Suomalainen vapaaottelu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulle on - en kai muuten olisi striimin perään kysellyt. Ilmoittele jos haluat tietää enemmän talousasioistani tai mahdollisesti antaa tukea niihin liittyvissä asioissa😊

Itse ottelu oli huikeaa tykitystä! Oli mainintaa yhdestä parhaista otteluista Ruotsin maaperällä ja ainakin molemmat kaverit ottivat valtavan määrän koppeja. Lampinen antoi hyvää osumaa, mutta oli kenties hieman alakynnessä joutuen pudotetuksi aivan toisen erän lopussa.
En ymmärrä mitä tarkoitat striimillä, kun ainoa laillinen on Fightpassissa? Et kai vain varasta, omaan taloudelliseen tilanteeseesi vedoten, järjestäjiltä ja ottelijoilta käyttämällä laittomia striimejä? Jos minulla on rahat loppu niin oikeuttaako se siihen että varastan polkupyöräsi ja muut tavarasi?

Jos ei ole rahaa niin sitten ei vaan katsota. Juodaan ja poltetaan vähemmän ja säästetään. Ruuan puutteeseen voi kuolla, striimin puutteeseen ei voi kuolla. Tai kimppaostos kavereiden kanssa toimii ehkä myös?
 
En ymmärrä mitä tarkoitat striimillä, kun ainoa laillinen on Fightpassissa? Et kai vain varasta, omaan taloudelliseen tilanteeseesi vedoten, järjestäjiltä ja ottelijoilta käyttämällä laittomia striimejä? Jos minulla on rahat loppu niin oikeuttaako se siihen että varastan polkupyöräsi ja muut tavarasi?

Jos ei ole rahaa niin sitten ei vaan katsota. Juodaan ja poltetaan vähemmän ja säästetään. Ruuan puutteeseen voi kuolla, striimin puutteeseen ei voi kuolla. Tai kimppaostos kavereiden kanssa toimii ehkä myös?
Moraaliposeeraat mielenkiintoisella tavalla ja tekstistäsi välittyy, että olet välttynyt rikkomasta lakia elämäsi aikana - hyvä niin.

Hyve-etiikka määrittää pitkälti omaa tekemistäni ja avaan sinulle mielenmaisemaani. Realiteettina on se, että rahaa ei tällä hetkellä striimiin ole. Ajatus kimppaostoksesta on kaunis, mutta uudessa kaupungissa asuvana verkostoa ei ole yhtä ainoaa ihmistä.

Jätän striimin ostamatta:
+noudatan lakia
-+järjestäjä ei saa tai menetä rahaa
-hyvinvointini ei lisäänny

Striimaan lähetyksen:
-rikon lakia
-+järjestäjä ei saa tai menetä rahaa
+hyvinvointini lisääntyy

Koen, että saatu hyöty suhteessa rikoksen suuruuteen on tässä yhteydessä perusteltua. Vaikka tuskin olet rikkonut lakia, joku toinen kokee samalla tavoin ajaessaan 160 km/h moottoritiellä. Saatu hyöty suhteessa haittoihin. En myönnä tekoni olevan oikeutettua enkä suosittele kyseistä toimintamallia kenellekään, mutta oman riskipohdintani tuloksena päädyin kyseiseen ratkaisuun. Muut saavat ehdottomasti moralisoida minua siitä.

Uudella paikkakunnalla muutaman kuukauden asunut yksinäinen vähävarainen (korona vaikutti työhön sekä elinkustannuksiin) ihminen sai viettää muutaman tunnin suosikkilajinsa parissa ja nähdä miten sukulainen otteli Ruotsin kaksintaisteluiden päämatsissa. Mulla oli pitkästä aikaa tosi rentouttava ilta - uskotko? Ja jos helpottaa, jatkan pommarissa ahkerasti harjoittelevan sukulaiseni urheilu-uran tukemista taas heti, kun tilanteeni paranee.
 
"-+järjestäjä ei saa tai menetä rahaa"

Se että katsomalla ylipäätään tukee laittomia striimejä on kai jo järjestävän tahon muroihin kusemista.

Elämä tilanteita on erillaisia ja hiton kurja jos 10e striimistä on liikaa. Ite henk.koht koen, että noitten Suomalaisten ulkomaanmatsien striimien ostaminen on kyllä ihan wörtti. Harvoin 10e enempi maksaa ja samalla saa illalle viihdettä. Harvoin mistään enää saa illaksi ajanvietetä kympillä.

Satunnainen Fight Pass tilaus on siitäkin hyvä että saa tosissaan kuukaudeksi aika moisen määrän urheiluviihdettä.
 
Voidaanko tänne foorumeille lisätä sääntö, että joko striimien kysely on kielletty tai sitten moraalipoliisina toimiminen on kielletty?

Ihan hiton väsyttävää, kun tämä sama vitun vääntö käydään tasaiseen tahtiin eri ketjussa ja jostain kumman syystä se on yleensä aidan, joka on pönkittämässä heikkoa itsetuntoaan paukuttelemalla henkseleitään. Liekö sattumaa, että jos täällä foorumilla nykypäivänä jostain tuntuu syntyvän muuta kuin asiallista väittelyä, niin sama sankari on aina osapuolena.

e. Ja jos rampen mielestä kyseessä on rikos, niin herranjumala tee sitten rikosilmoitus. Sillä tavoin voit ehkä jopa vaikuttaakin asiaan jotenkin.
 
Moraaliposeeraat mielenkiintoisella tavalla ja tekstistäsi välittyy, että olet välttynyt rikkomasta lakia elämäsi aikana - hyvä niin.

Hyve-etiikka määrittää pitkälti omaa tekemistäni ja avaan sinulle mielenmaisemaani. Realiteettina on se, että rahaa ei tällä hetkellä striimiin ole. Ajatus kimppaostoksesta on kaunis, mutta uudessa kaupungissa asuvana verkostoa ei ole yhtä ainoaa ihmistä.

Jätän striimin ostamatta:
+noudatan lakia
-+järjestäjä ei saa tai menetä rahaa
-hyvinvointini ei lisäänny

Striimaan lähetyksen:
-rikon lakia
-+järjestäjä ei saa tai menetä rahaa
+hyvinvointini lisääntyy

Koen, että saatu hyöty suhteessa rikoksen suuruuteen on tässä yhteydessä perusteltua. Vaikka tuskin olet rikkonut lakia, joku toinen kokee samalla tavoin ajaessaan 160 km/h moottoritiellä. Saatu hyöty suhteessa haittoihin. En myönnä tekoni olevan oikeutettua enkä suosittele kyseistä toimintamallia kenellekään, mutta oman riskipohdintani tuloksena päädyin kyseiseen ratkaisuun. Muut saavat ehdottomasti moralisoida minua siitä.

Uudella paikkakunnalla muutaman kuukauden asunut yksinäinen vähävarainen (korona vaikutti työhön sekä elinkustannuksiin) ihminen sai viettää muutaman tunnin suosikkilajinsa parissa ja nähdä miten sukulainen otteli Ruotsin kaksintaisteluiden päämatsissa. Mulla oli pitkästä aikaa tosi rentouttava ilta - uskotko? Ja jos helpottaa, jatkan pommarissa ahkerasti harjoittelevan sukulaiseni urheilu-uran tukemista taas heti, kun tilanteeni paranee.
Paska puhetta ettei ole varaa 10e/kk. Sä tiedät sen.
 
Paska puhetta ettei ole varaa 10e/kk. Sä tiedät sen.
En minä noin ole kirjoittanut. Kirjoitin ettei rahaa ole striimiin eli en priorisoi sitä kuukausitasolla muiden kustannuksia aiheuttavien asioiden edelle.

Seuraavaksi herää kysymys mitkä muut asiat kiilautuvat omassa taloudenhallinnassani striimiä tärkeämmiksi asioiksi. En usko, että se on keskustelu, johon kannattaa lähteä. Kyse on valinnoista ja valinnat tehdään pitkälti arvojen mukaan. Teron ja Sorsan arvot eivät ole yhteneviä ja näin ollen emme pääse valintojen tärkeydestä ja siten talouden priorisoinnista yhteisymmärrykseen.

Realiteetti kuitenkin on, että tiedän tilanteestani huomattavasti sinua enemmän. Sinulla on toki tästäkin oikeus olla eri mieltä.
 
En minä noin ole kirjoittanut. Kirjoitin ettei rahaa ole striimiin eli en priorisoi sitä kuukausitasolla muiden kustannuksia aiheuttavien asioiden edelle.

Seuraavaksi herää kysymys mitkä muut asiat kiilautuvat omassa taloudenhallinnassani striimiä tärkeämmiksi asioiksi. En usko, että se on keskustelu, johon kannattaa lähteä. Kyse on valinnoista ja valinnat tehdään pitkälti arvojen mukaan. Teron ja Sorsan arvot eivät ole yhteneviä ja näin ollen emme pääse valintojen tärkeydestä ja siten talouden priorisoinnista yhteisymmärrykseen.

Realiteetti kuitenkin on, että tiedän tilanteestani huomattavasti sinua enemmän. Sinulla on toki tästäkin oikeus olla eri mieltä.
Elämä on valintoja.
 
MODE: Foorumin omistajaa konsultoituani ilmoitan, että piraattistriimien kysely ja jakaminen on jatkossa kielletty.

Voisiko samalla tämän juupas-eipäs -väittelyn putsata pois ja voidaan jatkossa keskittyä itse aiheeseen? Viitaten tämän viestin jälkeen jatkuneeseen kinasteluun.
 
Vapaaottelun SM-kisat pidetään Helsingin GB Gymillä tänä viikonloppuna.


View: https://www.facebook.com/events/1224468235096053/


Vapaaottelun SM-Kilpailujen ilmoittautuneet
naiset
−52,2
Sara Nurmi EKH
Terhi Säilä MMA Seinajoki
−56,7
Viivi Hakkinen GB Gym
Nea Huttunen FFG
Pia-Marja Huhtamäki MMA Seinäjoki
−61,2
Niina Hietamäki MMA Team 300
miehet
−61,2
Sami Himanen EKH
Rasmus Vauhkonen GB Gym
−65,8
Samuel Husu RNC Sport Club
Eetu Ekebom EKH
Eero Antti-Poika Crest PFC
Verneri Hakkinen MMA Team 300
Shokorullah Hussaini LOOP MMA
−70,3
Khazhi Amagov GB Gym
Veeti Maksimainen MMA Imatra
Miro Honkanen MMA Imatra
Naser Garban Crest PFC
Kevin Nieminen LOOP MMA
−77,1
Timi Leskinen GB Gym
Yvan Kasongo GB Gym
Jesse Liljeberg GB Gym
Theo Kolehmainen EKH
Pyry Kiviluoma Oulun KK
Anssi Rajala JKL Fight Club
−83,9
Badou Faal EKH
Onni Saastamoinen Combat Heaven
Ukko Pelkonen Oulun KK
Oliver Elomaa MMA Team 300
Roope Koskinen FFG
Elmeri Suominen LOOP MMA
Juho Suvanto MMA Imatra
Jouni Aho FFG
−93
Sami Manninen MMA Team 300
Ville Vaheri GB Gym
Romeo Thanveera MMA Imatra
+ 93
Murtadha Khailfawi GB Gym
Akseli Kaasalainen LOOP MMA
Rikhard Nurro FFG
Kimmo Meier Ahjo TC/JKL FC

Milloinkahan viimeksi SM-kisoissa on ollut vain 39 ilmoittautunutta ottelijaa?
 
Back
Ylös Bottom