travar sanoi:
Kerro Toranagasan, miten kisat meni. Olitko muuten 77 vai 83:ssa?
Jeps. No kerrotaan. 77:ssa olin ja siinä kävi vielä silleen kivasti, että joskus tiistaina kävin työpaikalla vaa'assa niin se näytti 79 kg. Kotona kun ei ole vaakaa niin piti töissä aina käydä. Mulla oli silloin kyllä farkut jalassa, mutta ajattelin, ettei ne mitenkään hirveesti paina ja otin siinä sitten aika rankan parin päivän dieetin. Punnituksessa lauantaina sitten paino olikin vaan 74,9 kg! Eli ei välttämättä ois tarvinnu pahemmin dietata, mutta eipähän se mitään...
Ihan kohtalaisen tyytyväinen oon suoritukseeni, vaikka heti ensimmäisen otteluni hävisinkin pisteillä. En kyllä muista että miten ne pisteet meni kun olin niin puhki siinä vaiheessa, että hyvä että pysyin seisaallani. Luulen että tuo rankka painonpudotus vaikutti vähän mun kuntoon, koska en oo ikinä ollu niin lopussa kun tuon matsin jälkeen. Tuli ihan paha olo. Ei sillä että mitenkään puolustelisin itteeni, ei varmaankaan vaikuttanu lopputulokseen, mutta oli kyllä tosi pitkään matsin jälkeen heikko ja huono olo. Seuraavaalla kerralla en kyllä lähde tuollaiseen pikaiseen painonpudotukseen vaan pitää pitää huolta että kisapaino saavutetaan jo reilusti ennen kisoja...
Joo vielä siitä matsista, mulla oli vastassa joku ulkomaalainen kaveri oiskohan ollu Shipley nimeltään. Aika nopeesti se mut sai maahan mutta mä sain siinä tilanteessa sitten giljotiinin, mutta en ihan saanu loppuun asti sitä vietyä! Luulen että se oli kyllä aika lähellä. Se pääs siitä sit kuitenkin irti ja oli siinä sitten "niskan päällä" jonkun aikaa, yritti jotain, mut mä pääsin niistä aika hyvin pois kiemurtelemaan. Yritin kovasti päästä alta pois, mutta ei onnistunu. Aika loppuvaiheessa matsia se sai vielä jonkinmoisen jujin yrityksen, mutta sain sen passattua ja siinä tilanteessa sain myös jalkalukon aikaiseksi. Alkoi jo vähän toivo herätä, kun kuulin sen murahtavan siinä jotain, mutta ei se lukko sitten pitänyt. Alkoi mulla olla jo voimat aika vähissä tai sitten oli vaan huono ote. Yritettiin siinä vielä puolin ja toisin jalkalukkoa, mutta ei kumpikaan niitä saanu loppuun asti vietyä ja sitten se matsi alkoikin olla jo ohi. Pisteillä se tosiaan voitti, mutta ois kiva tietää että millä pisteillä...Aika vahva heppu se oli, jos oisin vähän vahvempi ollu niin oisin varmaan paremmin pärjänny=)
No joo, jos ja jos. Ihan kohtalaisen tyytyväinen mä kuitenkin oon, enhän oo treenaillu n. 9 kuukauteen juurikaan mitään, niin ei voi valittaa. Paljon huonomminkin olis voinu mennä. Ihan kiva kokemus se oli ja hienoja matseja tuli siinä ennen omaa ottelua katseltua aika paljon...
Että tälleen se mun eka ottelu meni.