Suklaata/makeeta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miks vitus tekisit sillee?

Mmmm....Dumle....mmmmm....

Godis%20(dumle).JPG

Ota vaan, jos siltä tuntuu

nopeat hiilarit ennen treeniä on yleensä huono juttu,ekana tulee energiapiikki ja sitten on veto pois totaalisesti...

Öö, ei mitään järkeä? Ennen treeniä proteiinijuoma jos jotain haluaa ottaa ja ehkä kofeiinia piristystä antamaan tauriinin kera. Mitään suklaata mä en ainakaan mihinkään kohtaan ennen treeniä tai treenin jälkeen sotkisi, rasvaa siinä on ihan törkeesti.

Miksi niitä karkkeja yleensäkin pitää sotkea noihin treenikuvioihin?

Ota mieluummin vaikka pala ruisleipää maidolla ja kinkulla, tai vaikkapa banaani. Niin minäkin teen :D

Timba79 sanoi:
Miksi niitä karkkeja yleensäkin pitää sotkea noihin treenikuvioihin?

Ihan niin! Karkit on turhaa paskakaloria tavalliselle punttaajalle. Savolainen on sitten erikseen, kun äijä on niin jumalattoman iso. Ne karkkien kalorit voi korvata vaikka vetämällä ylimääräisen rahkan.

Doggoned sanoi:
Ihan niin! Karkit on turhaa paskakaloria tavalliselle punttaajalle. Savolainen on sitten erikseen, kun äijä on niin jumalattoman iso. Ne karkkien kalorit voi korvata vaikka vetämällä ylimääräisen rahkan.

Suurinpiirtein tätä tarkoitin. Ja yleensäkin nuo karkit ja muut herkut kuuluu sinne mässypäiviin, ei mielestäni palautukseen tai ennen treeniä. Ihan vastaava juttu kun joku ehdottaisi paria keppanaa palautusjuomankorvikkeeksi. :david:

EDIT: Enkä tarkoita että karkit ja alkoholi olisi sama asia, tämä selvityksenä jos joku ei pointtia tajunnut.

Timba79 sanoi:
Ihan vastaava juttu kun joku ehdottaisi paria keppanaa palautusjuomankorvikkeeksi. :david:

:lol2: :lol2: :lol2: Totaalinen repeäminen, kiitos, pelastit duunipäivän :D

Timba79 sanoi:
Suurinpiirtein tätä tarkoitin. Ja yleensäkin nuo karkit ja muut herkut kuuluu sinne mässypäiviin, ei mielestäni palautukseen tai ennen treeniä. Ihan vastaava juttu kun joku ehdottaisi paria keppanaa palautusjuomankorvikkeeksi. :david:

EDIT: Enkä tarkoita että karkit ja alkoholi olisi sama asia, tämä selvityksenä jos joku ei pointtia tajunnut.

Ja kerroppa mulle, mitä väliä on, ottaako treeninjälkeiset hiilarit palautusjuoman malto-dextro-überfruktoosidrinkistä vai ihan vaan makeisista (niistä joissa rasvaa 0%)? Insuliinipiikkiä siinä kuitenkin haetaan. Ite en oo huomannu mitään eroa että käyttääkö jauhohiilareita vaiko karkkia, varsinkin dieetillä ne hiilarit tulee otettua (jos dieettiruokavalio sen sallii) treenin jälkeen makeisista, eikä suinkaan maltosta tms. Psykologinen puoli on tässäkin hyvä etu.

Mutta jos menin metsään, niin viisastahan minua toki. :love:

Suklaassa on sekin hyvä puoli, että se torjuu Ankeuttajia. Pullatarvikkeiden syöntiä olen vähentänyt, mutta suklaata en kyllä jätä.

jos välttämättä jotain suklaalta maistuvaa saatava ennen treeniä niin kokeile vaikka suklaan makuista prodee taikka protsku patukkaa..

juffe sanoi:
Ja kerroppa mulle, mitä väliä on, ottaako treeninjälkeiset hiilarit palautusjuoman malto-dextro-überfruktoosidrinkistä vai ihan vaan makeisista (niistä joissa rasvaa 0%)?

Ketjun aloittaja olikin popsimassa noita Dumlejaan ENNEN treeniä...

Joo no en mä nyt niin tosissaan tätä threadia laittanu, mut ajattelin et mitä mieltä muut olis sellasesta käytännöstä, toki itekki olen tietonen ettei niitä karkkeja kannate popsia. Eikä mulla tällasta tapana, mut jos puolvahingos nappaa muutaman dumblen et lähteekö järki salilla, tai öh jotain sinnepäin, heh :eek:

juffe sanoi:
Ja kerroppa mulle, mitä väliä on, ottaako treeninjälkeiset hiilarit palautusjuoman malto-dextro-überfruktoosidrinkistä vai ihan vaan makeisista (niistä joissa rasvaa 0%)? Insuliinipiikkiä siinä kuitenkin haetaan. Ite en oo huomannu mitään eroa että käyttääkö jauhohiilareita vaiko karkkia, varsinkin dieetillä ne hiilarit tulee otettua (jos dieettiruokavalio sen sallii) treenin jälkeen makeisista, eikä suinkaan maltosta tms. Psykologinen puoli on tässäkin hyvä etu.

Mutta jos menin metsään, niin viisastahan minua toki. :love:

Joo, periaateessahan se on sama asia kuin että jos ottaisi sitä puhdasta dextroa, mutta malto on todellakin hitaampaa, joten ei sitä maltoa kannata korvata sentään karkkien sokerilla. Ja psykologiseen puoleen sen verran, että jos on bulkilla ilman karkkia, sitä turtuu koko paskaan ja näin ollen ei tarvitse edes ajatella sitä dieetillä.

Gillyanne sanoi:
Ketjun aloittaja olikin popsimassa noita Dumlejaan ENNEN treeniä...

Tiedän, ja minä vastasinkin tähän lauseeseen viestissäni:

Timba79 sanoi:
Originally Posted by Timba79
Ja yleensäkin nuo karkit ja muut herkut kuuluu sinne mässypäiviin, ei mielestäni palautukseen tai ennen treeniä.

Että sellasta..

Doggoned sanoi:
Joo, periaateessahan se on sama asia kuin että jos ottaisi sitä puhdasta dextroa, mutta malto on todellakin hitaampaa, joten ei sitä maltoa kannata korvata sentään karkkien sokerilla. Ja psykologiseen puoleen sen verran, että jos on bulkilla ilman karkkia, sitä turtuu koko paskaan ja näin ollen ei tarvitse edes ajatella sitä dieetillä.

Jaa että kourallinen karkkeja reenin jälkeen, ja tästä jonkin ajan kuluttua pastaa / banaani / leipää / kaurahiutaleita / jotainmuutahiilihydraattipitoista, ei aja samaa asiaa kuin tuo malto? Epäilen vahvasti väitettäsi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom