Suomalainen sisu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ek03
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko meissä nyt vähääkän jäljellä sitä sisua?!!??
Olen toiminut järjestyksenvalvojana viimeiset kuusi vuotta.
Olen nähnyt paljon!
Tilanne tulee päälle ja kaveri uhkaa huutaen hakata ja tappaa! Asiakas laitetaan rautoihin ja soitetaan poliisit. Ketään ei sattunut!!!
Kaveri uhkaa asianajajilla ja oikeusjutuilla ja hänet on pahoinpidelty ja portsarit on hulluja!!!
Samaa olen kokenut siviilissä.
En ole isokokoinen henkilö, joten helppo uhri! Uhataan ja käydään pääle! Turpaan ku tulee ni juostaan itkien poliisille, että joku hullu kävi mun päälle ja haluun korvauksia!
Mikä on vialla? Eikö me Suomalaiset osata saunoa löylyjä joita me heitetään?
Sitä sa mitä tilaa!
Turpaani oo saanu monta kertaa, enkä kertaakaan oo menny poliisille itkeen. Ite ne haavat nuollan!
Jokainen voi nyt kattoo itteensä peiliin ja mietii ollaanko jollekki "makkoiltu", eikä oltu valmiita ottamaan seuraamuksia, ilman hirveetä itkemistä, et mulle on tehty pahaa.
Mitä jos olisit "voittanu"?! Olisit mailman kovin jätkä eikä kukaan vois sulle mitään!!! Oikeus jutut ei paljoo kiinnostas.
Pienestä se on kiinni, muta olkaa varuillanne, ettei vaan osu teihin!!!

hyvin sanottu, tollaisia idiootteja valitettavasti suomeen mahtuu ja paljon.. etenkin kun ollaan nautittu "muutama" olut. Mutta maailmassa on paljon väärää jne, ei auta kuin kestää. :) Olen itse onnekseni saanut välttää moiset tilanteet.. toistaiseksi. lukuunottamatta yhtä juoppo tapausta.

elämä on ;)

Kyllä minäkin tekisin pahoinpitelyilmoituksen jos syyttä suotta käytäisiin päälle, ilman että itse provosoisin tippaakaan. Mutta jos itse soittaisin suutani ja saisin selkääni( kerran kevyesti sainkin), niin kynnys mennä poliisin juttusille olisi todella korkea. Kyllä hävettäisi olla oikeudessa vatvomassa nitä juttuja. Pelkästään jo senkin takia että ei ole pystynyt pitämään puoliaan ja toisekseen sen takia että itse on kerjännyt turpaansa. Kyllä mua ainakin hävettäisi saada turpaani jos olen itse tilanteen aloittanut.

Äidinkieli, maailma on menossa siihen suuntaan, katsokaa tilannetta jenkeissä.
Haastetaan porukkaa jo samassa asunnossa pieraisemisesta.

joo on menny ihmeelliseksi tuo touhu nykyään. Jos mä menen jollekin aukomaan päätäni ja saan turpaani, menen kiltisti kotiin häpeämään.. Ei tulisi mieleenkään mennä mihinkään kyttikselle.

Sisu mun mielestä liity alotuspostiin juuri mitenkään.

Itselläni on aina ollut periaatteena se että totta kai soitan poliisit paikalle jos jotkut kusipäät käyvät päälle ilman mitään syytä, mutta jos minussa itsessäni on yhtään vikaa yms niin nuolen kyllä omat haavani ja asennoidun siten että ansaitsin sen mitä sain.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
j2p sanoi:
Itselläni on aina ollut periaatteena se että totta kai soitan poliisit paikalle jos jotkut kusipäät käyvät päälle ilman mitään syytä, mutta jos minussa itsessäni on yhtään vikaa yms niin nuolen kyllä omat haavani ja asennoidun siten että ansaitsin sen mitä sain.

Eiköhän se ole noin kaikilla tai ainakin suurimmalla osalla

abcd sanoi:
Eiköhän se ole noin kaikilla tai ainakin suurimmalla osalla

Ei. Varsinkin humalassa suurin osa uhoajista alkaa välittömästi "itkemään" saatuaankin yllättävästi nenäänsä. Tämä oma kokemus.

ja joillekkin se poliisi on se pahin vihollinen heti ittensä jälkeen :F itelle ei oo ikinä mitään tollasia uhoamis ja uhkaus juttuja tullu vastaan, enkä niitä haluakkaan, mutta en kyllä poliisille menis ku ne sakottas kuitenkin mua jollain **OFDJG** tekosyyllä minkä ne nyt vaan keksii

Tämän threadin paikka ois yleisellä osiolla. Vois tulla enemmän juttuaki aiheesta. Enkä halua leikkiä kotimoderaattoria :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom