Suomalainen politiikka

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DayOne
  • Aloitettu Aloitettu
Siinä missä Marin myönsi suoraan, että on tullut juhlittua, niin Lintilä rupesi venkoilemaan.
Olis vaan myöntänyt, että whatsup lähti
”kännissä ja läpällä” niin ois varmaan päässy helpommalla. Mutta ei. Valehteli, et puhelin kaapattiin ja siihenkin meni ihan turhaan verorahoja.
Tässä asiassa Sanna 6 - Lintilä 0.
(en ole fani kuitenkaan)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tosta Lintilästä vielä. Tän päivän hesarissa Puolustusvoimat kertoo että lennolla Tukholmaan ei ollut alkoholitarjoilua. No Lintilä on sanonut juoneensa lennolla lonkeron, meillä on siis ministeri joka kantaa tommoselle lyhyelle tripille lonkeroa mukanaan ilmeisesti ihan vaan varmuuden vuoksi. Voihan se krapula yllättää kesken matkan!
Lintilä on nyt kyllä semmosessa myllytyksessä et hirvittää, jos kauppareissulla erehtyis ostaa keppanan ni kuvat on seuraavana päivänä lööpeissä.

"TUTISEVA JA HIKOILEVA MINISTERI OSTI OLUTTA ALEPASTA" Katso kuvat!! Kireän oloinen ministeri kieltäytyi haastattelusta ja kiirehti paikalta muovikassit kilisten!
Lintilän mukaanhan Kaikkonen kävi ostamassa heille lonkerot, kun halusivat juhlistaa Nato-äänestystä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009441937.html
 
On kai siinä nyt jotain eroa, jos Lintilän epäillään ollen hutikassa töissä. Pitämässä puheita yms. Sanna nyt oli vapaa-ajalla (sen mitä PM nyt pystyy olemaan). Pitämässä hauskaa kaverien kanssa, eikä siitäkään tietoa ole miten juovuksissa Sanna on painanut.
 
On kai siinä nyt jotain eroa, jos Lintilän epäillään ollen hutikassa töissä.
On siinä. Jos oli hutikassa töissä, niin sitten oli, käsi ylös virheen merkiksi, "sori ku vähä lipesi", olen vain ihminen. Vs. tämmönen härdelli.

Se se ero siinä on, että tuon ois voinu vielä saada äänestäjiltä anteeksi.
 
On kai siinä nyt jotain eroa, jos Lintilän epäillään ollen hutikassa töissä. Pitämässä puheita yms. Sanna nyt oli vapaa-ajalla (sen mitä PM nyt pystyy olemaan). Pitämässä hauskaa kaverien kanssa, eikä siitäkään tietoa ole miten juovuksissa Sanna on painanut.
Niin no eikös PM:kin perunut lomansa, mutta lähti silti bailaamaan. Jätti virkakännykän pois matkasta, ettei saa kiinni. Toi asiatonta porukkaa Kultarantaan. Bailasi huumetia vetävän porukan kanssa? Kenties itsekkin ottaneena? yms yms. Minun silmissäni paljon vakavampia asioita, kun jotkut epäilyt siitä onko Lintilä ollut maistissa vai ei, varsinkin kun ei taida siitä todisteita olla sen enempää kuin PM:n huumeiden vetämisestä..
 
On kai siinä nyt jotain eroa, jos Lintilän epäillään ollen hutikassa töissä. Pitämässä puheita yms. Sanna nyt oli vapaa-ajalla (sen mitä PM nyt pystyy olemaan). Pitämässä hauskaa kaverien kanssa, eikä siitäkään tietoa ole miten juovuksissa Sanna on painanut.
Aika helvetinmoisen vähättelevä kuvaus Marinin menosta. Mutta näinhän se on mennyt, vaiettu kuoliaaksi koko sekoilu. Voimaannuttavaahan se vaan oli, asia loppuunkäsitelty.
 
On kai siinä nyt jotain eroa, jos Lintilän epäillään ollen hutikassa töissä. Pitämässä puheita yms. Sanna nyt oli vapaa-ajalla (sen mitä PM nyt pystyy olemaan). Pitämässä hauskaa kaverien kanssa, eikä siitäkään tietoa ole miten juovuksissa Sanna on painanut.
Marin oli vasta ennen näitä kohubileitään perunut lomansa, eikä pääministeri ole samalla tavalla vapaa-ajalla kuin kuka tahansa työntekijä.
 
B4F36CF4-8D4F-4C67-BFA1-C75A01164DA6.jpeg

D0E47D99-1A4A-4DAF-9FA0-D688D9423E77.jpeg

😂
 
Onhan tässä havaittavissa humoria ihan selvän nais/demari vihan lisäksi. Minua ainakin naurattaa.
 
Miksköhän se nähdään hyvänä asiana että tänne tulee kymmeniä tuhansia ukrainalaisia?
Voi tulla ongelmaa jossain vaiheessa.

Nähdäänkö se hyvänä asiana? Itse hyväksyn asian ja minun puolesta ne otetaan tänne ehdottomasti. Mutta en minä sitä minään lottovoittona pidä eivätkä pidä varmasti itsekkään, mielummin olisivat Ukrainassa ilman sotaa. Nämä rättipäät taas lähtevät tänne helpon elämän toivossa loisimaan. Melko varmasti iso osa ukrainalaisista palaa takaisin tai jos eivät niin ainakin yrittävät hommata töitä. Ovathan ne kovia tekeen hommia. Miettii asiaa vaikka niin että jos joutuisimme sotaan niin haluaisitko että lapsesi pääsee turvaan vaikka Norjaan.
 
No jos me tarvitaan joskus mahdollisesti työvoimapulan paikkajia, niin hieman yli 100% todennäköisemmin ukrainalaistaustainen paikkaa työvoimapulaa, kuin joskus aiemmin hyökyaallon tavoin rantautuneet koneinsinöörit, tai muut hajamieliset korkeastikoulutetut, joilla vaan todistukset jäivät kotiin. Mutta ihan heti en usko, että työvoimapulaa olisi, ellei olisi kohtaanto-ongelmaa palkanmaksuhalun ja elämiseen riittävän palkan välillä...
 
Back
Ylös Bottom