SubTV lopettaa WWE-lähetykset vuodenvaihteessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja What
  • Aloitettu Aloitettu
Uutisotsikoita:

Suomen WWE-lähetykset päättyvät vuoden lopussa...

Subtv:ltä vahvistamamme tiedon mukaan Suomessa esitettävät WWE:n Raw- ja SmackDown! -ohjelmat tulevat päättymään viiden vuoden jälkeen tämän vuoden lopussa. Kaksi viimeistä jaksoa esitetään perjantaina 29. joulukuuta. Kanavalla ei ole aikomusta jatkaa showpainin esittämistä lähitulevaisuudessa.

WWE:n ohjelmien siirtyminen toisille kanaville on hyvin epätodennäköistä. Maksullisen MTV3 MAX -digikanavan tiedottajan mukaan WWE-ohjelmia ei ole tällä hetkellä tarkoitus esittää myöskään maksukanavien puolella.

Lähde: www.wrestlingalert.com

Eli siis tällaista uutista pukkaa. Todella harmillista etenkin uusien fanien kannalta. Nyt wrestlingistä tulee harvojen herkkua, eli käytönnössä niiden joilla on laajakaistayhteydet ja taitoa imuttaa WWE:n tapahtumat laittomasti netistä.

Ohjelmat lopetetaan alhaisten katsojalukujen vuoksi... Mutta mitä voi odottaa, kun Raw alkaa perjantaina yöllä kello 00.40 ja Smackdown tulee sen jälkeen! Oli viikonloppu tai ei, niin noin myöhäinen lähetysaika kyllä syö katsojalukuja miltä tahansa ohjelmalta!

Ainoana lohtuna tässä on, että armeijan vuoksi olisi tullut muutenkin taukoa WWE:n seuraamisesta. Sitten, jos joskus kotiudun, niin toivottavasti joku kanava on ottanut WWE:n takaisin ohjelmistoonsa.

Omat mielipiteenne...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei katsojalukuun välttämättä ole syynä ainoastaan lähetysaika. On tuo Jenkkipaska joskus niin jäykkää ettei sitä kestä katsoa.

No tietenkin katsojaluvut olisivat varmaan kovemmat jos tuo tulisi pikkukakkosen tms. tilalla.

No jotkut tykkää ja ilmeisesti suurin osa katsojista ei.

Joskus tuli katsottua enemmänkin, mutta nykyään ne kuviot niissä on IMO vitun perseestä ja hyvät painijat lopettaneet.

Kyllähän toi katsojalukujen lasku oli ihan Subin omaa aikaansaannosta, kuten sanottua viime aikoina esitysajat on ollut todella myöhäiset. Tosin Austinin ja Rockin lähdön jälkeen on ollut meininki paskaa.

Nykyään subi esittääkin enimmäkseen sellasta jenkkien paskasarjakimaraa. Suurin osa sarjoista on lopetettu ekan tai tokan kauden jälkeen.

Parempi että sekin slotti vapautuu ehkä fiksummalle ohjelmalle.
Itse katselin wrestlingia kun olin 10-vuotias...

Kyllähän toi katsojalukujen lasku oli ihan Subin omaa aikaansaannosta, kuten sanottua viime aikoina esitysajat on ollut todella myöhäiset. Tosin Austinin ja Rockin lähdön jälkeen on ollut meininki paskaa.

Nykyään subi esittääkin enimmäkseen sellasta jenkkien paskasarjakimaraa. Suurin osa sarjoista on lopetettu ekan tai tokan kauden jälkeen.

Samaan kastiin tuo raw:kin kuuluu...

Voe vittusaatana! :wall: Sinäänsä hyvä, ei vituta niin paljoa kun lähden armeijaan vuodenvaihteen jälkeen ja myöhemminkin nuo jaksot voi netin kautta katsoa, ainoastaan niitä hyviä letkautuksia suomennoksissa jää kaipaamaan :( Toivottavasti joku toinen kanava ottaa ohjelmistoonsa. Eihän se meininki kieltämättä nyt ole pitkään aikaan ollut lähelläkään sitä tasoa, mitä se oli 2000-luvun alkupuolella, mutta kyllä tätä silti seurasi. Perseeestähän ne lähetysajatkin olivat, ei se ettäkö olisivat liian myöhään tulleet, vaan vittuako perjantai-iltana tulivat, kuka helkkari sillon istuu kotona tv:tä tuijottamassa?!

Eiköhän ne mene MTV3 MAX:lle tai urheilu-kanavalle.

MTV3 MAXin tiedottajan mukaan he eivät ala WWE:tä näyttämään. Sinällään se kyllä sopisi kuin nyrkki silmään. "Miesten" kanava kun on.

Urheilukanava taas on niin ihastunut siihen golfiin, että mihinkä se paini mahtuisi. Ja sitä paitsi tässä tullaan taas sen ikuisuus kysymyksen äärelle: onko showpaini urheilua? Minun mielestä on, mutta taatusti löytyy eriäviä mielipiteitä. Ja toisekseen WWE:n lähetysoikeudet saattaa olla Urheilukanavalle liian hinnakkaat. Ainakin luulisin niin.

EDIT: Jos tunnette asian omaksenne, niin addressin voi allekirjoittaa addressit.com sivustolla

Ja sitä paitsi tässä tullaan taas sen ikuisuus kysymyksen äärelle: onko showpaini urheilua? Minun mielestä on, mutta taatusti löytyy eriäviä mielipiteitä.
Kilpaurheilua se ei ole. Näytöslaji siinä kuin vaikkapa uimahypytkin, tuomarointi vaan hoidetaan takahuoneissa.

MTV3 MAXin tiedottajan mukaan he eivät ala WWE:tä näyttämään. Sinällään se kyllä sopisi kuin nyrkki silmään. "Miesten" kanava kun on.

Eikös tuo sopisi sille lastenkanavalle enemmänkin? :rolleyes:

Eikös tuo sopisi sille lastenkanavalle enemmänkin?

No jenkeissähän vapaapainin kohdeyleisö on nuorempi väki vaikka koko perheen viihdettähän tuo on. Tässä tapauksessa subtv saa syyttää alhaisista katsojaluvuista vain itseään, ohjelman esitys myöhäisiltaan ja K-15 lätkä vielä päälle. Olihan WWE kuitenkin jossain vaiheessa subtv:n katsotuin ohjelma, joten jos olisivat laittaneet esitykset siinä 21-22 aikaan tulemaan niin olisivat voineet tahkoa tuolla hyvät rahat. Aika :david: toimintaa subilta.

mitä siinä muuten tapahtui kun muuttivat lähetysaikaa? raivostuivatko tädit taas jostain vai mistä kenkä puristi? Painia oli ihan hauskaa katsella hönöpäissään alkuillasta, mutta aamuyöstä ei tule enää ikinä katseltua.

Deat sanoi:
kuka helkkari sillon istuu kotona tv:tä tuijottamassa?!
Deat, minä :nolo:

Niin joo todella harmillista. Olen itse myös aika HC fani, kaapissa vaan noin 20 DVD:tä ja VCD:tä on enemmän kuin laki sallii. Hyvää viihdettä, mutta vuonna 2003 alkoi taso laskea WWE:ssä, ei sille mahda mitään. Kekkosen kekkonen.:curs:

Tilalle voisi tulla ohjelma jossa isot miehet ovat hiekkalaatikolla neppistä, keulivat pyörillä, ovat rosvoa ja poliisia ja lopussa räjäyttelevät papatteja..

Tuo Smackdownin poislähtö minua ei kyllä harmita oikeastaan yhtään, mutta Raw:ta olisi mielellään vielä kyllä tiiraillut. Mutta kuten on jo todettu, niin taso on tippunut paljon vanhoista hyvistä ajoista. :(

Deat, minä :nolo:

Niin joo todella harmillista. Olen itse myös aika HC fani, kaapissa vaan noin 20 DVD:tä ja VCD:tä on enemmän kuin laki sallii. Hyvää viihdettä, mutta vuonna 2003 alkoi taso laskea WWE:ssä, ei sille mahda mitään. Kekkosen kekkonen.:curs:

Itsellä on samaa vikaa. DVD:tä on kymmenkunta, VCD:tä myös useita ja kuvitelkaa olen imuttanut ne kaikki modeemilla:eek: Sanokaa vaan hulluksi, koska ei se muutakaan ole.

Ryyppyreissutkin :kippis1: (no, en nyt hirveän kova ryyppäjä ole) olen pyrkinyt mahdollisuuksien mukaan sijoittamaan lauantai-iltoihin juurikin Rawin ja SD:n vuoksi.

Tason laskua on varmasti tapahtunut, mutta vuosi 2006 oli kyllä aika hyvä. Cena, Edge, DX, Hardy Boyz, ECW.... mutta nythän ei ollut kyse WWE:n nykytilasta, joten en enempää ala kirjoittelemaan

Edittiä taas: käykää allekirjoittamassa se adressi. Löytyy addressit.com sivustolta nimellä wwe. Jostain syystä en saanut suoraa linkkiä toimimaan, joten en laitakaan sitä tänne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom