Suhteellinen voima

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aluksi vitutti, kun aamupaino oli laskenut takaisin 88 kg:sen, kun se oli yhdessä vaiheessa käynyt 90 kg:en kohdalla. Mutta sitten tajusin, että sehän vaan tarkoittaa, että olen suhtetutettuna ruumiinpainoon entistä vahvempi! Voimaa siis tulee, vaikka ei edes tekisi mitään!

Tämän threadin tarkoitus tulee olemaan pakkotoistolla mysteeri vielä parin kymmenen vuoden päästä.

Anteeksi mutta miten sitä voimaa tulee lisää ? JOs laihdut tosta 85kg, niin nostatko esim. penkistä sitten enemmän ?

Anteeksi mutta miten sitä voimaa tulee lisää ? JOs laihdut tosta 85kg, niin nostatko esim. penkistä sitten enemmän ?

Suhteessa omaan painoon enemmän, mikäli nostaa penkistä saman verran kuin ennen. Mysteeriksi taitaa tosiaan jäädä tän threadin tarkotus...

Samaa mieltä siitä, että mysteerihän tämän tarkoitus on..
Hejas ei tajunnut. Kyse oli suhteellisesta voimasta. Jos tulokset pysyy samana mutta paino laskee niin periaatteessa on suhteellisesti vahvempi kuin ennen.. Esim. itse olen dieetillä ja leuanvetoon saa laittaa vaan enempi lisäpainoja sitä mukaa kun paino tippuu, vaikkei se nostettu kilomäärä juuri kasva.

edit. hidas..

Hejas ei tajunnut. Kyse oli suhteellisesta voimasta. Jos tulokset pysyy samana mutta paino laskee niin periaatteessa on suhteellisesti vahvempi kuin ennen.. Esim. itse olen dieetillä ja leuanvetoon saa laittaa vaan enempi lisäpainoja sitä mukaa kun paino tippuu, vaikkei se nostettu kilomäärä juuri kasva.

edit. hidas..
Kyllä tajusin.

Aluksi vitutti, kun aamupaino oli laskenut takaisin 88 kg:sen, kun se oli yhdessä vaiheessa käynyt 90 kg:en kohdalla. Mutta sitten tajusin, että sehän vaan tarkoittaa, että olen suhtetutettuna ruumiinpainoon entistä vahvempi! Voimaa siis tulee, vaikka ei edes tekisi mitään!

Vittu mikä sherlock -.- Ja voimaa ei kyllä tule lisää, ihan samana se pysyy, mutta paino vaan laskee. Mutta suhteellisesti olet kyllä vahvempi jos laihdut....

edit. hidas..

Mut aloittaja sanoikin et voimaa tulee vaikka EI tekisi mitään. Tarpeeks kun paino tippuu niin kyllä ne suhteellisetkin voimat lähtee laskuun jos ei treenaa ollenkaan mut joo aika :david: posti ..

Suhteessa omaan painoon enemmän, mikäli nostaa penkistä saman verran kuin ennen. Mysteeriksi taitaa tosiaan jäädä tän threadin tarkotus...

Threadin tarkoitus oli vaan ja ainoastaan piristää allekirjoittanutta, kun ottaa päähän toi edellämainittu painonpudotus. Onhan se vähän koomista kieltämättä, kaikkien näiden ihmedieettien ja mehukuurien aikakautena angstata, kun paino putoaa pari kiloa. Toi painon hetkellinen nousu nyt vaan oli niin naurettavan kovan työn takana, että silti ketuttaa. Anteeksi turhasta threadista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Threadin tarkoitus oli vaan ja ainoastaan piristää

Members: 49,488

Onneks tää piristää siinä sivussa meitä kaikkia. Meinaa jos kaikkia alkais vituttaa ja kaikki tekis uuden piristysthredin nii niiden poistamiseen kuluis varmaan kaikki se energia minkä siitä piristymisestä sai :(

Tän viestin tarkoitus oli piristää mua ja kaikkia muita jotka liikkuu samalla alhaisella huumorintajun rajalla.

loppukevennys (nyt niitä saman huumorintajun omaavia alkaa löytyä!) :david::david::david::david::david::david::david::david::david::david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom