Subwoofer elementti 200-250€?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
35
Tänään ku innostuin vähä jumpsuttelemaan kävi niin, että takakontista alkoi kuulua hirveä kolina, pysähdyinpä siinä sit tien sivuun ja menin kuulostelemaan tarkemmin. PERKELE! Sehän tuli subwooferista, ei muuta ku elementti irti ja kattoo mikä mättää. Siellähän oli toi kartion alaosassa kiinni oleva joku ripustus juttu lähteny liimauksistaan irti. Liimasin sen nyt jollain kontaktiliimalla kiinni, mut en oo viellä kokeillu että toimiiko, vähän epäilen ettei kestä.

Siksipä siis olisikin taas aika miettiä että mitä tuon vanhan tilalle? Vanhahan on CERWIN-VEGA VMAX-12.2. Uusi sais olla tietenkin parempi kuin toi. Äänenpainetta ja tarkkuutta pitää olla, niinku tossa mun mielestä ihan hyvin olikin. Musiikki on aikalailla räppi painotteista, eli mitään nopeita hevibasareita ei tartte pystyy toistamaan. Ja tosiaan, joskus pitää pystyä soittamaan niin lujaa että tärisee.

Kamat mihin toi pitäs sovittaa on Autostudion E-180.2 vahvistin sillattuna 1x560W @4Ohm, ja n. 23l kotelo

Mallit mitä ite oon kattonu on:
Alpine SWR 1222D
PIONEER TS-W3001D4
JBL P1222
Rainbow Amboss 12
ja laitetaan nyt vielä hertz ku kaikki tuntuu niitä aina kehuvan HERTZ HX300
Yks vaihtoehto ois tietty ostaa tollane mikä on nytki, mut se tuntus jotenki äärettömän tyhmältä

tässä nyt nää mitkä tuli mun mieleen, muitakin saa toki ehdottaa. Ite en noista oikein mitään tiiä

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Noista ehdottamistasi päätyisin nykyisestä Rainbowistani saamien kokemusten perusteella Ambosiin.
Mut harkitsepa myös Pioneerin TS-SW1241D:tä.
Hifistit ovat kehuneet kuplille.

Mites DLS MW12D? Tuo on tuossa hinnan ylärajoilla, mutta eikös DLS ole aika taattua laatua..?

Tänään ku innostuin vähä jumpsuttelemaan kävi niin, että takakontista alkoi kuulua hirveä kolina, pysähdyinpä siinä sit tien sivuun ja menin kuulostelemaan tarkemmin. PERKELE! Sehän tuli subwooferista, ei muuta ku elementti irti ja kattoo mikä mättää. Siellähän oli toi kartion alaosassa kiinni oleva joku ripustus juttu lähteny liimauksistaan irti. Liimasin sen nyt jollain kontaktiliimalla kiinni, mut en oo viellä kokeillu että toimiiko, vähän epäilen ettei kestä.

heitetään jatkokyssäriä: mistähän tommonen rikkoutuminen voi johtua?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä en ollu tyytyväinen Hertziin. Kokeilin useita koteloita ja jossain kertoilin enempikin, tässä en enää jaksa, käytä hakua.
Turhan kireäkin/jäykkä tuo on, talvella ei esim. soi lainkaan, mutta onkohan tuo kovin yleistä muissakin elementeissä?

Zone-sarja -42%
Itelläni soi Peerlessiin XLS 12". Tosi tyytyväinen oon ollu sointiin ja matalalle menee nätisti. En sitten tiedä miten tää toimii noin pienessä kotelossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom