SubTV lopettaa WWE-lähetykset vuodenvaihteessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja What
  • Aloitettu Aloitettu
Siinä sitten meni viimeinenkin syy teinipojilta pysyä kotona perjantai-iltana. Saas nähdä, miltä mäkkärinkulma näyttää vuodenvaihteen jälkeen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jostain kumman syystä olen itsekin kattellut ko.ohjelmia...en tiedä miksi, onhan nuo ihan hirveää sontaa.Ehkä se on mulle sitä hömppää, mitä muille on joku salkkarit?

noh, voipahan nuinaki ajankohtina touhuta jotain muuta, ei haittaa hirveästi. TV kun ei onneksi ole minulle niin tärkeä.

Vince päästi kaikki tähdet menemään ja taisi olla itsekkin vittumainen tapansa mukaan. Itse en ole ainakaan jaksanut seurata kun suosikit lähti menemään aika päiviä sitten. Jotenkin menee koko homma alaspäin vaan tasoltaan.

Kyllähän toi katsojalukujen lasku oli ihan Subin omaa aikaansaannosta, kuten sanottua viime aikoina esitysajat on ollut todella myöhäiset. Tosin Austinin ja Rockin lähdön jälkeen on ollut meininki paskaa.

Nykyään subi esittääkin enimmäkseen sellasta jenkkien paskasarjakimaraa. Suurin osa sarjoista on lopetettu ekan tai tokan kauden jälkeen.

Täysin sama. Tuote on nykyään sysipaska :urjo:

Kysytään nyt täällä, kun on melko tuore tredi ja aihepiiri asianmukainen.

Eli, miksi pysäytyskuva-sensuuri iskee aina kun näytetään uusintana menneitä tapahtumia? Joskus on tainnut kyllä ihan ensiesityksissäkin tulla still-kuvaa väliin, mutta harvemmin kuitenkin.

edit. Varsinaiseen aiheeseen... WWF oli kova juttu joskus kymmenen vuotta sitten, kun Eurosportilta näyttivät. Kun se uudestaan alkoi puolenkymmentä vuotta sitten, niin odotin innolla ja seurasinkin kyllä viikottain alussa. Aika aikansa kutakin, nykyään ei kiinnosta enää. Sinänsä en toivo loppumista, koska teitä faneja tuntuu olevan, enkä usko että tilalle olisi tulossa mitään merkittävästi parempaa.

Voe perkele. No ei se nyt paljoa mua hetkauta, en oo vähään aikaan kahtonu TV:stä kyseistä sarjaa ku netistä saa leikkaamattomat versiot.

Yövuorossa tuota voisi kutsua jopa viihteeksi. Eipä sitä muuten tuu katottua.

Ja toisaalta saahan siitä ehkä motivaatiota pumppailuun ku kattoo ton kokoluokan ukkojen leikkimistä.

Lopettaisivat ennemmin tuon E! roskan ja WWE tilalle niin olisi :rock:

HTH
Lopettaisivat ennemmin tuon E! roskan ja WWE tilalle niin olisi

Couldn't agree more!

Kyllä taas eilisissä jaksoissa oli melkoisia suomennoshelmiä. Ehkä suomentajatkin ottaa nämä viimeiset jaksot vielä tavallistakin rennommin.

Esimerkkejä:
Bischoff: No way, this is not gonna happen
Suomennos: Ei tule kesää

JBL:n sutkautus SD:n alussa: King Booker kohtasi yli tuhat kiloa vastustajaa Kybersunnuntaina: 113 kiloa John Cenaa ja 887 kiloa Big Show'ta

Boogeymanin sisääntulon aikana:
Suomennos: Kehää kohti tulossa on pohjattomasta kuilusta kotoisin oleva....:lol2:

Finlay vs. Batista ottelun aikana
Cole: Finlay is one tough irish competitor
Suomennos: Finlay on kova irlantilainen julli :D

Ai, että jään kaipaamaan noita suomennoksia

Eikä just kun saa digiboksin tänne kämppään ja pääsis kattoon smäkdouwnia niin eiköhän se lopeteta:wall:

Harmi, olen kattonu melkein joka jakson mitä nyt viimesen parin vuoden aikana on tullu. On mielestäni ihan kelpo viihdettä.

Pari vuotta tullut seurattua aktiivisesti ja lempiohjelmia ollut aina. Kyllä pistää vituttamaan kun saatanan runkut ei lähetä enää:itku:

Ja toisaalta saahan siitä ehkä motivaatiota pumppailuun ku kattoo ton kokoluokan ukkojen leikkimistä.

Juuri näin!! Itse fanittanut vapaapainia 14vuotta. Ennen subia joutui katsomaan lautasen kautta, kunnes sieltäkään ei enää nahnyt niitä.

Viime aikoina wwe on kyllä ollut lähes pelkkää paskaa, muutamaa valopilkkua lukuunottamatta (esim.Batista). MUTTA SILTI!! Ei tarvii lopettaa ainoaa ÄIJÄ-saippuasarjaa. Mitäs sitten katsotaan, salkkareita?!?!?!?:wall: :curs:

Onneksi eurosportilta näkee vielä K-1:stä ja vapaaottelu-hässäkkää..:rock:
(kehonrakennusta on kyllä turha toivoa)

Noh, eipä tarvitse ensi elokuussa hankkia digiboxi- tai digitv-paskaa vaan voi nakata telkkarin mäkeen, ja päästä irti tästä länsimaisesta tv-keskeisyydestä.

Oliko liikaa avautumista?:jahas:

Noh, eipä tarvitse ensi elokuussa hankkia digiboxi- tai digitv-paskaa vaan voi nakata telkkarin mäkeen, ja päästä irti tästä länsimaisesta tv-keskeisyydestä.

Oliko liikaa avautumista?

Ei. Aivan mahtava avautuminen :lol2:

Nyt mietityttää... jos ei halua/kiinnosta tai ei ole mahdollisuutta netistä laittomasti imuttaa jaksoja sekä PPV:tä, niin millä tavalla WWE:tä pystyy katsomaan telkkarista. Pitäs olla varmaan sellainen Conan O'Brienin lautasantenni, josta näkyy kaikki "arabialaiset leikkivät hippaa silmät sidottuna ja alasti"-kanavat.

hahahahaa.. toi wwe- touhu oli hyvää vielä 4 vuotta sitte ku the rock oli siel kinginä :) noh.. ne jotka suree wwe:n kohtaloa suomen tv:ssä niin siirtykää eurosportille katsomaan tna:ta. mm. rhyno ja scott steiner sekä dudley boyz painii siellä :)

Subtv on kommentoinut WWE-lähetysten päättymistä vuodenvaihteessa Kysymyksiä ja vastauksia -sivullaan. Kommentin mukaan "Subtv:n ohjelmistoa uudistetaan jatkuvasti, mikä tarkoittaa muutoksia ohjelmakarttaan. Muutoksia on tehtävä, vaikka ne eivät ole kaikille katsojille mieleen. Toinen syy [lopettamiselle] on se, että SmackDown! ja RAW ovat pienen yleisön erikoisohjelmia, joita ei koskaan saatu kannattaviksi."

Lähde: WrestlingAlert

Tuollaisen tekosyyn ne sitten keksivät. Olisivat edes keksineet paremman. Sub TV taisi silloin viisi vuotta sitten ylireagoida kukkahattutätien vaahtoamiseen ja päättikin, ettei tätä kannata mainostaa. Minulla on SubTV näkynyt reilut kaksi vuotta ja koko sinä aikana WWE:tä ei mainostettu. Kesällä oli yhdessä mainoksessa, mutta siinä mainostettiin myös kymmentä muuta ohjelmaa samalla.

Sub TV:hän olisi voinut vaikka nettikaupassa myydä fanituotteita (kuten Nelonen tekee omille sarjoilleen). Minä olisin ainakin voinut sieltä jotain paitoja tilata.

Kyllä jos 1990-luvulla Gladiaattorit oli iso hitti, niin wrestling 2000-luvulla olisi voinut olla vielä isompi. Mutta eihän se kun haudataan zombie-aikoihin, eikä edes mainosteta ikinä.

Pitää kyllä VHS:t rassata kuntoon. Pitäähän ne tämän yön painit nauhoittaa, koska siinä kuitenkin todistetaan yhden aikakauden loppua. Ensi viikon perjantaina iskee varmaan hirveä tyhjyyden tunne:(

:offtopic: Tämän päivän Karjalaisessa on jumalattoman iso juttu showpainista:rock: Kaksi kuvaakin on: toisessa Hulk Hogan poseeraa Bam Margeran kanssa, toisessa Tony "Ludvig Borga" Halme esittelee nyrkkeilyn SM-vyötään. Muuten on kyllä paska lehti, tylsää luettavaa ja tympeästi taitettu, mutta nyt kyllä nousi pointsit.

Harvinaista, että Karjalaisen tapainen laatulehti ottaa sisältöönsä tuollaista paskaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom