaikka nimenä onkin antifasistinen komitea, niin hyvin äkkiä huomaa että nimenä pitäisi olla russofiilinen, suomeksi ryssämielinen, komitea.

Pyhän Marian kirkossa järjestetään 25.1.2009 kello 14 antifasistinen tilaisuus, jonka aluksi dosentti Johan Bäckman luennoi Marsalkka Mannerheimin homoseksuaalisuuden ulotuuvuuksista. Tämän jälkeen Mannerheim itse astuu kirkkoon koko komeudessaan!

Tuossa olisi menovinkki viikonlopulle.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ton on pakko olla vitsi. onhan se?

Ei ole...

"Emme olisi halunneet, että Suomi liitetään Neuvostoliittoon ja täällä vainojen uhreina olisi kuollut tuhansia. Tosiasiassa tuhansia suomalaisia kuoli sen takia, että Suomen johtoklikki solmi maanpetoksellisen liiton natsien kanssa ja pakotti sadat tuhannet suomalaiset nuoret rintamalle kuolemaan Hitlerin puolesta. Heille tosin kerrottiin, että he olivat "puolustussodassa". Niin kerrottiin saksalaisillekin sotilaille (joita oli Lapissa 300 000). Sankarivainajamme eivät ole mitään muuta kuin yhden suomalaisen kansanmurhan uhreja. Nuoret miehet pakotettiin kuolemaan Hitlerin puolesta. Sairasta!"

:curs:
 
No mitä kukin vitsiksi lukee. Nuo kaverit tuon takana ovat kuitenkin ihan tosissaan.

Helvetin vakuuttavaa toimintaa. Ilmaisen domainin takaata tuota tekstiä huudellessa taitaa kaverit kuitenkin tehdä enemmän hallaa kuin hyötyä ajamalleen asialle. Mutta jokainen taplaa tyylillään ja tyylittömyyskin on tyyli.
 
Vähän nyt valoja päälle, tuon lyhennekin on "SAFKA".
Eli joo, on se vitsi.

Huolehdi vaan omista lampuistasi :D Toki nuo sivut ovat kieltämättä varsin hyvittavat, mutta niiden tekijä kirkkoherra Juha Molari on täysin tosissaan http://personal.inet.fi/business/molari/

Itse hän asian ilmaisee seuraavasti

"Haluaa nykyaikaisena isänmaallisena suomalaisena miehenä edistää Suomen etua hyvien Venäjä-suhteiden avulla ja arvostelee henkilökohtaisia nautintoja tavoittelevia Nato-intoilijoita, koska nämä ihmiset toimivat Suomen edun vastaisesti. ".
 
Juha Molari on kyllä ihan tosissaan tuossa jutussaan ja samoin on tämä Johan Beckman.

Ihmettelen niitä seurakuntapäättäjiä, jotka ovat tämän miehen kirkkoherrakseen valinneet.
 
Huolehdi vaan omista lampuistasi :D Toki nuo sivut ovat kieltämättä varsin hyvittavat, mutta niiden tekijä kirkkoherra Juha Molari on täysin tosissaan http://personal.inet.fi/business/molari/

Itse hän asian ilmaisee seuraavasti

"Haluaa nykyaikaisena isänmaallisena suomalaisena miehenä edistää Suomen etua hyvien Venäjä-suhteiden avulla ja arvostelee henkilökohtaisia nautintoja tavoittelevia Nato-intoilijoita, koska nämä ihmiset toimivat Suomen edun vastaisesti. ".

Siis toihan on ihan kuin Seppo Lehto, mutta "vastakkaisen" osapuolen asialla. :D Kaikenlaisia hihhuleita sitä tähänkin maahan mahtuu.
 
Aika tapaus tämä "antifasisti". Uusi mutta sitäkin tajuntaa laajentavampi tuttavuus koko tyyppi. Miettikääpä sitä, että tuollainen Kremlin probagandaa sylkevä peräaukko on syönyt itsensä noin pulleaan kuntoon suomalaisten rahoilla. Sittemmin syöttövastuun on ottanut Kreml. Vieläköhän Bäckman on Yliopiston palkollinen vai täysipäiväinen Kremlin syöttöpossu?
 
Tietääkö joku SAFKAn ja desantti B:n taustoista tarkemmin?

Selittäisikö joku asiaa tunteva minulle tämän koalition olemassaolon oikean syyn? Bäckmanillahan oli itsellään katkera huoltajuustaistelu venäläisnaisen kanssa. Äijän taustalla on kai omaisuus, joka hankittiin Hartwallin menolla Venäjälle. Toisaalta Iltalehden (joo, tiedän, ei mikään kovin luotettava tietolähde tai syvällisen tutkivan journalismin tyyssija) mukaan äijää rahoittaa joku lääketeollisuusalan oligarkki, joka toimii myös jossain venäjänjuutalaisten koovee verkostossa. Tätä taustaa vasten on vaikea ymmärtää sitä, että SAFKAssa häärää mm. yleisopportunisti Abdullah Tammi kavereineen. Sitten lisäksi siellä on Petri Krohn, jonka faija katkeroitui aikanaan siitä, ettei saanut Nobelin palkintoa. Krohn on itse rikkaan suvun pääomatuloilla elelevä viisikymppinen ikuinen tekniikan ylioppilas ja ajatusten Tonava. Sitten rottana sopassa siellä on vielä Jussi Parviainen, joka on tunnetusti myös tasapainoinen henkilö (not). Näistä surullisen hahmon ritareista huolimatta Bäckman on saanut Venäjällä merkittäviä palkintoja ja tunnustuksia. Minun tietääkseni Bäckmanin tieteelliset ja muut ansiot ovat aika ohuita. Miksi tätä heeboa kuunnellaan yhtään missään?
 
Selittäisikö joku asiaa tunteva minulle tämän koalition olemassaolon oikean syyn? Bäckmanillahan oli itsellään katkera huoltajuustaistelu venäläisnaisen kanssa. Äijän taustalla on kai omaisuus, joka hankittiin Hartwallin menolla Venäjälle. Toisaalta Iltalehden (joo, tiedän, ei mikään kovin luotettava tietolähde tai syvällisen tutkivan journalismin tyyssija) mukaan äijää rahoittaa joku lääketeollisuusalan oligarkki, joka toimii myös jossain venäjänjuutalaisten koovee verkostossa. Tätä taustaa vasten on vaikea ymmärtää sitä, että SAFKAssa häärää mm. yleisopportunisti Abdullah Tammi kavereineen. Sitten lisäksi siellä on Petri Krohn, jonka faija katkeroitui aikanaan siitä, ettei saanut Nobelin palkintoa. Krohn on itse rikkaan suvun pääomatuloilla elelevä viisikymppinen ikuinen tekniikan ylioppilas ja ajatusten Tonava. Sitten rottana sopassa siellä on vielä Jussi Parviainen, joka on tunnetusti myös tasapainoinen henkilö (not). Näistä surullisen hahmon ritareista huolimatta Bäckman on saanut Venäjällä merkittäviä palkintoja ja tunnustuksia. Minun tietääkseni Bäckmanin tieteelliset ja muut ansiot ovat aika ohuita. Miksi tätä heeboa kuunnellaan yhtään missään?

Ainakin SAFKAan kuuluvat Bäckman, Molari ja Tammi ovat todennäköisesti Venäjän tiedustelupalvelun FSB:n palkkalistoilla ja heidän tehtävänsä on venäjän etujen ajaminen ja propagandan levittäminen Suomessa. Tammi on jopa tunnustanut olleensa aikaisemmin KGB agenttina Suomessa 70 ja 80-luvuilla. Tämä porukka saa tehtävänsä ja rahansa Venäjältä ja heidän käyttämänsä retoriikka on kuin suoraa jostain Venäjän valtion propagandajulkaisuista. Tämän SAFKAn tarkoitus on julistaa kaikki venäjää kritisoivat mielipiteet fasistisiksi/venäjävastaisiksi/russofobistisiksi ja vastaavasti ylistää venäjän nykyjohtoa. Venäläiset haluavat ulottaa oman valtansa maansa rajojen ulkopuolelle ja tällaisten henkilöiden kuten Bäckman, Molari ja Tammi käyttäminen sopii siihen hyvin. Tätä samaa tapahtuu Suomessa, baltian maissa ja kaikissa muissa Venäjän naapurimaissa. Kyseessä on Venäjän valtion eduista ja esimerkiksi Bäckmanin avioero ja avioerokiistat eivät liity tähän mitenkään.
 
Minä en usko, että Bäckmän ja Tammi saisivat rahaa venäläisiltä tuosta hassuttelustaan. Heidän motivaattorinsa vaikuttaisi olevan ennemminkin ideologinen ja siihen yhdistettynä mahdollisesti myös mielenterveyteen liittyvät ongelmat. Molemmat vanhoja kommunisteja ja myös jotain muuta vahvaa vetoa Venäjää sekä venäläisiä kohtaan tuntevia.
Etenkin Bäckmanilla tuntuu tuo henkinen puoli järkkyvän päiväpäivältä pahemmin: "Minut saatetaan jopa salamurhata". Mikälie paranoidi skitsofrenia?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288509508388.html
 
Jokin tossa silti mättää

Jokin tuossa jutussa silti mättää. Ensivaikutelmani oli, että Tammi on henkilökohtaisen vallanhalun projektissaan yrittänyt vähän kaikkia pienpuolueita ja järjetöjä, mutta niissä ei ole haluttu antaa yksinvaltiutta Tammelle. Sitten äijä on yrittänyt pelastaa kasvonsa selittämällä, ettei oikeasti ole pelkkä naurettava tuuliviiri, vaan ihka oikea Salainen Agentti tärkeissä soluttautumistehtävissä. Aito punavaippahan Tammi toki on. Ja sitten sillä on seuranaan nämä kaikki suurten isien pienet pojat. Eli suuruudella tarkoitan nyt yksinkertaisesti sitä, että puolijoutilas jälkikasvu on menestynyt vanhempiaan huonommin. Minua kiinnostaa tosiaan tuo "Boris Spiegel rahoittaa Bäckmania"-vinkkeli, mutta se ei näytä kauhean todennäköiseltä. Sitten vielä Venäjä vahtii omien kansalaistensa oikeuksia entisissä NL-maissa, joista ueat ovat islamilaisia, eli hankala nähdä tässä islamistienkaan intressiä. Jotenkin koko juttu on absurdi, mutta silti tämä omituinen harrastuskerho on yhä olemassa. Jotenkin tuntuu, että tää voi olla potentiaalisesti vaarallista ihan oikeasti, naurettavista piirteistään huolimatta.
 
Back
Ylös Bottom