Suhtautuminen lisäravinteisiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja natu76
  • Aloitettu Aloitettu
Emännän kanssa ei ole ongelmia, toisinkuin joittenkin kavereiden jotka ei käy salilla -> kauhee mekkala kun käytän ns. "aineita" :D :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Äiti näki mun kotona Bull's Basic pussin jossa on se punainen härkä -logo ja totes että "tuommonen agressiivinen sinusta tulee kun syöt noita aineita!!!!" :)

Originally posted by Olbe
Vaihtoon.Maailmassa on suurempiakin murheen ja nalkutuksen aiheita.
Heh, vaikka tuo kuulostaa vähän julmalta, niin olen kanssasi samaa mieltä. En kuuntelisi minäkään kauaa tuolalista. Enkä myöskään ottaisi tyttöystävää, joka ei hyväksyisi satunnaista kuurittelua.

Originally posted by Tomi
Heh, vaikka tuo kuulostaa vähän julmalta, niin olen kanssasi samaa mieltä. En kuuntelisi minäkään kauaa tuolalista. Enkä myöskään ottaisi tyttöystävää, joka ei hyväksyisi satunnaista kuurittelua.

Niin no julmaa,tulee vaan ensimmäisenä mieleen,että jos tuostakin pitää jatkuvasti nalkuttaa niin mitä se sitten on,jos on oikeasti on joku syykin...

Entinen tyttöystävä ihmetteli lisäravinteiden käyttöä ja varsinkin salilla "koko ajan" olemisesta tuli valitusta. Ja auta armias, kun oli dietillä niin siitä se napina vasta tuli "kun ei voi tehdä eikä syödä mitään". Sanoipa vielä, että sun varmaan pitää ottaa sellainen tyttöystävä, joka käy kanssa salilla.

No tästä viisastuunena vaihdoin sen fitness-tyttöön, niin ei ole ollut enää mitään ongelmia :D

Ei ole koskaan ollut mitään ongelmia tämmöisten asioitten kanssa...eikä varmasti tule olemaan!!! ;) En kelpuuta rinnalleni sellaista ukkoa, joka ei ymmärrä näistä asioista hölkäsen pöläystä!

No kun tuollaiset kuitenkin johtuu vaan tietämyksen puutteesta ja ennakkokäsityksistä, niin eiköhän kannattaisi yrittää valistaa sitä tyttö/poikakaveria. Kai kaiken maailman jauhot vaikuttaa omituisilta jos ei edes tiedä mitä hiilihydraatit on ja luulee että proteiini on horrrmooni. Monet ihmiset ei yksinkertaisesti tiedä mitään siitä mitä suuhunsa laittavat, pääasia että kupu täyttyy. Itse ainakin olen saanut aina asian selvitettyä kaikille joita se on kiinnostanut.

Ei-punttaavien kundien suhtautuminen lisäravinteisiin (ja naisen saliharrastukseen yleensäkin) on valitettavan usein etten sanoisi negatiivissävytteinen... Onneksi kuitenkin Hän, jonka mielipiteellä on minulle tällä hetkellä eniten merkitystä, suhtautuu kaapissa pönöttäviin protsku- ja maltosäkkeihin lähinnä huvittuneen hyväntahtoisesti. Tosin muistaa aina välillä huolestuneesti kysäistä, että et kai sinä nyt ihan Arnoldiksi meinaa ryhtyä... :lol2:

Originally posted by Gillyanne
Ei-punttaavien kundien suhtautuminen lisäravinteisiin (ja naisen saliharrastukseen yleensäkin) on valitettavan usein etten sanoisi negatiivissävytteinen.

Se on aika usein miehen itsetunnosta kiinni. Jos nainen on vahvempi tai paremmassa kunnossa, niin ei hyvä.. Siis useimmille, ei tietenkään kaikille.

[ Tosin muistaa aina välillä huolestuneesti kysäistä, että et kai sinä nyt ihan Arnoldiksi meinaa ryhtyä... :lol2: [/B][/QUOTE]

HUH, toivottavasti et :D

Akalle monoa perseelle ja LUJAA!! Vittu sellaset mitään saamattomat losoperseet jotka vittuilee meille meidän harrastuksista ja vielä alituiseen, niin niskapersote ja akka hankeen. Ite en kelpuuta ainuttakaan akkaa joka ei tätä lajia ymmärrä.

Jos pelkistä lisäravinteistä puhutaan, niin minä kun menin armeijaan ja mulla oli repussa mukana monta kiloa protskua ja maltoa + vitamiinit. No, alkikersantit tarkisti kaikkien laukut kun ilmottauduttiin.
Mun kohdalla se 50-kiloinen muikku sitten karju kovaan ääneen: "Ei kai sulla ole täällä hormoneja!? Näyttää kyllä siltä! Tulkaas muutkin tänne!" .. Siinä sitten kaivettiin meikäläisen reppu ylösalaisin, kaikki pöntöt rivissä pöydällä. Muikku jatkoi kyselyään "Saako näitä kaupasta, niin kuin väitätte, vai onko tämä jotain itätavaraa?!" ..sanoin, että ei niitä niistä kaupoista saa missä sinä asiot, mutta lisäravinnekaupasta kylläkin.

Muikku jatkoi "Ei kyllä ton kokoiseksi hormonihirmuksi kaupan tavaralla kasveta!" ..johon sitten heitin vittumaisella virneellä "Ehkä ei, mutta se ei muuta sitä asiaa etteikö nämä olisi ihan laillisia lisäravinteita"..

..jotain se muikelo vielä siinä inisi, mutta pääsin painelemaan tupaan kaikki pöntöt mukana.

Ja tähän vielä lisättäköön, että kerran alokasaikana kun oli iltapala ohi, ja minä tietenkin menin kerjuulle, että jos sais ylijääneitä leipiä yms. Alikersantit antoivat ottaa ja minä lappasin niitä pakkiin.. siinä oli sitten mulla tuntolevy tullut ulos kauluksesta johon tämä 50-kiloinen alikersantti heti puuttui ja juoksi mun viereen pyllistelemään siihen makkarakipon viereen ja laitto tuntolevyn mun paidan sisään ja tarras molemmin kourin rintalihaksiini ja sano"Kyllä tälläset muskelit ruokaa tarvii!" ..vittu, että oli turpaanveto hyvin lähellä..

Originally posted by natu76
Mitä mieltä palstalaisten rouvat/punttimimmien ukot on mieltä lisäravinteista?Aihe tuli mieleen koska omalla kohdallani emäntä on sohvaperuna joka suorastaan halveksii lisäravinteita ja saan kuulla saman vittuilun melkein joka kerta kun mittailen jauhoja sekoittimeen.Rahat menee kuulemma taivaan tuuliin heraproteiinissa,on aivan sama otanko palautusjuomana herahydrolysaattia vai perunajauhoa.
Asiallista keskustelua on turha käydä erittäin negatiivisen asenteen ja olemattoman ravintotietouden vuoksi,olen yrittänyt selvittää akalle lisäproteiinin merkitystä etc. mutta turhaan.
No,karavaani kulkee ja koirat haukkuu.:whip:

Se onku ne ei ymmärrä :spoil:

"Hitto sä kyllä vedät noita nappeja!"
(kaapissa c- ja b-vitamiinit, sekä möllerpurkki...)

"Aika epämääräisiä noi sun mömmöt..."
(Erään uuden ja nyt entisen eukon eka kommentti keittiön hyllystä..)

"Et kai sä oo ruvennu käyttäään horrrrmooooooneita?"
(Äitini. Pituus silloin 178 ja paino 75 hirveillä läskeillä.)

"Miks sä taas meet? Justhan sä toissapäivänä olit!"
(Exä Y)

"Eiks toi oo hirveen pahaa?"
(Exä Z)

"Miten niin et lähe dokaan? Paljon sulla oikeen menee rahaa niihin mömmöihin?"
(Kaveri...)

"Toi proteiini menee suoraan vaan läskiks. Et sä laihdu millään jos noita rupeet ottaan."
("Asiantuntija" kaverini, jonka mielestä salilla käydään jotta paino laskisi...)

"Ei saatana vedäts säkin noita?"
(Kaveri..)

.
.
.

Eli kyllä :david: :ja maailmassa riittää...

Nihkee on selitellä emännälle proteiinin syöntiä, jos se ei sitä halua ymmärtää. Noh, eipä ole sitä ongelmaa enää.

Tästä eteenpäin sillä linjalla, että seuraava nainen on joko treenaava, tai muuten myönteisesti asiaan suhtautuva.

Mulla on kai ollu munkkia kun kukaan muija ei oo ikinä alkanu raivoo jauhoista. Ja nykyinen emäntä on itekin syöny jotain 2.5 vuotta jauhoja ja vitamiineja kun alotti pumppaamaan tosissaan.

Sen sijaan kaveripiirissä on kyllä äijiä jotka jaksavat jauhaa paskaa jopa pelkästä maltopussista..

Ja vanhemmilta ihmisiltä saarnaa kuulee kanssa kuin papilta kirkossa, onneksi niiden kanssa ei ole enää pahemmin tekemisissä :)..

Horrrmoonit onkin sitten ihan eri juttu..

meikä odottaa innolla, jotta pääsisi muuttamaan omaan kotiin, jossa voisi rauhassa syödä kunnolla proteiineja.. jauhoihin en oo viel saanu edes koskea, koska ne on "turhia ja kalliita" ja joskus on sanonu jopa vaarallisiksi. Siskot puolestaan nyrpistää nenää maitorahkalle, johon on sekoitettu banaania ja kaakaojauhetta.. :rolleyes: poikaystävä jaksaa aina välillä marista syömisistä, vaikka salilla käymistä se pitää hyvänä asiana (pitäähän sen perseen pysyä tiukkana)

Ei napinoita lisäravinteista puolin eikä toisin :D

Eli kuvassa miun "ukko", en minä :)

Liitteet

• ristikkaistaljahabatakaamv.jpg
    ristikkaistaljahabatakaamv.jpg
    31,8 KB · Katsottu: 410
Mä muistan kun ostin ekan purkin bulk-jauhetta. faija sano selitettyäni mitä se on -hyi hitto sentään mene ojaa kaivamaan, siitä ne lihakset kasvaa. toi on ihan humpuukia tollanen proteiini jauheitten kanssa sotkeminen ja rautojen nosto :lol2:

Vieläkin naurattaa kun muistelee.

Kerran protskuja sekoitellessa isoäiti tuli tarkastelemaan pussin annosteluohjetta ja sanoi että älä sitten vaan ota yliannostusta.
Överit protskuista ja taju kankaalle:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom