Strikeforce Shamrock.vs.Baroni *SPOILERS*

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kolme matsiahan kaverit on ottanu :) Ekan voitti Frank ja kaks seuraavaa voitti Bas, vikan teknillisellä tyrmäyksellä. Basilla tosin ollu aika kova painoetu myös, että ehkä ei ihan ollut puntit tasan. Tosin ei ollu Baskaan MMAta treenannu kauheesti, mut legendaarisia nää matsin kyllä on :whip:

Öööh.. onko rutten ja Frank ottanut useamman kerran yhteen? Olen nähnyt vain yhden eli tuon missä Frank näyttelee kieltään :)

3 kertaa näköjään, sherdog fightinderin mukaan.

Loss Bas Rutten TKO (Cut) Pancrase - Truth 5 5/16/1996 1 11:11

Loss Bas Rutten Decision (Split) Pancrase - 1995 Neo-Blood Tournament, Round 2 7/23/1995 1 15:00

Win Bas Rutten Decision (Majority) Pancrase - King of Pancrase Tournament, Round 1 12/16/1994 1 10:00

Ainakin kunnon tili Frank teki illan duunista, 1.3 miljoonaa dollaria. Taitaa olla suurimpia summia mitä mma-ottelijalle ollaan maksettu, vai oliskohan suurin? Tietääkö joku tarkemmin? Tuossa on muittenkin palkkioita:

This is from Dave Meltzer @ the Wrestling Observer. In his newsletter

James Edson Berto $25,000 def Victor Valenzuela $30,000 (paid by EXC)
Paul Buentello $50,000 def Carter Williams $25,000 (paid by Strikeforce)
Murilo Rua $50,000 def Joey Villasenor $32,000 (paid by EXC)
Josh Thomson $15,000 def Nick Gonzalez $10,000 (paid by Strikeforce)
Cung Le $100,000 def Tony Fryklund $12,000 (paid by Strikeforce)
Paul Daley $30,000 def Duane Ludwig $15,000 (paid by EXC)
Frank Shamrock $1.3 Million def Phil Baroni $75,000 (paid by Strikeforce)

ÄLÄ NYT JUMALAUTA! Mitä vittua se vanha äijä tommosia rahoja takoo :D Mäki rupeen MMA legendaks jos siitä tommosen tilin saa ;)

Vai tarkotatko jo Pancrase-aikana - Rutten vs. Shamrock matsissa.

nhbfrankrutten97.jpg

Jooh ei ole aikoihin pancrasea ja vanhempia ufc-eventtejä katsonut niin sekaannus kävi siis. Pointti kuitenkin selvis, että olihanse melkonen sälli jo siihen aikaan.

Noi tiedot Frankin palkkapäivästä ovat väärin. Tuo site ja muutkin ovat antaneet korrektit tiedot. Frank sai $200k.

Älä saatana, en mä sitä ole koskaan ennen huomannu ku noita matseja olen katellu... tai no, kaikki noi Basin Pancrase matsit ku katoin yhteen putkeen ni ei nyt kauheesti miettiny yksittäisiä matseja. Mutta en ois uskonu Basista että kundi ois niin heikko hermonen :eek:

No, näin Bas itse sanoi että suuttui kielen näytöstä ja löi nyrkillä (Bas Rutten MMA Career vol. 2), naureskeli vielä näyttelyään (Oscarin arvoista hänestä) tuomarille, näin jälkeenpäin.

http://www.dailymotion.com/relevanc...rock/video/x9jyk_bas-rutten-vs-frank-shamrock

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom