Suklaa auttaa laihtumaan!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ylipainoiset haluaa aina keksiä jotain tekosyitä tai poppakonsteja, jolla he laihtuisivat helpommin. Tällainen suklaa-täky uppoaa niihin kuin vanhaan ihmiseen. Vitun surullista, miten surkealla tasolla voi olla tietämys ravintoasioista joillain.

Jos katsot threadin otsikkoa ja mietit mun viestiä uudestaan, niin piippaako sarkasmitutka?

Sarkasmi tutka? Raakasuklaa ON terveellistä, jopa Hulkki suositteli sitä jossain videossa. Itsehän käytän aamupuuron seassa raaka kaakaojauhetta noin teelusikallisen verran.

Sarkasmi tutka? Raakasuklaa ON terveellistä, jopa Hulkki suositteli sitä jossain videossa. Itsehän käytän aamupuuron seassa raaka kaakaojauhetta noin teelusikallisen verran.

Ensin olit sitä mieltä, että kalorien takia pitäisi jättää syömättä, nyt kun tajusit missanneesi mun sarkasmin niin nyt se onkin terveellistä ja sitä pitäisi syödä. Koita nyt hyvä ihminen päättää. Raakasuklaa ei ole ravintosisällöltään sen kummempaa kuin normaali suklaa. Mikroravinteista siinä toki on enemmän, mutta ei se siitä terveellistä tee.

Miksi joku ruoka-aine olisi epäterveellinen vain siksi, että siinä on paljon kaloreita? Onhan pähkinöissäkin kaloreita vaikka kuinka paljon per 100g, mutta ei niitä tarvitse syödä, kuin sen verta mitä kukin makroilleen ja mikroilleen tarvitsee.

Mun mielestä paljon kaloreita ≠ epäterveellinen. Mikrot sitten määrittelee terveyden. Tosin tää vaan mun näkemys ja mutua.

Mitä epäterveellistä raakasuklaassa on?
Mykotoksiineja, jotka ovat haitallisia. Siinä jokin tutkimus, jossa oli erästä mykotoksiinia oli löydetty 98% kaakaolajikkeista ja toista 80% lajikkeista E-Amerikassa: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0956713511005640.
Myös teobromiinilla saattaa olla negatiivisia vaikutuksia. Raakakaakaossa taitaa myös olla huomattavia määriä fytaattia ja lektiiniä, joilla saattaa myös olla negatiivisia terveysvaikutuksia, ja jotka heikentävät huomattavasti ravinteiden imeytymistä raa'asta kaakaosta.

Mikä ois paras tumma suklaa vaihtoehto jos puhutaan siitä että sen pitäisi olla terveellistä kohtuu käytöllä? Vaihtoehtoja kun löytyy nii pirusti..

Mikä ois paras tumma suklaa vaihtoehto jos puhutaan siitä että sen pitäisi olla terveellistä kohtuu käytöllä? Vaihtoehtoja kun löytyy nii pirusti..

Mä sanoisin, että fazerin sininen on paras suklaa syödä. Se on yks hailee syötkö palan raakasuklaata vai fazerin sinistä näin kaloreissa ja muissa. Fazerin sininen vaan maistuu hyvältä ja raakasuklaa pahalta. Mikrot tulee muualta ruoasta, ei suklaasta.

Itse herkkuperseenä oon välillä ostanut mahdollisimman tumaa suklaata kahvin kylkeen. Sitä tosin sen takia, että tummasuklaa sopii kahviin. Muuten pelkältään se sit onkin liian tujua.

Tummasuklaa on kakkaa. Vedän sillon tällön pari LEVYÄ fazerin sinistä naamaan ja olen tyytyväinen taas,

Miksi syödä vain yhdenlaista, kun voi syödä kaikkia fiiliksen mukaan? :D Nyt menossa Fazerin lontoonraelevy. Cocovin raakasuklaapaketilla tehty raakasuklaa on kyllä erittäin hyvää. Ja sisältää macaa:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom