Suomalainen politiikka

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DayOne
  • Aloitettu Aloitettu
Ilmanko tää maa on kaaoksessa kun tollasilla vitun siitäs sait-imbesilleillä on äänioikeus.
Nääh, jos Sanna olisi jättänyt tuon twiittinsä väliin, niin sama sakki vittuilisi, etteikö se samariini nyt katsokaan sitä peliä, kun ei näytä tapahtumiin mitenkään reagoivan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos Sanna twiittasi eilen jotain muutakin jalkapalloon liittyvää ennen tuota sairaskohtausta, niin taidanpa ihan vittuillakseni kaikille maalittajille äänestää elämäni ensimmäistä kertaa SDP:tä ja vieläpä Marinia :)

EDIT: no hitto ei, en pystyisi.

Ei tuo ole minkään yllätys millä sä voit kuittailla.
 
Mikähän takia tämä ketju ei näy mulla "talous, politiikka, uskonto" alueen alla (eikä siis muuallakaan)?
En tiedä.

Screenshot 2021-06-18 at 13.08.53.JPG
 
Yhdellä toisella foorumilla itsellä kävi sama homma. Jos oikein muistan niin olin vahingossa laittanut ruksin jonku tietyn henkilön kohdalle että en näe sen viestejä. Ketju taisi olla sen tekemä ja ketjuakaan en silloin nähnyt. Onko täällä joku vastaava systeemi?
On ignooraus-optio täällä.
 
Juhani Kuosmanen:
Sääli. Jussi Halla-aho ilmoitti luopuvansa puolueensa puheenjohtajuudesta. Sen myötä politiikasta katosi kohdallani se vähäinenkin hohto, joka sillä ehkä on ollut.
Halla-ahon myötä Suomen politiikasta katoaa sekä empatia omaa kansaa kohtaan, että äly ja ymmärrys ylipäätään. Ehkä lopullisesti.
Kun ainoa suuria kokonaisuuksia loogisesti hahmottamaan kykenevä ja niitä kansantajuistava poliitikko väistyy syrjään, mitä jää jäljelle?
Tunteettomat umpinarsistiset kristakiurut ja tasapaksuja itsestäänselvyyksiä latelevat robottimarinit. Hengettömät höpöttäjät, jotka yrittävät puhua vain sitä, mitä kuvittelevat äänestäjän haluavan kuulla. Tosiasiat eivät heitä kiinnosta. Niistä kertovat he narisevat ja kirkuvat hiljaisiksi.
He, ohjelmoidut tyhjänhöpöttäjät, tulevat hallitsemaan tätä maata kenties siihen viimeiseen tsunamiin saakka.
Tyypit, jotka puhuvat empatiasta omaamatta sitä itse tippaakaan. Ihmiset, jotka vaahtoavat suvaitsevaisuudesta ymmärtämättä lainkaan mitä se oikeasti on. Huolestunutta feikkaavat maailmansyleilijät, jotka luulevat tekevänsä hyvää tuhotessaan jo olemassa olevan hyvän ja kuvittelevat olevansa edistyksellisiä palvoessaan syvintä taantumusta.
 
Back
Ylös Bottom