Originally posted by HooEee
Mä muistan kun ostin ekan purkin bulk-jauhetta. faija sano selitettyäni mitä se on -hyi hitto sentään mene ojaa kaivamaan, siitä ne lihakset kasvaa. toi on ihan humpuukia tollanen proteiini jauheitten kanssa sotkeminen ja rautojen nosto :lol2:
Vieläkin naurattaa kun muistelee.
Tähän EN voinu olla kommentoimatta! Just tollasta mun setä kerrankin sano "Ei tollaset lihaskimput jaksanu vanhoina hyvinä aikoina savotassa olla. Työllä ne lihakset on hankittava!".
Ja sitten erään akan kommentti eräänä juhannuksena "Mä haluan itelleni miehen jonka lihakset on hommattu OIKEATA TYÖTÄ TEKEMÄLLÄ, eikä tollasella pellemeiningillä!". Sanoin sille, että hae vittu ukkos konttorista! :D
Ja tohon kavereiden vittuiluun sen verran, että mä en yksinkertaisesti jaksa enää viettää aikaa sellasten jätkien kanssa jotka ei harrasta kehonrakennusta tai voimanostoa.
Ne kun ei tajua mistään mitään ja vittuilua pitää kuulla "mömmöistä", ja sitten pitää purra hammasta.
En minäkään -herrajumala- vittuile niille kuinka muikkuja ne on, ja kuinka ne työntää rahansa johonkin vitun hifi-vehkeisiin, auton muttereinhin, tunkkiin, pultteihin ja mitä siinä nyt tarvitaan, että pysyy sellanen 200€ teinikoppi kasassa viikosta toiseen..
Pistin erääseenkin varikseen välit poikki kun aina se oli mua haluamassa sen mukaan ravintolakierrokselle SEN HENKIVARTIJAKSI, että se pääsis raakkumaan baaritiskillä, ja kun turpaanveto olis lähellä niin se lepattais sulat viuhuen mun selän taakse. Kertaakaan en lähteny, ENKÄ LÄHE!
Ja sama kaveri kerran pyys, että "saat 100€ jos käyt vetämässä yhtä jätkää turpaan" ..ei ...ei .. siis mistä vitusta näitä löytyy!? Vai onko ne kattonu liikaa leffoja?
Isot miehet ryyppää isojen miesten kanssa testopöhössä, ja pikkupojat saa pitää mehukestejään keskenään ja jutella vaikka autoista. Tähän tulokseen olen tullut..´
-edit-
tais mennä aikalailla offiksi, mutta... :whip: