Suomalaismediat boikottiin

jep, boikotissa on ollu iltapäivälehdet ja muut roskalehdet jo vuosien ajan. Telkkaria ei oo, eikä hesariakaan tuu himaan. Netistä lueskelen valikoivasti mielenkiintoiset uutiset, joissa on jotain järkeä... ei mitään orava teloi motoristin juttuja
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nythän kävi kivasti kotimaan lehdistön boikotoijille. Jos halutaan lukea vain ulkomaan asioista, niin nyt on sitten ulkoministerikin, joka ymmärtää vain EU asioista, mikä on tietyllä tavalla loistava asia.
Just. Voin jälleen lainata itseäni: "Hienoa että täälläkin on politiikan huippuasiantuntijat arvioimassa tärkeitä poliittisia kysymyksiä."
 
Just. Voin jälleen lainata itseäni: "Hienoa että täälläkin on politiikan huippuasiantuntijat arvioimassa tärkeitä poliittisia kysymyksiä."

Sniffari sanoi:
Niin, siis "eroamisella" tarkoitan, että käytännössä tulee kenkää. Siihen on kaikki syyt. (Kanerva-case)

Haluaako herra politiikan asiantuntija kentes kommentoida?

Kukapa taas tiesi? Minähän se tietysti.
 
Haluaako herra politiikan asiantuntija kentes kommentoida?

Kukapa taas tiesi? Minähän se tietysti.
Sä huutelet täällä "totuuksiasi" yhtä vähillä faktatiedoilla kuin kaikki muutkin. Eihän siinä mitään että asioista keskustellaan, mutta tommonen "kyllä minä tiedän nämä asiat" -asenne on ihan vitun naurettavaa. Mä en väitä olevani asiantuntija, mutta voisin melkein väittää ettei Sniffarikaan tiedä mitä kokoomuksen ja hallituksen sisällä on käyty läpi tän asian tiimoilta.

Faktahan on se että tossa vaiheessa kenelläkään ei ole ollut(todennäköisesti) tietoa siitä eroaako/erotetaanko Kanerva.
 
Siis mitä vittua?! :curs::david:

Hesarin nettisivujen kakkosuutinen tänään:

Paris Hilton lensi Finnairin reittikoneella Suomeen

Maailman tunnetuimpiin julkkiksiin kuuluva Paris Hilton on saapunut Helsinkiin. Hiltonin miesystävän yhtye Good Charlotte konsertoi tänään jäähallissa. Parin odotetaan piipahtavan myös yöelämässä.

LUKIJOIDEN KUVAT Näitkö Parisin kaupungilla? Lähetä kuvasi HS:lle.

Melkoista laatujournalismia. Liityn boikottiin.
 
Siis mitä vittua?! :curs::david:

Hesarin nettisivujen kakkosuutinen tänään:



Melkoista laatujournalismia. Liityn boikottiin.
No kaikki vaan jonossa keikan jälkeen LUX:iin jossa Benji heittää dj keikan, varmaan se Pariskin siellä heiluu;)
 
Iltalehdessä isolla skannattu kuva Kanervan eroanomuksesta. Ihan JÄRJETTÖMÄN mielenkiintoista!!
Kai päivän pääuutinen on kuitenkin se, että itse kunnianarvoisa PARIS HILTON KÄVI SUOMESSA!!!111!yksi!

En halua edes itse tarkistaa.
 
Enpä muista ikinä ostaneeni iltalehteä tai iltasanomia tai muita vastaavia paskalehtiä, enkä aio jatkossakaan ostaa. Sanomalehtiäkään mulle ei ole tullut aikoihin, itseasiassa tällä hetkellä tulee tasan yksi maksettu lehti, joka on Urheilulehti.

TV:stä en katso uutisia juuri koskaan, eli uutisten seuraaminen tulee tehtyä puhtaasti netistä ja aika pitkälti ulkomaisilta sivustoilta.

Eli olen näemmä mukana tässä ihan ilman sen kummempaa yrittämistä :D
 
Back
Ylös Bottom