Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Priceless
Sopii ihan tähän arvopohjaan mihin suomen politiikka nojannut jo pitkään. Eipä sillä että se hääviä muuallakaan on mutta mun puolesta antaa mennä vaan. Mitä nopeammin tämä palava juna saadaan ojaan niin sitä nopeammin voidaan saada parempi ja uusi jatkamaan ajoa.Melkein sanoisin että pelkästään nää meemit on sen arvoisia että Suomen maine, jos sitä koskaan olikaan, menee vessasta alas tai kansallinen turvallisuus kärsii.
Ei tarvitse enää kun tulitte Ylilaudalta tänne. Nämä sun juttus mitä sä täälläkin postailet on kuin jostain köyhän pojan trollin käsikirjasta.Jos menisit sinne ylilaudalle!
On aika paljon eri tapoja juhlia, eivätkä tällaiset aamukuuteen venyvät huumehuuruiset jatkot ole missään nimessä pääministerin arvolle sopivat, vaikkakin ministeri itse ei olisi käyttänyt laittomia aineita. Jos nyt joskus on osallistunut tällaisiin jatkoihin (itse olen useasti), niin näkee porukan käytöksestä ettei siellä vain pelkkää Bacardi Breezeriä ole vedetty.
Mulla ei ole mitään sitä vastaan että pääministeri vetää pienet tumut välillä, mutta nyt on kyllä Marinilla harkintakyky pettänyt pahemman kerran, vaikka mitään videota näistä jatkoista ei olisi olemassakaan.
Se on vähän laajempi juttu mitä sun facebook story.Jengi roikkuu 24/7 netissä omalla nimellään ja lärvillään ja sitten jännittää digitaalista id:tä
Miksi PM ei ole vielä eronnut?
Päästään eroon välittömästi merkittävästä riskistä mm. kansalliselle turvallisuudelle.Tämä auttaa mitä? Ei pääministeripuolue vaihdu vaikka PM eroaisi. Tilalle nousee joku demariministeri. Esimerkiksi Tytti Tuppurainen, joka alkaa päättämään mikä on suomen eduksi. Tai Krista Kiuru, ottaa samalla vastuun tulevista covid toimista.
Reilu puolen vuoden päästä vaalit jossa kansa äänestää toivottavasti uuden puolueen vetovastuuseen. Pienin paha taitaa olla ettei eroa.
Olisihan tuo ryhdikäs liike puolueelta.Tämä auttaa mitä?
Mielestäni Marin on pahoitellut ainoastaan sitä, että videot levisivät julkisuuteen, hehe. Muuten hän ei toki näe toiminnassan mitään väärää, kuten ei ole nähnyt aikaisiempienkaan häröilyjen kanssa. Hän on nähtävästi niitä ihmisiä, jotka tekevät kaiken aina täysin oikein mutta tulee silti väärinymmärretyksi. Tunnen itsekin yhden vastaavan tapauksen henkilökohtaisesti.Olisihan tuo ryhdikäs liike puolueelta.
Onko Marin muuten missään yhteydessä pahoittelut tätä viimeisintä? Ei sillä, että se mitään hyvittäisi. Mutta jos ei ole pahoittelut, niin se kyllä kertoo vaikka ja mitä.