Suolistokaasut ja proteiini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Exc666
  • Aloitettu Aloitettu
Selainen ongelma, että ainakin Fastin Heraa kun käyttää niin tulee kauhean hajuisia farteja omaanko vain omalaatuisen pakoputken vai voiko asiaan vaikuttaa proteiinin merkkiä vaihtamalla? Ei onnistu enää salaa tuhnauttelu kun ihmiset pyörtyy ympäriltä. :urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä erikseen tosta herasta mutta itsellä pieni massakausi tiukan dietin jälkeen. Paljon esim rahkaa päivittäisessä safkassa.

No sellaisia fartteja suoltaa jatkuvasti että välillä on ihan pakko käydä tsekkaamassa tuliko scheisse housuun. Tuntuu että se haju tarttuu vaatteisiinkin.

4-Vuotias tyttökin selitti pojalle lastenhuoneessa eilen että "se tuo isi piereskelee melkein koko ajan" :rock:

Itse syön kanssa Fastin heraa, ja fartit on aivan törkeen hajusia välillä. Tiedä sitten johtuuko se tuosta herasta. Itse epäilen että proteiinipitoisella ruualla on vaikutus tuohon hajuun, sillä sen jälkeen kun aloin syömään proteiinipitoisempaa ruokaa(+öljyt) alkoi nuo pakokaasut oleen aivan hirveitä, vaikka en silloin käyttänytkään mitään heraa. Onneks kuitenkin pystyy julkisilla paikoilla pitämään nuo kaasut sisällä, kotona sitten haiseekin välillä ihan kuolemalle :lol2:

Vähän samaa ongelmaa allekirjoittaneellakin.

Tosin itse en jaksa välittää tuosta. Tuo on murheista pienin, joten olen kääntänyt sen iloksi. Voin tehdä todellakin L-A-M-A-A-N-N-U-T-T-A-V-I-A lämpöisiä kuppeja lähimmäisilleni (Tiedättehän lämpimän kupin? Kuppipieru?) Haju on erittäin karmiva. Tulee mieleen eltaantuneen ruumiin haju. Ehkä vähän kirpsakampi, mutta samalla pehmeä ja jatkuva haju, joka ei haihdu hetkessä.

Jos olet kohdentanut ongelman alkulähteeksi juuri Fastin, niin kokeile ihmeessä jotain toista merkkiä. Ja merkkejähän riittää!

Nyt kun olen ottanu rahkaa päivittäin (250gr), ni tuntuu että perse on alkanu juttelee entistä useammin. En tiedä onko yhteyksiä. Fastin Muscle+ käytän kyllä palkkarina. :O

Fastin tuotteita täälläkin käytössä, ja maha möyryää.
Töissä jos pitää käydä scheissella, niin pakko käydä toisessa päässä taloa, tai jopa toisessa talossa asti. Perähöyryt, tärinä ja pärinä sekä denku ovat kammottavissa mittasuhteissa. Epäilen että kuitenkin proteiinivoitoinen ruokavalio kokonaisuudessaan, eivätkä yksin lisäravinteet aiheuta tätä mieletöntä kaasuuntumista.

En tiedä onko Fast sen pahempi kuin muutkaan merkit. Sf-proteiinin tuotteet ovat mulla käyttökiellossa, koska niistä maha menee ihan mahdottomalle varpusparviruikulille.

Päästörajat ylittävä pakokaasunmuodostus johtuu sulamattoman tavaran mätänemisestä suolessa. Hukkaan menee.

Kun itse aloin käyttämään fastin heraa niin oli kyllä pakokaasupäästöst reilusti yli Kioton sopimuksen :hyper: Mutta viikon parin jälkeen elimistö tottui siihen ja paineet ja ominaisaromit laskivat. Sitten taas kun kuukausi sitten aloin käyttämään mass blastia niin johan alkoi paukkua ja kukkasetkin nuukahtivat :D Nyt taas ollut viikon verran hiljaista perärintamalla, joten josko elimistö taas tottunut tuotteeseen.

Tuskin tuo Fastista johtuu, tai mistään muustakaan merkistä. Et vain kestä laktoosia ja sitähän on käytännössä kaikissa vähänkään edullisemmissa heraproteiineissa. Eli kokeileppa vaihtaa johonkin laktoosittomaan tuotteeseen, todennäköisesti tästä on homma kiinni. Mä kestän laktoosia hyvin sen mitä jauhoista tulee, mutta jos vedän tavallista maitoa, niin kaasunmuodostus on taattua.

Protskuista pieruja? Well I never. Olen kyllä ihan sillä kannalla että hiilareista se perä raikaa. Kesän kun keventelin semivähähiilarisella niin ai kun oli raikasta ympärilläin, mutta nyt kun taas puuro ja riisi maittaa, niin pitää ottaa kaasunhälvennin (Minifom, Cuplaton) aamiaisella jos haluaa elää normaalin ihmisen tapaan.

En minä nyt usko, että laktoosi-intoleransista on kyse kun pierettää se muutenkin suht tasaisin väliajoin ja maitoa menee melkein litra päivässä, se vain, että kun en ole protskuja syönyt pitkään aikaan ja eilen otin niin fartit muuttui paljon haisevimmiksi. :arvi:

Voisihan sitä huvikseen testata purnukan jotain laktoositonta.

Belmondo sanoi:
Protskuista pieruja? Well I never. Olen kyllä ihan sillä kannalla että hiilareista se perä raikaa.
Olen pannut merkille saman. Ko. syystä (kaiken muun kivan muassa) tuli vaihdettua vähähiilariseen.

Oi voi mitä onkelmia :D
Rahkaa menee päivässä melko monta purkkia ja lisäravinteita on FASTin tuotteita. Ei mitään ongelmia. Ois mukava käydä enemmänki ku kerran viikos siel paskalla :D

Itsellä en oo huomannu kyseistä onkelmaa. Paska haisee samalta ku ennenkin ja yhtä usein.Mutta jos tiedätte kerran syyn niin vaihtakaa ihmeessä merkkiä.

Exc666 sanoi:
En minä nyt usko, että laktoosi-intoleransista on kyse kun pierettää se muutenkin suht tasaisin väliajoin ja maitoa menee melkein litra päivässä, se vain, että kun en ole protskuja syönyt pitkään aikaan ja eilen otin niin fartit muuttui paljon haisevimmiksi. :arvi:

Voisihan sitä huvikseen testata purnukan jotain laktoositonta.

Olisko näillä jotain tekemistä keskenään? Se laktoosimäärä mitä lisäravinteista saat on niin pieni määrä maitolitraan verrattuna että ei tunnu missään. Koita jättää kaikki maitotuotteet pois tai ainakin toi maito ja kato miten vaikuttaa.

Tuoksut tulee proteiinista ja kaasut tn. laktoosista. Sit vaan päättää kummasta haluaa luopua.

Ei mulla nyt maidosta tule kummempia ongelmia enkä todellakaan siitä aio luopua, mitä sitä sitten ruuan kanssa joisi, ei ainakaan vettä, maitoa sitä olla pitää ja paljon. :kippis1:

Voisiko soijaprotsku auttaa? Ei ole hirmu kallistakaan.

Siis fartit ei ole ongelma jos ne ei haisis mädältyneeltä paskalta ja tuo hera juuri sai sen aikaan. :urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom