- Ikä
- 46
Offtopic
Yhdyn kyllä täysin antibodarin ajatuksiin. Ei mitään väliä jos .esim hauiksia treenaisi vaikka 100 sarjaa kun vain kehitystä tulee. Monesti teoria on eri kuin käytäntö, ja ihmiset on erilaisia oli kyseessä naturaali tai ammattibodari.
Jaa, no mua ei netti jutut juuri liikutaJengi vaan provoontuu, ja alkaa puhua offtopic paskaa. Mua harmittaa se, kun Pakkiksella kaikki menee kuin opetuslapset jonkun yhden jutun perässä ilman että kokeilee mitään omaa:( Sitten kun joku tekee jotain tuloksellista, on se paskaa kun sitä ei tehdä 2 jakosella tai 2x10 ohjelmalla.
Kukaan ei edes uskalla kokeilla Arskan ohjelmia, minä ainakin aion testata joskus, jos kasvu loppuu jostain syystä. Sitä ennen teen sillä ohjelmalla millä olen saanut tämänkin 12,5 senttiä ja karseet raskausarvet, ja ihmettelyä ihmisiltä irl kun kädet kasvaa niin nopee.
Yhdyn kyllä täysin antibodarin ajatuksiin. Ei mitään väliä jos .esim hauiksia treenaisi vaikka 100 sarjaa kun vain kehitystä tulee. Monesti teoria on eri kuin käytäntö, ja ihmiset on erilaisia oli kyseessä naturaali tai ammattibodari.