Sulamossa jäätäviä virheitä.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja paide
  • Aloitettu Aloitettu
Maksullinen Sulamo on kyllä mennyt ihan naurettavaksi vrt vanhaan kalorilaskuriin,siellä on lukemattomista ruoka-aineista täysin vääriä tietoja jopa useampaan kertaan,lisäravinteista on niin paljon eri tietoa kuin on käyttäjiäkin vissiin.Meno on niinkö wikipediassa,kuka tahansa saa ja voi ladata sinne mitä sattuu tietoa eikä niitä kukaan tarkista,mutta kuukausimaksu pitää maksaa jos meinaa saada väärää tietoa tai arpoa ravinnemääriä
Alla olevaa ihmettelen kun purkeissahan ei ole yhteenvetoa esim. Hiilari,Proteiini,kcal vaan kauhea lista sisälmyksistä ja mikä lasketaan sitten mihinkin gategoriaan

Prezonea ja intraa löytyy tuolta haulla kaksi tulosta,oman maun mukaan voit sitten valita kunhan olet muistanut maksaa kuukausimaksun että saat nämä tiedot käyttöön:

iYGIpqy.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähän tuntuu kyllä samalta juu. Muutamia korjausehdotuksiakin suoraan purkin kyljestä olen tuonne pistänyt mm. suolamääristä mutta viikko näköjään on liian lyhyt aika että mitään tapahtuisi.

Samaa olen ihmetellyt. Tietysti sen ymmärtää, että laajan tuotevalikoiman saamiseen tietokantaan on käyttäjien mahdollisuus niiden lisäämiseen käytännössä ainoa tapa, mutta varmaan tuonnekin pitäisi olla jokin palikkatesti että saisi oikeudet tuotetietojen lisäämiseen tai sitten toistuvasti muiden riesaksi älyttömyyksiä suoltavilta ihmisiltä pitäisi ottaa ko. oikeus pois. Usein näkee, että kalorit ja makrot on osattu lukea oikein, mutta sitten esim. täyskasvispakasteissa ei ole kasviksia lainkaan ja vaikka Snickers-patukat ovat jonkun saatanan vatipään mielestä täysin sokerittomia.

Jonkun verran tietysti valmistajien reseptitkin muuttuvat, että sellaiset pienet poikkeaman sulamon tietojen ja pakkauksen välillä selittyvät usein sillä, jos sulamon data on muuten loogista ja ilman selviä puutteita tai päättömyyksiä.

Hyvä puoli on se, että korjauspyyntöihin reagoidaan kyllä, vaikkakin usein parin viikon viiveellä. Siksi olen itse ottanut tavaksi lähettää ilmoituksen aina, kun huomaan virheitä ja mitä useampi ottaa saman tavan niin sen parempi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom