Sunnuntai thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimbe
  • Aloitettu Aloitettu
Tulipa taas vietettyä halvatun tylsä sunnuntai. Ei sitten mitään järkevää tullu tehtyä...

ELI: mitenkäs te yleensä vietätte sunnuntain ja mitä kaikkia asioita teette?
Itellä kallistuu aika paljon tonne TV/tietsikka/playstation/yleinen laiskottelu -rintamalle jos ei satu oleen jotain erikoista käsillä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tylsää täälläkin.. Oon istunu netissä, selaillu nettikauppoja ja tilaillu ääniä ja kuvia uuteen puhelimeen, ettiny musiikkia... Äsken otin tunnin päikkärit sohvalla ja kattelin telkkaria. Tylsää on kun ei mieskään ole kotona. :( Salillekaan ei pääse ku oon vähän kipee vielä. :itku: Siis mussutan täällä jotain evästä vähän väliä, tunnen siitä huonoa omatuntoa ja luulen lihovani silmissä...

No niin, yhtä kehittävä päivä on ollu täälläkin.
Tämä sunnuntai meni oikein perinteisesti: TV ollut päällä aamusta asti ja kattellut Pakkista siinä samalla + syönyt koko ajan, aika vitun tylsä päivä siis ollut. Jostain syystä sunnuntaina on aina ihan kuollut meininki ja kun vielä on näin huono ilma niin ei ulkonakaan mitään viitti tehdä.

Eipä oo mitää tekemist oikeestaa mullakaa täs.
Kävin heittääs muutaman voltin mut ei oikein luistanu tänään ja sit jumittanu täs koneel muuten.

Kyllä nää sunnuntait on vähän sellasia että mitään ei saa aikaan.
Poikkeuksetta vielä väsyttää aina paljon kun perjantain ja lauantain väännän yleensä remppahommia.
Aamusta asti fiksasin pyörää tallilla ja sekin meni vituileen joten himaan makaamaan sohvalle. Pitäsi varmaan pyhittää nämä sunnuntait ihan lepoon.
Vituttaa kun sunnuntaisin on aikaa kerrankin tehdä jotain mutta (erikois) kaupat ei ole auki. Aina kun rupeaa jotain korjaamaan/laittamaan niin puuttuu joku saatanan mutteri, työkalu jne. ja hommat jää kesken.

Sunnuntait on just hyviä laiskapäiviä. Krapula siihen päälle vielä niin voi maksimoida sen vetämättömyyden ja laiskuuden.

krapula on hyvä ja passiivinen telkkarin tuijottelu, sen jälkeen on kyllä jossain vaiheessa aina pakko lähtee ulos käppäilemään tai muuten vaan vääntää jonku projektin kanssa, meikäläinen ei kovin kauaa kestä jollei oo mitn tekemistä.. pää vaan sekoo;)

Vähäsen väsyttää eilisen jäljiltä vielä, koneella oon istunu koko päivän ja pelannu FM:ää. :rock:

Sunnuntait on kivoja päiviä. Menen silloin siskoni luokse ja tapaan muuta perhettä samalla (isä, äiti, joskus veljeäkin). Siskon lapset on mulle tosi tärkeitä ja on ihana viettää aikaa heidän kanssaan :)

Jos en oo viikonloppusin reissussa niin sillon on hyvää aikaa siivoilla, laitella ruokia valmiiks seuraavaa viikkoo varten, lukea (sekä romaaneja että tietokirjallisuutta...), käydä pitkällä kävelyllä, nukkua urakalla, lakkailla kynsiä tms :D

Onhan nää joskus tylsiä päiviä kun yleensä aina yksin viettää. Mutta jos on koko viikko (6pv) paljon tekemistä niin kyllä sitä yhden päivän kaipaa ihan itelleen :)

Aika paljolti koneella jos ei mitää erikoista ole tai sataa, niinkun nyt :(

Tunti sitten tulin terassilta :kippis1:

Normaalisti sunnuntaisin on semmosta vitun koomailua koko päivän.

Sunnuntait ovat kyllä olleet mainioita, kun ei darranpoikasesta ole tietoakaan. Herättyä lenkille tai/ja salille. Toisinaan kahvittelen kaverin kanssa ja useimmiten vielä maanantait ovat olleet vapaita, joten ilta onkin kulunut valmistautuessa biletykseen (siis venyttely ja alkoholiton tankkaus) :D
Tosin tänään poikkeuksena menin vanhempien luokse, kun eilinen rafla ilta vei kaikki mehut, eikä voimia riitä kahteen peräkkäiseen biletysiltaan. On se sitten niin ihanaa saapua valmiiseen pöytään syömään! Kruunaa koko sunnuntain.

darraa poden..2h päikkärit ja joutava koneella istuminen on oiva ajanviete sunnuntaisin..

Aivan helvetin tylsää aina sunnuntaisin... tänään sentään pari tuntia kaverin luona laiskottelemassa. Sit oli pakko mennä salille tekee joku ihan pieni jumppa. Onneks tylsyyteen ei voi kuolla. Kotipaikkakunnalla ollessani olis varmasti tekemistä: ampumarata, kalastus tms. :)

Aijaijaijai ulkona vielä sataakin tolleen ja on muutenkin synkkää...Tää sunnuntai on ihan ekstra vetämätön ainakin mun osalta, puhelimeenkaan en vastaa.

---> partsille tupakalle ja töllön ääreen mäsäyttämään mulle haitallisia ruoka-aineita ja juomia. :thumbs:

Aika tylsä päivä. Ei darraa, mutta ihan vitun vetämätön olo. Ei jaksais oikeen tehdä yhtään mitään. Koko päivä mennyt selatessa nettiä ja kuunnellessa radiota. Tai no heitin mä puolen tunnin kierroksen kaupungilla ku kyydittelin kaveria.

Ainiin, syöty puoli kiloo lasagnee ja sipsipussi :rolleyes: Tarvis kai lähtee kauppaa ostaa lisää evästä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom