Submission Wrestling HOPA Challenge La 5.2.2005

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei MP-messuilla lauantaina mitään tekiskään, aivan liikaa väkeä. Perjantaina aamusta tai su iltapäivällä niin näkeekin jotain..

Vähän :offtopic: , mutta satuinpa bongaamaan tuon teidän vakuutuskeskustelun ja ajattelin heittää pienen näkökulman asiaan liittyen.

Itse olin menossa viime vuoden puolella kisaamaan (eri laji tosin) ja painiskelin saman asian kanssa "ottaako vakuutuksen vai ottelisko ilman vakuutusta" ja onneksi oli vakuutukset kunnossa...
Kisoista tuli kotiinviemisinä täysin harmittomassa tilanteessa syntynyt vamma ja operointi maksoi vajaat 4000€ + tutkimukset ja fysioterapiat päälle. Näin jälkeenpäin ajatellen voi huokaista helpotuksesta asian suhteen, kun tuo summa ei omaa kukkaroa verottanut...Entäs jos olisikin pitänyt maksaa itse(?).

Noh, harvoinhan tuollaisia sattuu ja jokainen päättää itse otteleeko ilman vakuutusta, mutta näin jälkeenpäin ajatelleen omalla kohdalla ei tarvitsisi enää miettä ottelemista tai harrastamista ilman vakuutuksia.

Mielellään noita skaboja tulis kattoon,mutta mp-messut, kaljan juonti jne. vie voiton tänä viikonloppuna :)

Vituttaa niin suuresti olla armeijassa tällä hetkellä, olisin niin kovin mielelläni tuolla kisaamassa. Ei mulla muuta

Kisat onnistui mielestäni ihan hyvin, varsinkin kun järjestäjäpuolella mukaan tuli monta sellaista, jotka aikasemmin ei näitä ole järjestäneet. Jostainhan sen oppimisen on tälläkin puolella lähdettävä.

Tänään huomasi, että kyllä se vakuutus on hiton hyvä ottaa,kun kaksi joutui lähtemään kisoista sairaalaan, toinen olkapäälukosta ja toinen kyynärpäälukosta. Yksi kuristettiin tajuttomaksi, mutta onneksi tuomari huomasi asian erittäin nopeasti, ja mitään vakavampaa ei tapahtunut.

Kylmäpusseilla tuomaripöydän vieressä oli kova kysyntä, melkein kaikki meni.

Otteluita kisoissa oli n.70, ja kisat meni läpi n. 6,5 tunnissa, kun käytössä oli 1 tatami :kippis1:

travar sanoi:
Kerro Toranagasan, miten kisat meni. Olitko muuten 77 vai 83:ssa?

Jeps. No kerrotaan. 77:ssa olin ja siinä kävi vielä silleen kivasti, että joskus tiistaina kävin työpaikalla vaa'assa niin se näytti 79 kg. Kotona kun ei ole vaakaa niin piti töissä aina käydä. Mulla oli silloin kyllä farkut jalassa, mutta ajattelin, ettei ne mitenkään hirveesti paina ja otin siinä sitten aika rankan parin päivän dieetin. Punnituksessa lauantaina sitten paino olikin vaan 74,9 kg! Eli ei välttämättä ois tarvinnu pahemmin dietata, mutta eipähän se mitään...

Ihan kohtalaisen tyytyväinen oon suoritukseeni, vaikka heti ensimmäisen otteluni hävisinkin pisteillä. En kyllä muista että miten ne pisteet meni kun olin niin puhki siinä vaiheessa, että hyvä että pysyin seisaallani. Luulen että tuo rankka painonpudotus vaikutti vähän mun kuntoon, koska en oo ikinä ollu niin lopussa kun tuon matsin jälkeen. Tuli ihan paha olo. Ei sillä että mitenkään puolustelisin itteeni, ei varmaankaan vaikuttanu lopputulokseen, mutta oli kyllä tosi pitkään matsin jälkeen heikko ja huono olo. Seuraavaalla kerralla en kyllä lähde tuollaiseen pikaiseen painonpudotukseen vaan pitää pitää huolta että kisapaino saavutetaan jo reilusti ennen kisoja...

Joo vielä siitä matsista, mulla oli vastassa joku ulkomaalainen kaveri oiskohan ollu Shipley nimeltään. Aika nopeesti se mut sai maahan mutta mä sain siinä tilanteessa sitten giljotiinin, mutta en ihan saanu loppuun asti sitä vietyä! Luulen että se oli kyllä aika lähellä. Se pääs siitä sit kuitenkin irti ja oli siinä sitten "niskan päällä" jonkun aikaa, yritti jotain, mut mä pääsin niistä aika hyvin pois kiemurtelemaan. Yritin kovasti päästä alta pois, mutta ei onnistunu. Aika loppuvaiheessa matsia se sai vielä jonkinmoisen jujin yrityksen, mutta sain sen passattua ja siinä tilanteessa sain myös jalkalukon aikaiseksi. Alkoi jo vähän toivo herätä, kun kuulin sen murahtavan siinä jotain, mutta ei se lukko sitten pitänyt. Alkoi mulla olla jo voimat aika vähissä tai sitten oli vaan huono ote. Yritettiin siinä vielä puolin ja toisin jalkalukkoa, mutta ei kumpikaan niitä saanu loppuun asti vietyä ja sitten se matsi alkoikin olla jo ohi. Pisteillä se tosiaan voitti, mutta ois kiva tietää että millä pisteillä...Aika vahva heppu se oli, jos oisin vähän vahvempi ollu niin oisin varmaan paremmin pärjänny=)

No joo, jos ja jos. Ihan kohtalaisen tyytyväinen mä kuitenkin oon, enhän oo treenaillu n. 9 kuukauteen juurikaan mitään, niin ei voi valittaa. Paljon huonomminkin olis voinu mennä. Ihan kiva kokemus se oli ja hienoja matseja tuli siinä ennen omaa ottelua katseltua aika paljon...

Että tälleen se mun eka ottelu meni.

:kippis1: well done !! Oot voittaja silti.
Kato, kyllä puhujia riittää, mutta toteuttajista on pulaa. Oot yhtä upeaa kokemusta rikkaampi ja toivottavasti sait uuden harrastuksen ja lajin.

Se Shipley oli varmaan koko sarjan vahvin ottelija.
Shipley vs Esa Kuusi oli illan kohokohta, täyttä tykitystä kokoajan. :rock:
vaikka Kuusi veikin lopuksi 16-9 :hyper:
Hyvät kisat.
Empä olis ikinä uskonu että ne loppuu ennen kuutta, :kippis1:
Kun oli yks tatami käytössä ja 70 ottelijaa :5:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nage sanoi:
:kippis1: well done !! Oot voittaja silti.
Kato, kyllä puhujia riittää, mutta toteuttajista on pulaa. Oot yhtä upeaa kokemusta rikkaampi ja toivottavasti sait uuden harrastuksen ja lajin.

Thanks. Ihan kiva mustakin oli että tuli käytyä kattomassa että millaista se on. Ja kyllähän mä tuosta sain aika hyvän kipinän ruveta treenailee. Ihan kiva että selvis (noista aiemmista viesteistä, kiitti reino :) ) että täällä Lohjallakin on lukkopainia mahdollista treenailla, joten sinne sitä sit tulee varmasti mentyä.

Ens vuonna sitten ehkä uudestaan kisaamaan=)

Niin sitä pitää! Hieno homma, Toranaga!

Ihan normaalisti siitä takedownin kautta mountediin ja siitä legwariin...! ;)

Hyvinhän se sitten meni jos otit täyden ajan vahvaa ja tod.näk. kokeneempaa äijää vastaan. Kilpailujen taso ilmeisesti nousee vuosi vuodelta.

Nyt olet kovaa kokemusta rikkaampi ja seuraavissa kisoissa osaat hoitaa painonpudotuksen fiksusti, kisatilanne ei enää jännitä niin paljon jne, eli huomattavasti helpompi lähteä seuraavalla kerralla vääntämään.

Ja treenaamisessakin on varmasti ihan eri fiilis verrattuna siihen että olisit nyt jättänyt kisat väliin ja päättänyt ihan vaan treenailla ensin.

Hyvä Toranaga!

Muistan jotenkin hämärästi sun matsin ja muistaakseni painit hyvin.
Yleensäkin jos pisteillä häviää ekan matsin noinkin hyvää kaveria vastaan, voi sanoa onnistuneensa.

:rock:

Jeps, alkaa varmaan tää threadi vedellä viimeisiään kun nuo kisat nyt kerran on ohi. Kiitoksia vaan kovasti kaikille kommenteista ja kannustuksesta :)

Yks kymysys mulla vielä kuitenkin ois. Ois ihan kiva nähdä kuvia kisoista. Aika monella siellä oli kamerat mukana ja taisi siellä olla jonkinlainen "virallinenkin" kuvaaja. Tietääkö kukaan mistä kuvia löytyis? Jos niitä ylipäätään löytyy vielä...

Suositut

Back
Ylös Bottom