Suhtautuminen lisäravinteisiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja natu76
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by HooEee
Mä muistan kun ostin ekan purkin bulk-jauhetta. faija sano selitettyäni mitä se on -hyi hitto sentään mene ojaa kaivamaan, siitä ne lihakset kasvaa. toi on ihan humpuukia tollanen proteiini jauheitten kanssa sotkeminen ja rautojen nosto :lol2:

Vieläkin naurattaa kun muistelee.

Tähän EN voinu olla kommentoimatta! Just tollasta mun setä kerrankin sano "Ei tollaset lihaskimput jaksanu vanhoina hyvinä aikoina savotassa olla. Työllä ne lihakset on hankittava!".

Ja sitten erään akan kommentti eräänä juhannuksena "Mä haluan itelleni miehen jonka lihakset on hommattu OIKEATA TYÖTÄ TEKEMÄLLÄ, eikä tollasella pellemeiningillä!". Sanoin sille, että hae vittu ukkos konttorista! :D

Ja tohon kavereiden vittuiluun sen verran, että mä en yksinkertaisesti jaksa enää viettää aikaa sellasten jätkien kanssa jotka ei harrasta kehonrakennusta tai voimanostoa.
Ne kun ei tajua mistään mitään ja vittuilua pitää kuulla "mömmöistä", ja sitten pitää purra hammasta.
En minäkään -herrajumala- vittuile niille kuinka muikkuja ne on, ja kuinka ne työntää rahansa johonkin vitun hifi-vehkeisiin, auton muttereinhin, tunkkiin, pultteihin ja mitä siinä nyt tarvitaan, että pysyy sellanen 200€ teinikoppi kasassa viikosta toiseen..

Pistin erääseenkin varikseen välit poikki kun aina se oli mua haluamassa sen mukaan ravintolakierrokselle SEN HENKIVARTIJAKSI, että se pääsis raakkumaan baaritiskillä, ja kun turpaanveto olis lähellä niin se lepattais sulat viuhuen mun selän taakse. Kertaakaan en lähteny, ENKÄ LÄHE!
Ja sama kaveri kerran pyys, että "saat 100€ jos käyt vetämässä yhtä jätkää turpaan" ..ei ...ei .. siis mistä vitusta näitä löytyy!? Vai onko ne kattonu liikaa leffoja?

Isot miehet ryyppää isojen miesten kanssa testopöhössä, ja pikkupojat saa pitää mehukestejään keskenään ja jutella vaikka autoista. Tähän tulokseen olen tullut..´

-edit-

tais mennä aikalailla offiksi, mutta... :whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by ultravega1280
Ja sama kaveri kerran pyys, että "saat 100€ jos käyt vetämässä yhtä jätkää turpaan" ..ei ...ei .. siis mistä vitusta näitä löytyy!? Vai onko ne kattonu liikaa leffoja?
Aivan! Kuka nyt satkulla mihinkään ryhtyy? :D

Vaimoni on uhannut lanseerata mulle "Super Hauis" Juoman, jonka tarkoin varjeltu koostumus on pelkkää vehnäjauhoa, eli hän aikoo kylmänviileästi rahastaa mua mun uskolla lisäravinteisiin...:D

Saas nähdä menenkö tähän vipuun....:david:

Originally posted by ultravega1280
Ja sitten erään akan kommentti eräänä juhannuksena "Mä haluan itelleni miehen jonka lihakset on hommattu OIKEATA TYÖTÄ TEKEMÄLLÄ, eikä tollasella pellemeiningillä!"

Huoh. :itku:

Kyllähän sitä kaikenlaista saa kuulla, treeneihin ja ravinteisiin liittyen. Paljoa en edes muista, menevät toisesta korvasta sisään ja toisesta samantien ulos, mutta tämänlaisia ainakin:

Äiti: katsoessaan lätkän mm-kisalähetystä jossa Antti Miettinen, ruudun alalaidassa pituus ja paino: 182/84.
Äiti: "Kuinka paljon sinä painat?" Mä: no vasta 84kg. Äiti: KAUHEETA! sähän oot tota urheilijaa melkein kymmenen senttiä lyhyempi ja painat saman verran! Kohtahan sua aletaan haukkumaan läskiksi? haukkuuko sun kaverit sua läskiksi? Se on kun sä syöt niitä kamalia jauhoja!!
:worship:

samainen henkilö: "Pitääkö siellä salilla käydä joka päivä? Ei saa käydä, kamalaa kohta sulle ei löydy vaatteita kaupasta"
(salilla käyn neljä kertaa 8 päivän sisään..ja edelleenkin olen samankokoinen mickey-mouse). :lol2:

kaveri: "noi proteiinit menee suoraan läskiksi."

eräs sukulainen: "kyllä metsätöissä kasvaa oikeat lihakset, ei niitä tarvitse salilla treenata"

kaveri baarissa: "sä varmaa otat vaan sellasen proteiinipirtelön. Hei mun kaverille yks proteiinidrinkki"

:thumbs:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tyttöystävän suhteen ei onneksi ole kyllä mitään ongelmia, päin vastoin. Samoja jauhoja löytyy molemmilta ja vaikka usein saankin sääliviä ja huvittuneita katseita, niin selittämällä asiat kyllä selviää.. :)

Originally posted by Jason82

kaveri baarissa: "sä varmaa otat vaan sellasen proteiinipirtelön. Hei mun kaverille yks proteiinidrinkki"

:)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Originally posted by Tomi
Heh, vaikka tuo kuulostaa vähän julmalta, niin olen kanssasi samaa mieltä. En kuuntelisi minäkään kauaa tuolalista. Enkä myöskään ottaisi tyttöystävää, joka ei hyväksyisi satunnaista kuurittelua.

:D

Suuri osa kavereista syö lisäravinteita, joten siltä saralta ei oo tullu pahemmin kummaksuntaa. Mut juomattomuudesta kaverit muistaa aina mainita et sä oot seonnu ja kaikkee vastaavaa. Tosi friikkiä hommaa jos ei vedä perseitä joka viikko parina päivänä.

Mutsi taas rupee oleen jo hieman tottunut mun harrastukseen, joten nykysin kun käy sen luona se ei enää kummaksu mun syömisiä. Mun ketodiettisysteemeistä se ei kyl oikeen ilahtunu vaan alko selittämään kuinka oli jostakin lehdestä lukenu kuinka epäterveellistä se on. Nyt on onneks läsä poistunu mukavasti joten mutsikaan ei varmaan jaksa huomautella kun seuraavan kerran käyn:)

Tulisi varmaankin ite käytyä baareissa hiukan enemmän, jos siellä saisi proteiinidrinkkejä tai vastaavaa... :D

Originally posted by Dragon
Tulisi varmaankin ite käytyä baareissa hiukan enemmän, jos siellä saisi proteiinidrinkkejä tai vastaavaa... :D

Olen muuten joskus miettinyt että jos perustaisin baarin, pistäisin sataprosenttisen varmasti listalle protskudrinkin. :)

Originally posted by lazki
Olen muuten joskus miettinyt että jos perustaisin baarin, pistäisin sataprosenttisen varmasti listalle protskudrinkin. :)
Kah, luulis että joku baari olis sen jo ottanut listoilleen. Sitä vois jo kutsua asiakaspalveluksi :D

:D Oi helvetti kun palas entiset ajat mieleen. faijan kanssa ei olla yli kymmeneen vuoteen asuttu samassa taloudessa ja vieläkin proteiini drinkkiä juodessa muistan sen "lopeta jo toi jauhojen kanssa läträäminen" ininän. Vaimo ei onneks tykkää huonoa, joltain vitun spedeiltä kyllä kuulee välillä kommenttia. Yks tuttu kyllä lopetti vittuilun nopeesti kun ison porukan saunaillassa totesin kuuluvalla äänellä että "mitkä noi narut on jotka roikkuu sun perseestä? Nehän on sun jalat!!" ;)

Yks tuttu kyllä lopetti vittuilun nopeesti kun ison porukan saunaillassa totesin kuuluvalla äänellä että "mitkä noi narut on jotka roikkuu sun perseestä? Nehän on sun jalat!!"

Jes, näitä lisää! Vähä toho tyyliin oon iteki joskus sanonu, kyl tuli hiljast :whip:

Ihme juttu, et muut jaksaa alkaa vittuilee vaik määki oon tämmöne kynäniska :confused:

lisäravinteet ja asenteet

Samat palautusjuomat menevät, sekä minulle että vaimolleni. Kunhan lapsukaiset kasvavat, niin alkavat varmaan hekin syödä lisäravinteita.

Re: lisäravinteet ja asenteet

Originally posted by Looney
Samat palautusjuomat menevät, sekä minulle että vaimolleni. Kunhan lapsukaiset kasvavat, niin alkavat varmaan hekin syödä lisäravinteita.

eihän ne edes kasva ilman lisäravinteita!!!!

;)

Mömmöi

eräs sukulainen: "kyllä metsätöissä kasvaa oikeat lihakset, ei niitä tarvitse salilla treenata"

Mun isä kommentoi useasti aikoinaan just tuolla "metsätyö"-kommentilla mun treenaamista.:D

Nainen ei valita lisäravinteista, eikä treenaamisesta. Tosin keväällä treenaaminen on ollut epäsäännöllistä. Muutenkin suhtautuu positiivisen kiinnostuneesti asiaan.

Meikä on e-r-i-t-t-ä-i-n tyytyväinen...monessakin mielessä!!

Originally posted by Vinopenkki
Kah, luulis että joku baari olis sen jo ottanut listoilleen. Sitä vois jo kutsua asiakaspalveluksi :D

USAssa sai protskujuomia monista kahviloista ja jopa jätskibaareista. Ihan kiva mennä jädamestaan porukalla ketodieetillä imeä pillin täydeltä nannat ääntä kohti.

Duunipaikkaa kun vaihtaa niin yleensä ekat viikot menee kun porukat vielä tulee kysymään lounaalle kaveria ja ihmettelee että mitä tuossa pullossa on. Sit kun mä kerron niin on hyvä kattoa niiden ilmettä kun naamat on kuin sitruunalla ja pään päällä on ajatuskuplassa mielikuva sekoituksen mausta :lol2:

Mun shakerissa on normaalisti heraa, maitoprotskua, glutamiinia, kreatiinia, pellavaöljyä, kuitujauhoa ja vettä. Nam...

No ehkäpä pitää munkin kantaa korteni kekoon sarjassa "asiantuntijat ja lisäravinteet, osa ?" Elikkäs kun faijan kanssa tuli jossain vaiheessa silloin noi lisäravinteet puheeks, niin se rupes siinä sitten ihan vakavissaa selittämään, että mun pitäis käydä urheilulääkärillä, joka sitten sanois voiko ruveta niitä jauhoja käyttämään. Mutta kun tarpeeks kauan sille asiaa selvitti, niin nyt saa noi jauhopussit olla tossa pöydällä ja isipappa antaa rahaa ostaa uusia pusseja, kun vanhat tyhjenevät. Eli hieman oli :david: meininki, mutta so not, kunhan hyppy kulkee

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom