Suomalainen politiikka

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DayOne
  • Aloitettu Aloitettu
300396328_5715943058436218_4810161212688835749_n.jpg


300382307_5715942925102898_8030570070324937916_n.jpg


300839260_5715942835102907_1500285492891122474_n.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Melkein sanoisin että pelkästään nää meemit on sen arvoisia että Suomen maine, jos sitä koskaan olikaan, menee vessasta alas tai kansallinen turvallisuus kärsii.
 
Melkein sanoisin että pelkästään nää meemit on sen arvoisia että Suomen maine, jos sitä koskaan olikaan, menee vessasta alas tai kansallinen turvallisuus kärsii.
Sopii ihan tähän arvopohjaan mihin suomen politiikka nojannut jo pitkään. Eipä sillä että se hääviä muuallakaan on mutta mun puolesta antaa mennä vaan. Mitä nopeammin tämä palava juna saadaan ojaan niin sitä nopeammin voidaan saada parempi ja uusi jatkamaan ajoa.
 



Hei, ota ne linkut! Täytyy tehdä spektrianalyysi tästäkin. :LOL:

 
On aika paljon eri tapoja juhlia, eivätkä tällaiset aamukuuteen venyvät huumehuuruiset jatkot ole missään nimessä pääministerin arvolle sopivat, vaikkakin ministeri itse ei olisi käyttänyt laittomia aineita. Jos nyt joskus on osallistunut tällaisiin jatkoihin (itse olen useasti), niin näkee porukan käytöksestä ettei siellä vain pelkkää Bacardi Breezeriä ole vedetty.

Mulla ei ole mitään sitä vastaan että pääministeri vetää pienet tumut välillä, mutta nyt on kyllä Marinilla harkintakyky pettänyt pahemman kerran, vaikka mitään videota näistä jatkoista ei olisi olemassakaan.
 
On aika paljon eri tapoja juhlia, eivätkä tällaiset aamukuuteen venyvät huumehuuruiset jatkot ole missään nimessä pääministerin arvolle sopivat, vaikkakin ministeri itse ei olisi käyttänyt laittomia aineita. Jos nyt joskus on osallistunut tällaisiin jatkoihin (itse olen useasti), niin näkee porukan käytöksestä ettei siellä vain pelkkää Bacardi Breezeriä ole vedetty.

Mulla ei ole mitään sitä vastaan että pääministeri vetää pienet tumut välillä, mutta nyt on kyllä Marinilla harkintakyky pettänyt pahemman kerran, vaikka mitään videota näistä jatkoista ei olisi olemassakaan.

Eikä sitä tarvi arpoa käytöksestä ku vedetään ihan muiden silmien alla jatkoillakin. Ensin vaan kysytään et onko ok vai ei et muiden nähden. Jossei ni sit vaa vessaan
 
Jos joku miettii voidaanko meidän päättäjiin vaikuttaa ulkopuolelta niin ihan pääministeritasolla on ns. "haavi auki" ainakin ollut vaikuttamiselle.

Onko videoiden vuotaja edes selvillä vielä?
 
Mitä nyt siis tiedetään?

- Ei epäilystäkään, että kyseessä oli julkkisten pintaliitobileet, jossa käytettiin laittomia kovia huumeita. Se, käyttikö PM niitä, ei ole edes mitenkään ratkaisevassa asemassa. Kyseessä on merkittävä kansallisen turvallisuuden riski, mm. kiristysskenaarioiden muodossa.
- PM oli työvelvollisuuden alaisena, ilman nimettyä sijaista, umpihumalassa tai huumeiden vaikutuksen alaisena. Sekaisin kuin seinäkello
- Yo. tapahtumat sijoittuvat ajankohtaan, jossa Venäjän provokaatioiden riski on suurimmillaan Nato-prosessin takia. Myös puolustusvoimat korotetun valmiuden tilassa
- Oliko vielä niin, että PM:n virkapuhelin oli taas unohtunut kotiin?

Miksi PM ei ole vielä eronnut?
 
Miksi PM ei ole vielä eronnut?

Tämä auttaa mitä? Ei pääministeripuolue vaihdu vaikka PM eroaisi. Tilalle nousee joku demariministeri. Esimerkiksi Tytti Tuppurainen, joka alkaa päättämään mikä on suomen eduksi. Tai Krista Kiuru, ottaa samalla vastuun tulevista covid toimista.

Reilu puolen vuoden päästä vaalit jossa kansa äänestää toivottavasti uuden puolueen vetovastuuseen. Pienin paha taitaa olla ettei eroa.
 
Tämä auttaa mitä? Ei pääministeripuolue vaihdu vaikka PM eroaisi. Tilalle nousee joku demariministeri. Esimerkiksi Tytti Tuppurainen, joka alkaa päättämään mikä on suomen eduksi. Tai Krista Kiuru, ottaa samalla vastuun tulevista covid toimista.

Reilu puolen vuoden päästä vaalit jossa kansa äänestää toivottavasti uuden puolueen vetovastuuseen. Pienin paha taitaa olla ettei eroa.
Päästään eroon välittömästi merkittävästä riskistä mm. kansalliselle turvallisuudelle.
 
Olisihan tuo ryhdikäs liike puolueelta.

Onko Marin muuten missään yhteydessä pahoittelut tätä viimeisintä? Ei sillä, että se mitään hyvittäisi. Mutta jos ei ole pahoittelut, niin se kyllä kertoo vaikka ja mitä.
Mielestäni Marin on pahoitellut ainoastaan sitä, että videot levisivät julkisuuteen, hehe. Muuten hän ei toki näe toiminnassan mitään väärää, kuten ei ole nähnyt aikaisiempienkaan häröilyjen kanssa. Hän on nähtävästi niitä ihmisiä, jotka tekevät kaiken aina täysin oikein mutta tulee silti väärinymmärretyksi. Tunnen itsekin yhden vastaavan tapauksen henkilökohtaisesti.
 
Niin kuin nyt arvata saattoi, niin marin ei tule eroamaan (joka tietenkin asettaa suomen oikeusvaltiona kyseenalaiseksi), mutta on mielenkiintoista seurata SDP:n tulevia kannatusmittauksia, kun muistetaan se tosiasia, että SDP:n kannattajista reilu 50% on yli 55 vuotiaita. Vanhempi polvi suhtautuu huomattavasti nihkeämmin tuommoiseen huumehörhöilyyn, kuin nuorempi polvi, joten onko odotettavissa kova pudotus kannatuksessa? Ja mitä tekee SDP:n johto, jos näin käy, toisaalta vaakakupissa painaa se, että marin on käytännössä yksin pitänyt puolueen kannatusta korkeana, ei ole helppoa SDP:n johdolla...
 
Back
Ylös Bottom