Suomalainen politiikka

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DayOne
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
49c44a23f97dfe18.jpg


Ekasta bilekohusta. Lähde on mitä on mutta eipä toi kovin kaukaa haetulta enää vaikuta.
 
Mistä ihmee leenasta porukka täällä jauhaa, eioo eka kerta?

Onko tää Marin lähipiiriä kun noin koville ottaa?

Näyttää olevan kovemman luokan kannattaja, en jaksa antaa kummemmin arvoa. Täytyy olla fanaattinen demari että jaksaa tämän kaiken jälkeen puolustella.
 
Näyttää olevan kovemman luokan kannattaja, en jaksa antaa kummemmin arvoa. Täytyy olla fanaattinen demari että jaksaa tämän kaiken jälkeen puolustella.
Juu mikää teko ei ilmeisesti ole tarpeeksi räikeä . Ei edes tuo+ kansan perse raiskaus (rahaa lapataan ties minne ja millä verukkeella) ja suoranainen suomalaisten naamalle sylkeminen. Narsistia ei kiinnosta kuin oma perse
 
Juu mikää teko ei ilmeisesti ole tarpeeksi räikeä . Ei edes tuo+ kansan perse raiskaus (rahaa lapataan ties minne ja millä verukkeella) ja suoranainen suomalaisten naamalle sylkeminen. Narsistia ei kiinnosta kuin oma perse

Kyllä ihmettelen myös että miten yhtäkkiä katsotaan näin läpi sormien. Muistetaampas kuitenkin mistä nämä meidän poliitikot ovat kohuja saaneet aikaan. Muunmuassa Sipilän lippis vai pipoko se oli, noh eikös Sanna mainostanut instagramissaan ystävänsä tuotteita. Ei tullut kohua Sannalle.
 
Mua naurattaa miten hämillään jengi voi olla siitä et julkkispiireissä kiskotaan kokaiinia ihan vitusti? Käykää poker runis. Siellähä miljonäärit on veneillää ja veneelle jos saat kutsun ni kokkelia tarjoillaa kultalusikalla

9CEE602B-8177-4F9E-8D7B-CB4CB95ABE69.jpeg
75434265-B0DB-42D2-B0E2-D87D99B8DD75.jpeg
 
Olen itsekin sitä mieltä että raja on ylitetty Marinin kohdalla räikeästi, ei vain yksinkertaisesti Suomen pääministeri voi näyttäytyä julkisesti tuollaisessa kunnossa.

Mutta tuo kokaiinikohu on mielestäni hieman yliampuvaa, varsinkin kun aiheesta ei ole mitään todisteita.

Hiuksista otetulla testillä saataisiin varmasti selvyys, että onko Marin itse käyttänyt mutta mielestäni ei ole myöskään hyväksyttävää pääministerille pyöriä paikoissa, missä joku muu käyttää kiellettyjä päihteitä. Tähän vain tarvittaisiin joku todiste.
 
Karalahti lynkattiin heti kun kuvissa näkyi jotain valkoista.
Karalahti lynkattiin koska istui moottoripyöräkehon tiloissa, pöydällä vieressä selkeät pulverit, ja vielä vetoseteli pulverin vieressä. Plus vielä Jeren historia päälle. Marin ei tietääkseni ole ollut missään kuvissa valkoisten viivojen kanssa.
 
Karalahti lynkattiin koska istui moottoripyöräkehon tiloissa, pöydällä vieressä selkeät pulverit, ja vielä vetoseteli pulverin vieressä. Marin ei tietääkseni ole ollut missään kuvissa valkoisten viivojen kanssa.

Saapa nähä saadaanko vielä nähdä jotain lisää, eiköhän jollakin ole puhelimessaan raskauttavaa jos sellaista on tapahtunut. Nyt on houkutteleva paikka julkaista.
 
Kyllähän tuo vauhti sen verran kiihtyy, että ihme ja kumma jos puolue ei tajua pistää Sannaa pihalle vielä tämän viikon aikana. Sanna itse tuskin sitä tajuaa tehdä, tai sen verran narsisti, että luottaa tästäkin selviävänsä.
 
Saapa nähä saadaanko vielä nähdä jotain lisää, eiköhän jollakin ole puhelimessaan raskauttavaa jos sellaista on tapahtunut. Nyt on houkutteleva paikka julkaista.
Jos jotain on, niin varmana julkaistaan, ja hyvä niin. Oppiipahan valitsemaan seuransa paremmin, ja toimii myös opetuksena tulevaisuuden pääministereille.

Tekosyynä ei voi käyttää mitään "pitäähän pääministerinkin rentoutua". Pääministeriksi kun ryhtyy, tietää tasan tarkkaan mitä pesti edellyttää. Se on sama kuin nunnan tai munkin lupaus, lupaa elää kunniallisesti, ainakin silloin kun joku on näkemässä.
 
Kyllähän tuo vauhti sen verran kiihtyy, että ihme ja kumma jos puolue ei tajua pistää Sannaa pihalle vielä tämän viikon aikana. Sanna itse tuskin sitä tajuaa tehdä, tai sen verran narsisti, että luottaa tästäkin selviävänsä.
Media ei ole vieläkään vaatimassa Marinin eroa, näyttävät olevan vain huolissaan siitä, että miten tämä vaikuttaa sannan ja SDP:n kannatukseen.
Itse en jaksa myöskään uskoa, että häneltä löytyisi selkärankaa erota itse, noh tunnin päästä on hänen tiedotustilaisuus.
 
En edes muista mistä asiasta keskusta menetti luottamuksensa Antti Rinteeseen, mutta niin vähäpätöinen juttu se oli, että ihmettelen miten keskusta nyt voi luottaa pääministeriin näiden kaikkien juttujen jälkeen. Vai onko keskustan sietokyky luottamuksessa kasvanut ☺
Kyseessä ei tietenkään ollut ajojahti Antti Rinnettä kohtaa, eihän? 😊
 
Olen itsekin sitä mieltä että raja on ylitetty Marinin kohdalla räikeästi, ei vain yksinkertaisesti Suomen pääministeri voi näyttäytyä julkisesti tuollaisessa kunnossa.

Tämä vielä päälle.
Mies saisi lähtöpassit tuosta pestistä aika nopeaa tuolla mokailulla.


Vielä tuo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2c42fd8c-36f7-4822-92d5-8c168e459da7
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom