sukupuolineutraalia sanastoa - mielensäpahoittajat älkööt vaivautuko

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulikin mieleeni, että olen kyllästynyt olemaan lyhyt. Täten muutan siis pituudekseni 183 cm, jonka pituinen tunnen olevani.

Olisiko se transpituisten fobiaa, jos muut ihmiset ei kohtelis sua jatkossa 183 senttisenä?

50f0516d.jpg

Tuo kuva jotenkin konkretisoi sanonnan "naisen logiikka". Vai olisiko "naisoletetun logiikka"? Enhän mä tiedä määritteleekö noi itsensä vaikka saappaiksi. Ehkä ainakin pitäisi.

Seurustelin joskus yhen tällasen kanssa, kesti kuukauden, oli jonkun naishässäkän puheenjohtaja. Ei saatana mää hajosin monta kertaa, oli pakko olla samaa mieltä kun en ollut vielä saanu, sit sain ja se oli siinä, sanoin ihan suoraa mitä mieltä olin ja painoin lusikan lattiaan, V8 alla ja onnen kyynel, 2011 never forget. Ei vittu mitä psyykkeen jättiläisiä.

Naiset tekee paskaa musaa miehiin verrattuna. Minkäs teet :D

Voisiko tuossa ollut vieläpä tapahtunut ironinen tilanne, että naisten huono tilanne musiikkiskenessä perustuisi siihen, jotta naiset enemmän keskittyy tarkastelemaan ja voivottelemaan lopputuloksen epätasa-arvoa, eivätkä parantamaan itseään kuten miehet joutuu tekemään kun joku toinen mies (tai nainen) on tätä parempi?

Eli uhrinasema passivoi, ja sitä kautta viimeistään ei päästä identtiseen lopputulemaan?

Seurustelin joskus yhen tällasen kanssa, kesti kuukauden, oli jonkun naishässäkän puheenjohtaja. Ei saatana mää hajosin monta kertaa, oli pakko olla samaa mieltä kun en ollut vielä saanu, sit sain ja se oli siinä, sanoin ihan suoraa mitä mieltä olin ja painoin lusikan lattiaan, V8 alla ja onnen kyynel, 2011 never forget. Ei vittu mitä psyykkeen jättiläisiä.

Kaikki naiset on "naishässäkän puheenjohtajia".
https://www.iltalehti.fi/fiidifi/a/2013121117823848

Yhtään tervejärkistä femakkoa ei ole tullut muuten vastaan - ikinä. Aina on enemmän tai vähemmän pers.häiriötä taustalla. Mikä hässäkkä siinäkin lienee takana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom