Rhodos, siinä on niin pirun hirveä mesta että sinne en lähde ikinä enää.. Hirveä turistirysä! Ainoa positiivinen asia auringonjumalan saaressa on 350 aurinkoista vuorokautta vuodessa (vai miten se menikään). Vähintään joka toisessa kadunkulmassa kirjoitettuna norsunkokoisilla kirjaimilla "SUOMI VIINAA" jne. Ilmeisesti pohjoismaiden matkatuin kohde.. En epäile yhtään, että tytöt hieman pelästynyt kotimaatas (koskee varmaan Norjaa ja Ruotsia myöskin. :thumbs: )
Itse olin aikoinaan hetken aikaa espanjassa majorcalla töissä ja vietin lähinnä "paikallisten" elämää. Tuli eleltyä ½ tähden hostalissa ja syötyä paikallisten ruokapaikoissa. Ihan älyttömän hienoa oli päästä kurkistamaan heidän elämään ja kulttuuriin, opin paljon mielenkiintosia asioita! Majorca on siis myöskin turistirysä, mutta siellä kaupungeissa pystyy hieman välttelemään turismia.
Mulla itellä on 2 mielikuvaa pohjoismaalaisesta turistista: vanhat kirkkaisiin pukeutuvat vyölaukkua käyttävät ihmiset, jotka kuvaavat kaiken kärpäsistä merenneitoihin. Toinen mielikuva on ryyppäävä nuoriso ( :kippis1: ) joka konttaa, huutaa, riehuu ja :urjo: En nyt siis tarkoita että juuri sinä olisit jompi kumpi näistä. Suurin osa käyttäytyy kunnolla, mutta juuri nää jää mieleen. Ja lomamatkan tarkoitushan on että pidetään hauskaa ja nollaillaan aivoja. Enpä tiedä mitä sitten ite ulkomaalaiset ajattelevat. Ilmeisesti eivät liiemmin turisteista pidä muuten ku tulonlähteenä.
Voi myöskin olla että tytöt ei vaa oikein tykänny sun kotimaasta, Suomi ei sano kovin paljoa monille ulkomaalaisille ja kuulostaa tosi tylsältä paikalta niiden mielestä joille päätät kertoa. Ehkä he etsivät jotakin vähä mielenkiintosempaa. Itselläni heitettii turskat naamalle kerran ihan vain tuosta syystä (tai ainakin hiukan vastaavasta).
Homma tiivistettynä:
(miehille) Jos nainen kysyy ulkomailla ollessasi mistä maasta olet. -älä vastaa ja käyttäydy salaperäisesti.
(naisille) Jos mies kysyy ulkomailla ollessasi mistä maasta olet. -vastaa rehellisesti, he tykkäävät pohjoismaalaisista naisista niin paljon, että saattavat pitää oikein listaa teistä ja kerskailla sitten kavereidensa kanssa.
(tosijuttu)