- Ikä
- 42
Tulikin mieleeni, että olen kyllästynyt olemaan lyhyt. Täten muutan siis pituudekseni 183 cm, jonka pituinen tunnen olevani.miehet ovat keskimäärin pidempiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulikin mieleeni, että olen kyllästynyt olemaan lyhyt. Täten muutan siis pituudekseni 183 cm, jonka pituinen tunnen olevani.miehet ovat keskimäärin pidempiä.
Tulikin mieleeni, että olen kyllästynyt olemaan lyhyt. Täten muutan siis pituudekseni 183 cm, jonka pituinen tunnen olevani.
Ehdottomasti. Ihmiset pelkää erilaisuutta ja kaikki muhun kohdistuva kritiikki johtuu siitä, liittyi se sitten pituuteen tai ei.Olisiko se transpituisten fobiaa, jos muut ihmiset ei kohtelis sua jatkossa 183 senttisenä?
Täytyyki muistaa toi seuraavalla Kakkois-Aasian-reissulla. Helpompi selittää kavereille sit, et ei se ollu homoilua.
https://www.verkkouutiset.fi/ruotsin-lucia-neidosta-tehdaan-sukupuolineutraali/
Luciaksi ei enää valita neitoa vaan henkilö, joka voi olla myös mies tai sukupuoleltaan määrittelemätön.
Ruotsalaiset ovat päättäneet päivittää 13. joulukuuta vietettävän Lucian päivän perinteet nykyaikaan, kertoo The Local.
katso liitettä 152412 Malmö Santa Lucia 2018..joo ja ei pitäs olla transgenderi vaan ihan aito nainen,tosin maahanmuuttaja Puolasta.
Ei enää naisia törttöilemässä autolla tai miehiä sekoilemassa vauvan vaippojen kanssa
Naiset tekee paskaa musaa miehiin verrattuna. Minkäs teet :D
Seurustelin joskus yhen tällasen kanssa, kesti kuukauden, oli jonkun naishässäkän puheenjohtaja. Ei saatana mää hajosin monta kertaa, oli pakko olla samaa mieltä kun en ollut vielä saanu, sit sain ja se oli siinä, sanoin ihan suoraa mitä mieltä olin ja painoin lusikan lattiaan, V8 alla ja onnen kyynel, 2011 never forget. Ei vittu mitä psyykkeen jättiläisiä.