Suomalainen vapaaottelu: kehitysalueet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi S
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos ruvetaan rakentamaan vapaaottelijoita lapsesta asti niin ne ovat UFC:ssa vasta vuonna 2030. Tai eivät luultavasti ole kun ovat lopettaneet jo 2020.

No en ehkä laittaisi lapsia suoraan vapariin, mutta moniin muihin lajeihin kyllä. Vapariin sitten joskus vanhemmalla iällä jos intoa ja kovuutta riittää..

Mielenkiintoinen ketju, ainakin jollain tavalla.

Hyvin on löydetty Suomivaparin ongelmakohdat:

-ottelijat eivät halua otella
-ottelijat eivät mainosta itseään
-ei ole päteviä managereita
-matchmaking on vaikeaa, koska yllä olevat
-tapahtumapaikat eivät tee yhteistyötä

Ainoa osapuoli, josta ei ole löytynyt mitään moitittavaa on itse tapahtumajärjestäjä. Raukka tapahtumajärjestäjä on vain kaikkien armoilla ja vietävänä. Onko tosiaan niin, että ainoa asiat jotka estivät Cagen nousun "jäähalliluokkaan" olivat organisaation ulkopuolella? Vai löytäisikö Pasi S. pari hyvää pointtia, mitä tapahtumajärjestäjien pitäisi tehdä itse omassa toiminnassaan paremmin.

Tämä juuri!!

Yritän Sormunen välttää kirjoitusvirheitä. En ole akateeminen ja kädet ovat isot!! CAGE on ainoa organisaatio josta ottelijat ja seurat valittavat! Syy on järjestäjien asenteessa sanon minä.

CAGEN Facebookista kopioitu:

Tuomo Virtanen
Tänään 15:42
Ovatko CAGE:n nykyiset omistajat tietoisia siitä, mitä entinen osakas Sormunen kirjoittaa Pakkotoisto.com:in kamppailulajien keskustelufoorumilla Amirkhan Makwan -viestiketjussa? Yritysmaailmassa nykyinen johto pyrkisi julkisesti irtisanoutumaan entisen johdon mielipiteistä, jos ne eivät olisi linjassa yrityksen nykyisen ajattelun kanssa. Sormunen mustamaalasi aggressiivisesti FFG ja sen ottelijoita. Timo-Juhani Hirvikangas on CAGE:n mestari ja kai FFG:ltä on tulossa kilpailijoita CAGE:n tuleviin iltoihin ottelijoita. Pekka Rantala ja Timo Lampen tiedättekö Pasi Sormusen teksteistä ja allekirjoitatteko te ne?
1Tykkää ·

CAGE MMA FINLAND Moi Tuomo, emme seuraa aktiivisesti kirjoittelua foorumeilla, eikä meillä ole resursseja, eikä toisaalta myöskään intressiä kommentoida yksityishenkilöiden keskusteluja. Parhaiten ajan tasalla meihin liittyvissä asioissa pysyy seuraamalla SoMe-kanaviamme, verkkosivujamme, sekä Iltasanomia. Parhain terveisin, CAGE-tiimi
Tykkää · Vastaa · 56 minuuttia sitten · Muokattu

https://www.facebook.com/pages/CAGE-MMA-FINLAND/247380308641868?fref=ts

Pelkureita ja takinkääntäjiä!! Oma mestari kyseessä. Vastaus pelkurimaista kiertelyä!!

Ihan kuin täällä käyminen ja kirjoittelu veisi niin helvetisti aikaa ettei sitä ehtisi jossain välissä tehdä. Luulisi että tarkoitus olisi tuoda organisaatioita paremmin esille ja muutama nettikirjoittelu kuulostaa ainakin omasta mielestä melko kustannustehokkaalta keinolta. Makwanin voitosta kannattaisi ottaa kaikki irti, ja jos se herättää täällä näinkin paljon erillaisia keskusteluja, niin luulisi että se tosiaan kannattaisi käyttää hyödyksi. Hittoako minä tiedän...

Voidaanhan me kuitenkin odottaa sitä seuraavaa iltalehden 2x2 kokoista pikkuplänttiä siellä jossain urheiluosaston jämäosastolla ja saada taas ihan hitosti faktaa sieltä. Tiedän että sitä "yhteistyötä" on tarkoitus kasvattaa ja on siellä ollut joka vähän parempi juttu, mutta ei ne uutiset ja keskustelut siellä kuitenkaan kauaa pysy.

Mielenkiintoinen ketju, ainakin jollain tavalla.

Hyvin on löydetty Suomivaparin ongelmakohdat:

-ottelijat eivät halua otella
-ottelijat eivät mainosta itseään
-ei ole päteviä managereita
-matchmaking on vaikeaa, koska yllä olevat
-tapahtumapaikat eivät tee yhteistyötä

Ainoa osapuoli, josta ei ole löytynyt mitään moitittavaa on itse tapahtumajärjestäjä. Raukka tapahtumajärjestäjä on vain kaikkien armoilla ja vietävänä. Onko tosiaan niin, että ainoa asiat jotka estivät Cagen nousun "jäähalliluokkaan" olivat organisaation ulkopuolella? Vai löytäisikö Pasi S. pari hyvää pointtia, mitä tapahtumajärjestäjien pitäisi tehdä itse omassa toiminnassaan paremmin.

Hyvä että tulee vastakkaistakin mielipidettä, ettei mene ihan pään silittelyksi.

Kyllä tässä peiliin on katsottu, tässä lainaus omasta viestistäni Makun ketjusta:

"Tavoitteena oli nostaa CAGE viidessä vuodessa jäähalliluokkaan Superior Challengen tapaan. Tässä ei minun aikana onnistuttu ja se kyllä kieltämättä harmittaa. Syitä oli monia ja varmasti myös Minussa/muissa CAGEn puuhamiehissä. Tällasia me ihmiset ollaan, aina ei vaan onnistu."

-eli tässä yksi syistä miksi jättäydyin pois CAGE-hommista - en saavuttanut yhdessä muiden kanssa tavoitetta, jonka olin itse asettanut itselleni. Toimintaympäristökin oli haastava, mutta en mene sen taakse piiloon. Isompia syitä poisjääntiin oli kyllä muitakin, mutta ne eivät liittyneet vapaaotteluun millään tavalla.

"Bloody Mess" kaivoi taas CAGE-kortin esiin ja yrittää kovasti linkittää minut nykyiseen CAGE-porukkaan. Hänellä on varmaan motiivinsa. Olen kyllä omasta mielestäni tehnyt hyvin selväksi pesäeron heihin. Ja kyllähän Sun Bloody Mess pitää ymmärtää, että tämä foorumi on kuin tehty myös vi**uilulle. Mä ainakin ymmärrän ja omaan itseen kohdistuva vi**uilu pitää ottaa hasteena! Hauku minua siis niin paljon kun jaksat ja vaikka kirjoitusvirheillä - mutta jätetään mun entinen työpaikka tästä lenkistä pois. Nyt muuten teksti oli lähellä virheetöntä, ei siihen akateemikkoa tarvittu. :hyvä:

Itse olisi muuten vastannut ihan samalla tavalla. Siis kun luin ton CAGEn vastauksen. Jos firma lähtee kommentoimaan kaikkien urpojen nettikirjoittelua, niin se on loputon kierre.

No ruvetkaa nyt turkulaiset inisemään nykyisillekin cagen pyörittäjille kun tulee vähän runtua foorumilla.
Eikai niitten homma ole ruveta seuraamaan jotain pakkiksen foorumi myllyä johon nykyisillä ei ole mitään asiaa., pikkasen varmaan muut intressit vaikkapa tulevan otteluillan kanssa.
Siinähän siellä jo vastattiin ihan tarpeeksi heidän osaltaan.

Vittu niillä mitään pakkoa ole tulla lätiseen joutavia, ei ole nykyisellä cage organisaatiolla mitään velvollisuutta kommentoida koko asiaan.

Niin ... Tässähän valutaan pikkuhiljaan ongelman ytimeen, mikä on selvästi eri tahojen intressien kohtaaminen ... Jos ajatellaan näin, että manageri hakee ottelijalleen kovaa vastusta mutta kumminkin yrittää pitää mielessä, että mahdollisuus voittoon olisi esim. 80% .... Promootio taasen hakee lähtökohtaisesti hyvää matsia johon otteluparilla olisi 80% mahdollisuus saavutaa niin väistämättä tulee ristiriita ... Pasi nyt on tässä ajanut tuota promoottorin kantaa asioihin ja on epäsuoria reittejä tullut myös ehkäpä ottelijoiden tuntemuksia asiaan ... Niinkuin näkyy niin KEHITETTÄVÄÄ tuntuisi olevan puolin ja toisin ... Ainut este on mielestäni keltaisen aineen leveli päässä, olkoon se sitten missä päässä tahansa ... Herrasmiehenä näkisin tällaiset säädöt s-posti hommina toimijoiden välillä ....

Jos managerin hakema "mahdollisuusprosentti" voittoon pitäs olla 80, niin silloin on turhan mun mielestä otella. Tietenkin jos haluaa vaan voittaa ilman mitään muita ambitioita, niin kai se on ihan ok.

Mä kerron omasta pokeriharrastuksesta vähän.

Olen pelaillut korttia aktiivisesti 2-3 vuotta. Jos "rakentelisin recordia" niin pelailisin varmaan tälläkin hetkellä netissä pikkupeliä, jonka tiedän biittaavani (kokeiltu on, useaan otteeseen). Voisin siellä tehdä muutaman tonnin kuussa varmaan n. 50 tunnin työllä. Mutta se ei ole koskaan ollut mun idea. Tietenkin jos olisi pakko sillä tavalla perhe elättää, niin sitten ehkä sinne. Mutta helvetin tylsää elämää se olisi. Mä haluun kehittyä ja olla joka päivä parempi. Pelaan siis jatkuvasti pelejä, joissa olen altavastaaja. Katson säännöllisesti opetusvideoita, luen alan kirjallisuutta jne jne. Mun tavoite on haastaa joskus maailman parhaat, ja usein samassa pöydässä istunkin - vielä valitettavasti altavastaajana. Nyt on vähän hankala löytää aikaa tohon pelaamiseen kun teen gradua ja kotona on kolme pientä muksua. Mutta kun vuosi-pari vierähtää, niin "back to the drawing board".

Pelityyli mulla on riskipitoinen. Ei ehkä ihan niin riskipitoinen kuin Makun ensiesiintyminen UFC:ssä mutta arvostan kyllä kaveria. Sieltä ei lähdetty hakemaan "niukkaa pistevoittoa omilla vahvuuksilla" vaan jackpottia. Ja se tuli. Ihmiset lässyyttää kaikenlaista, että "hirvee tuuri oli" - totta helvetissä oli. Mutta useimmat meistä ei koskaan edes hae sitä pääpottia. Kaikki voi tehdä halutessaan 90% - se on se viimeinen 10% joka ratkaisee.

Mennään vielä enemmän filosofiseksi:

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"
(muistaakseni Einstein)

No en ehkä laittaisi lapsia suoraan vapariin, mutta moniin muihin lajeihin kyllä. Vapariin sitten joskus vanhemmalla iällä jos intoa ja kovuutta riittää..

No tästähän juuri kysyin että miten niitä 5-vuotiaina aloittaneita painijoita ja judokoita sitten käytännössä saadaan vapaaottelemaan? Niitähän kyllä on mutta kun he ovat sosiaalistuneet sinne omaan seuraansa ja kisatavoitteet on omassa lajissa. Lisäksi heidän valmentajansa tuskin tykkäävät hyvää jos urheilijota ruvetaan oikein erikseen kalastelemaan omaan seuraan. Minä en ainakaan tykkäisi. Ja siitä tulee sitten taas kaikkea ongelmaa muuhun yhteistyöhön, missä vapaaottelulla olisi paljon saatavaa vanhemmilta lajeilta.

Jos katsotaan amatööriem MM-kisojen tuloksia niin meillähän on sillä puolella varsin hyvä taso. Pitäisi saada se siirto ammattilaisuuten hoidettua hyvin ja siitä lähteä kehittämään uraa. Nurminen on erittäin hyvä esimekki miten mennään päättäväisesti eteenpäin. Suomeen tuli toinenkin MM-kulta, mutta tämä kyseinen kaveri ei taida olla kovin aktiivinen? Voin olla väärässä kun en nimeä muista. Jos on haluja otella niin hän voisi olla myös hyvä Cagelle sopimusottelijaksi.

En tiedä ymmärsitkö pointin Pasi tahallaan väärin ... Numerot heitin hatusta ja pointti oli vain se, että eri tahoilla on eri tavotteita ... Eikä niin päin, että ottelijat ovat olemassa promootiota varten ja toteuttamassa promootion märkiä unia ja tahkoomassa sille rahaa ... UFC:ssä asia voi näin ollakin mutta ei onneksi muualla

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Herrasmiehenä näkisin tällaiset säädöt s-posti hommina toimijoiden välillä ....

Sähköpostijohtaminen on varmin tie tällaiseen sekasortoon, missä osapuolet eivät ymmärrä kuin oman kantansa asioihin. Totta kai sähköpostilla on kätevää hoitaa monia asioita, mutta tällaisessa kohtaa kun rupeaa tulemaan merkittäviä erimielisyyksiä esim. kun promoottori tuskailee kun jonkun salin ottelijoille ei mikään kelpaa, niin silloin istutaan alas kaikessa rauhassa ja puidaan asiat juurta jaksain niin, että suunnilleen yhteinen näkemys löytyy ja selvitetään mitä osapuolet odottavat toisiltaan sekä sovitaan miten jatkossa toimitaan jne. Jos ei yhteistä näkemystä löydy, niin sitten on varmaan parempi lopettaa yhteistyö. Tuntuu erittäin epäammattimaiselta että asioita ei ole selvitetty heti ongelmien ilmetessä, vaan niitä puidaan vuosia sen jälkeen tällaisella foorumilla.

En tiedä ymmärsitkö pointin Pasi tahallaan väärin ... Numerot heitin hatusta ja pointti oli vain se, että eri tahoilla on eri tavotteita ... Eikä niin päin, että ottelijat ovat olemassa promootiota varten ja toteuttamassa promootion märkiä unia ja tahkoomassa sille rahaa ... UFC:ssä asia voi näin ollakin mutta ei onneksi muualla

Juu, tää on ihan selvä. Tottakai ollaan eri puolilla pöytää.

UFC on kyllä harvinaisessa asemassa maailmanmarkkinoilla, lähes täysi monopoli. Juu, onhan noita WSOF:ää ja Bellatoria, Onkos Titan vielä hengissä (?) mutta kyllä UFC on niin suvereeni, että joitain se jopa ahdistaa. Siinä on varmaan hyvät ja huonot puolet. UFC kohtelee kuitenkin IMO ottelijoita aika hyvin. Jos sitä johdettas ihan puhtaasti kvartaalitalouden opein (1/4 vuoden voiton maksimointi mielessä) niin miksi edes maksaa yhtään mitään undercardille? Maailmasta löytys 10 000 ottelijaa jotka menis ilmaiseksi ottelemaan UFC:hen. Tosin pitkällä jänteellä tämä ei varmaan maksimoisi voittoa. UFC:hän on viihdealan liikeyritys, johon liittyy varmasti urheilullisia ambitioitakin, mutta perimmäisenä tarkoituksena on tehdä rahaa.

Liiketaloudessa puhutaan neuvotteluvoimasta: UFC-ottelijoilla sitä ei ole tapahtumajärjestäjää kohtaan (ainakaan uran alkuvaiheessa) lainkaan. Pienemmissä organisaatioissa ainakin Suomessa taas on, koska korkean tason ottelijoita on tarjolla paljon vähemmän. Tällaisessa markkinatilanteessa on luonnollista, että kumpikin osapuoli pyrkii kasvattamaan neuvotteluvoimaansa. Siitä puheen ollen: Siinä "toisessa ketjussa" joku otti puheeksi CAGE-sopimusottelija-asiat ja ilmaisi tyytymättömyytensä tarjottuihin pahveihin - silloin joskus historiassa. Mä en nyt ihan suoraan ollut näistä neuvottelemassa, mutta pari vuotta sitten peruskuvio oli meillä käsittääkseni seuraava, jos halusi sopimusottelijaksi:

- Ottelija ottelee Suomessa vain CAGE:ssa. CAGE tarjoaa ottelut jokaiseen - tai ainakin lähes jokaiseen otteluiltaan (muistaakseni tarjottiin 3/4 per vuosi). CAGE panostaa urheilijan markkinointiin.

- Ulkomaille on vapaa lähtemään vaikka juuri ennen CAGEa, jos tilaisuus tulee ja kyse isosta organisaatiosta (määriteltiin muistaakseni UFC, Bellator)

- Palkkio määriteltiin sopimuskauden alussa, voittobonukset.

- Ottelijan liikumavara vastuksen valinnassa oli pienempi. En muista speksejä, mutta ei se ihan tapahtumajärjestäjän päätettävissä ollut, olisko ollut muutama vaihtoehto tms.

Joku puhui siellä toisessa ketjussa, että tämä olisi "paskasopimus". Tästä olis hyvä kuulla mielipiteitä, mikä tässä oli sitä itteään? Vai oliko sopimuksen esitystavassa jotain sellaista vikkaa että ei kiinnostanu - eli hoidettiinko me homma huonosti? Vai oliko homma rahakysymys?

Ennen kuin mä perustelen tuota silloin käytössä ollutta sopimusmallia, niin tästä olis kiva kuulla ottelijan mielipide: mikä teki järjestelystä huonon?

Ennen kuin mä perustelen tuota silloin käytössä ollutta sopimusmallia, niin tästä olis kiva kuulla ottelijan mielipide: mikä teki järjestelystä huonon?

No eikö ne ottelijat silloin sun aikana saaneet suut auki, jos kokivat että asiat ovat perseellään? No eivät tietenkään, vaan perinteisesti jupistaan selän takana ja omissa pikkuporukoissa. Toisaalta nykyaikaisiin toimintamalleihin kuuluu että yritykset hakevat yhteistyökumppaneilta ja asiakkailta aktiivisesti palautetta omasta toiminnastaan, onko Cagessa toimittu näin??

Thonglongille: Juuri tuota itsekin tarkoitin, siis eli suoraan asioista puhuminen eikä mitenkään muuten

Voin nostaa vasurin ja tunnustaa, että minä heitin noita juttuja .. Se provoni perustuu vain tornihuhuihin, jostain todella surkeasti sopimuksesta mitä oli tarjottu aikanaan joillekin ottelijoille ja mikä oli sitten kuitattu "virheenä" paskamyrskyn syntyessä .. Eli olisi kiva kuulla tosiaan ottelijoiden mielipiteitä vaikka en kyllä pidättäisi siinä henkeä.

Kehitysalueena toitottaisin keskinäistä kunnioitusta, neuvottelutaitojen kehittämistä ja juurikin sen oman neuvotteluvoiman realistisesta arvioimisesta (sekä järjestäjä että ottelijat).

EDIT. Siis en itse kannata missään nimessä primadonnailua, yltiöpäistä recordin rakentelua yms. muuta hifistelyä, kannatan molemmin puolista "tasa-arvoa"

Toisaalta nykyaikaisiin toimintamalleihin kuuluu että yritykset hakevat yhteistyökumppaneilta ja asiakkailta aktiivisesti palautetta omasta toiminnastaan, onko Cagessa toimittu näin??

Tähän pyrittiin. Prosessi meni pahimmillaan suurin piirtein näin:
- sopparia tarjottiin
- ottelijat eivät vastanneet mitenkään
- pyydettiin vastausta useaan kertaan
- vastaus oli: ei kiinnosta TAI pahimmassa tapauksissa vaatimuksia, että vastukset pitää saada valita, voittobonuksia pitää korottaa ja ottelija voi otella myö Suomessa missä huvittaa.

Tämä siis ääritapauksien kuvaus. Kyllähän me sopimuksiinkin päästiin - ei nyt kivitetä isolla tykillä.

Sitä me silloin mietittiin, että mihin se ottelija sitoutuu jos noihin lisävaatimuksiin suostutaan? Meidän mielestä ei mihinkään. Esimerkiksi vaatimus Suomen yksinoikeudesta koettiin vaikeaksi. Meille se taas oli tärkeää - jos me aletaan tuomaan ottelijaa esille mediassa, hommataan sille yhteistyökumppaneita ja muutenkin rakentamaan uraa yhdessä, niin ei meistä ole järkevää nähdä samaa kaveria naapurin kisajulisteessa. Jos nyt vähän yksinkertaistetaan, niin jos Sä meet Applelle töihin, niin tuskinpa voit heittää Samsungilla keikkaa.

Tottakai olisi jotenkin pitänyt tehdä homma paremmin, en mä tätä kokonaan vastapuolen laariin kaada. Ei me päästy läheskään kaikkiin sopimuksiin mitä oltas haluttu. Hyviä soppareita saatiin onneksi myös.

Varmaan homma on mennyt nykyisellään eteenpäin, eli nämä on tällaista historiajorinaa.

Pasille kyssäriä ihan mielenkiinnosta ja tiedonjanosta: Neuvoteltiinko noista sopimuksista ja niiden ehdoista mitenkään ? Kyllähän tuossa järjestäjäkin saa aikamoisen "helpotuksen" omiin hommiinsa jos vuosisopimus saadaan maaliin.

Olen pelaillut korttia aktiivisesti 2-3 vuotta. Jos "rakentelisin recordia" niin pelailisin varmaan tälläkin hetkellä netissä pikkupeliä, jonka tiedän biittaavani (kokeiltu on, useaan otteeseen). Voisin siellä tehdä muutaman tonnin kuussa varmaan n. 50 tunnin työllä. Mutta se ei ole koskaan ollut mun idea. Tietenkin jos olisi pakko sillä tavalla perhe elättää, niin sitten ehkä sinne. Mutta helvetin tylsää elämää se olisi. Mä haluun kehittyä ja olla joka päivä parempi. Pelaan siis jatkuvasti pelejä, joissa olen altavastaaja. Katson säännöllisesti opetusvideoita, luen alan kirjallisuutta jne jne. Mun tavoite on haastaa joskus maailman parhaat, ja usein samassa pöydässä istunkin - vielä valitettavasti altavastaajana. Nyt on vähän hankala löytää aikaa tohon pelaamiseen kun teen gradua ja kotona on kolme pientä muksua. Mutta kun vuosi-pari vierähtää, niin "back to the drawing board".

Pelityyli mulla on riskipitoinen.

Toisin sanoen pelaat tappiollista poksua. Paremmin kehityt, kun pysyt peleissä mitkä biittaat edes marginaalisesti, ellei sulla ole sitten loputonta rollia ja häviäminen ei vaikuta peliisi mitenkään. Sori ot.

Tämä juuri!!

Yritän Sormunen välttää kirjoitusvirheitä. En ole akateeminen ja kädet ovat isot!! CAGE on ainoa organisaatio josta ottelijat ja seurat valittavat! Syy on järjestäjien asenteessa sanon minä.

CAGEN Facebookista kopioitu:

Tuomo Virtanen
Tänään 15:42
Ovatko CAGE:n nykyiset omistajat tietoisia siitä, mitä entinen osakas Sormunen kirjoittaa Pakkotoisto.com:in kamppailulajien keskustelufoorumilla Amirkhan Makwan -viestiketjussa? Yritysmaailmassa nykyinen johto pyrkisi julkisesti irtisanoutumaan entisen johdon mielipiteistä, jos ne eivät olisi linjassa yrityksen nykyisen ajattelun kanssa. Sormunen mustamaalasi aggressiivisesti FFG ja sen ottelijoita. Timo-Juhani Hirvikangas on CAGE:n mestari ja kai FFG:ltä on tulossa kilpailijoita CAGE:n tuleviin iltoihin ottelijoita. Pekka Rantala ja Timo Lampen tiedättekö Pasi Sormusen teksteistä ja allekirjoitatteko te ne?
1Tykkää ·

CAGE MMA FINLAND Moi Tuomo, emme seuraa aktiivisesti kirjoittelua foorumeilla, eikä meillä ole resursseja, eikä toisaalta myöskään intressiä kommentoida yksityishenkilöiden keskusteluja. Parhaiten ajan tasalla meihin liittyvissä asioissa pysyy seuraamalla SoMe-kanaviamme, verkkosivujamme, sekä Iltasanomia. Parhain terveisin, CAGE-tiimi
Tykkää · Vastaa · 56 minuuttia sitten · Muokattu

https://www.facebook.com/pages/CAGE-MMA-FINLAND/247380308641868?fref=ts

Pelkureita ja takinkääntäjiä!! Oma mestari kyseessä. Vastaus pelkurimaista kiertelyä!!

Ymmärrän itse ettei promootio kommentoi nettikirjoitteluun, mutta ihmettelen kuitenkin sitä, kun täällä pakkotoistolla on keskustelemassa lajin faneja ettei cage seuraa aktiivisesti lajin fanien mielipiteitä... Uskoisin että organisaationa fanien mielipiteet yms kiinnostaisi, tietysti "emme seuraa aktiivisesti" voi tarkoittaa mitä vaan... Kerran päivässä uusien viestien parista ketjusta läpilukeminen vie aikaa noin 5 minuuttia ja on jo mielestäni aktiivista, ei siitä cagelle haittaa ainakaan ole...? voisi tarttua muutama hyvä pointti myös heidän oman juttunsa kehittämiseen... Tässäkin ketjussa on kuitenki ihan hyviä pointteja tuotu esiin.

Toisin sanoen pelaat tappiollista poksua. Paremmin kehityt, kun pysyt peleissä mitkä biittaat edes marginaalisesti, ellei sulla ole sitten loputonta rollia ja häviäminen ei vaikuta peliisi mitenkään. Sori ot.
Offtopic: sinulla ei taida olla mitään opetettavaa Pasille, kun kyse on pokerista (tai mistään muusta ylipäätään) ;)

Pasi Sormunen: Hendon Mob Poker Database

Pasi tietää mitä tekee kun pokerista on kyse.

Offtopic: sinulla ei taida olla mitään opetettavaa Pasille, kun kyse on pokerista (tai mistään muusta ylipäätään) ;)

Pasi Sormunen: Hendon Mob Poker Database

Pasi tietää mitä tekee kun pokerista on kyse.

Sain tuosta boldaamastani lauseesta sellaisen kuvan, että pelaa lähinnä tappiollisia pelejä, koska jos pelaat jatkuvasti itseäsi parempia vastaan, niin pelaat silloin tietenkin tappiollista pitkässä juoksussa. Nimi on kyllä tuttu pokeripiireistä, en vain osannut aiemmin yhdistää samaksi henkilöksi. Tsemppiä vain Pasille peleihin.

Suositut

Back
Ylös Bottom