Strikeforce Shamrock.vs.Baroni *SPOILERS*

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Frank oli kyllä kovan paikan edessä. Kaiken sen puheen jälkeen ja pitkän tauon MMA:sta uskottavuus olisi mennyt kokonaan jos hän olisi vetäytynyt loukkaantumisen takia matsista.

En olisi kyllä uskonut että Frank pystyssä mätkyttäisi Baronia vaikka Bad Ass ei nyt mikään pystyottelun ihmelapsi olekkaan niin ei kyllä ollut Shamrockaan "legenda" aikoinaan. Kyllä tuolla matsilla kelpaa kuitenkin sanoa jo että retirement on ohi ja mies on takas kuvioissa.

Oli kyllä paha valita kumman toivoisi voittavan kun "haastaja" peilailee itseään 10 minsaa peilistä putkeen vielä kameroille ja asettelee hiuksiaan järjestykseen yksi kerralla ja "mestari" kutsuu itseään legendaksi ja sylkee semmosta sontaa suustaan että vaikea pitää hänestäkään :).

Jonkun pitäsi varmaan tuoda yleisöön vartalopeili seuraavaan Baroni matsiin niin mies lumoutuu omasta peilikuvastaan niin että unohtaa otella.

Frankki olisi voinut lopettaa matsin jo ekaan erään. Ihan kun Frankki olisi tahallaan lyönyt baronia niskaan, jotta ottelu jatkuis pidempää ja voisi rankaista baronia enemmän. Ihan viihdyttävä matsi kuitenkin.

Kovempia vastuksia Frankille, näyttäis olevan ihan kovassa vedossa. Vakuuttavaa työskentelyä selällään Frankilta, en ole vähään aikaan nähny noin hyvää kontrollia vapari matsissa selällään ollessaan. Baroni tuntui muutenkin olevan joka osaalueella perässä.

Kattelin kans tota Frankin kuntoa ja ihmetytti kyllä että kundi olis kyllä voinu tippua aika nopeesti jos matsi ois jatkunu vielä yhden erän... Oli tossakin tuttua Shamrockmäistä pelleilyä. Ollaan sitten niin vitun legendoja ku olla ja voi. Siis pliis. Rupes puolessavälissä mietittymään jos haluaisinkin Philin voittavan ton matsin (en kyllä halunnu, mutta ei ollu kaukana...). Oli tosin tönkön näköstä se Frankin pysty... ei lyöny niitä lyöntejä perille välillä vaan eka jabi ja sitten se oikea käsi ei jaksanut perille vaan oli pikemminki työntö ku lyönti. Kyllä se hyviä paukkuja jakeli, en mä sitä sano. Hetkittäin vaan ihmetyttä se mitä se teki vai jos se oli niin väsyny sitte vaan!

Pitkästä aikaa todella viihdyttävä matsi!!! Se "Kohta tulee nukkumatti"- pantomiimi Frankilta ekassa erässä oli totaalisen mahtava.. Lisää näitä!!!!!!!!!!!:D

Olipa loistavia matseja nuo shamrock-baroni, le-fryklund ja tuo villasenor-ninja! Ei tarvinu ootella äksöniä :) Ilo kattoa nuita Leen potkuja, osuu ja uppoo melko suurella rosentilla.

Pitkästä aikaa todella viihdyttävä matsi!!! Se "Kohta tulee nukkumatti"- pantomiimi Frankilta ekassa erässä oli totaalisen mahtava.. Lisää näitä!!!!!!!!!!!:D

Haha oon kyl aika samaa mieltä, en diggaa äijästä sit yhtään tai ainakaan ennen tätä. Nyt jotenki vaan heräs äijään mielenkiinto vaik se oli ihan "pelle" :D Muutama kohta tietty vähä jäi kaivelee mutta,
uutta persoonaa taas MMA:n hienoa!

No ei Frankin persoona nyt niin uusi juttu mma:n saralla kuitenkaan ole. Se on vain ollut tavallista pidemmillä talviunilla :)

No oon kyl seurannu aikasemminki miehen uraa kun äijä veti pancrasessa vs bas jne..ettei se mulle mikään uus tuttavuus ole. Ja se on ollu kyl varjossa tai eihän se ees oo tehny mitään. Joten on "uusi" :D

Ei mua häirinnyt nuo Frankin pelleilyeleet, lähinnä nauroin. On se vaan kone. Mahtavasti puolusti alta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Offtopikkia taasen, mutta olihan Frank varsinainen persoona jo ufc-aikana. Ainakin silloisella mittapuulla :) tämäkin tapaus missä frank ottaa iskuja nassuun ja ilveilee vaan takasin :)

Offtopikkia taasen, mutta olihan Frank varsinainen persoona jo ufc-aikana. Ainakin silloisella mittapuulla :) tämäkin tapaus missä frank ottaa iskuja nassuun ja ilveilee vaan takasin :)

Vai tarkotatko jo Pancrase-aikana - Rutten vs. Shamrock matsissa.

nhbfrankrutten97.jpg

Vai tarkotatko jo Pancrase-aikana - Rutten vs. Shamrock matsissa.

nhbfrankrutten97.jpg

Toi oli kyllä hauska matsi tosin... mietityttää vaan että mitä vittua se kelas, jos Basso Rüttäään olis tempassu sitä lärviin tossa ku kieli on ulkona ni ois voinu poika ruveta lespaamaan :lol2:

Toi oli kyllä hauska matsi tosin... mietityttää vaan että mitä vittua se kelas, jos Basso Rüttäään olis tempassu sitä lärviin tossa ku kieli on ulkona ni ois voinu poika ruveta lespaamaan :lol2:

Kyllä Frank tiesi tasan tarkkaan mitä oli tekemässä, halusi ärsyttää Basin lyömään nyrkillä (kiellettyä Pancrasessa) päähän ja niinhän Bas tekikin ja menetti pisteen.

Kyllä Frank tiesi tasan tarkkaan mitä oli tekemässä, halusi ärsyttää Basin lyömään nyrkillä (kiellettyä Pancrasessa) päähän ja niinhän Bas tekikin ja menetti pisteen.

Älä saatana, en mä sitä ole koskaan ennen huomannu ku noita matseja olen katellu... tai no, kaikki noi Basin Pancrase matsit ku katoin yhteen putkeen ni ei nyt kauheesti miettiny yksittäisiä matseja. Mutta en ois uskonu Basista että kundi ois niin heikko hermonen :eek:

No tos tilantees en tiiä miettisinkö itekkään. Voi olla et tulis kans nyrkist nassuun. Ite en lämpee pahemmin noist ärsyttämis jutuist, mut toisaalta onhan sekin vaan osa taktiikkaa, saada vastustaja hermostumaan jonka kautta hän tekee virheitä.

Nuo Shamrockin ja Ruttenin kohtaamiset ovat kyllä legendaarisia.

Se on hupaisin tapaus, kun Shamrock lyö Ruttenia maassa (Rutten Shamrockin guardissa) kunnon bitchsläpillä ja Rutten nauraa niin kovaa että kuuluu ihan kameraan asti. :)

Eipä muuten moni jannu ole Shamrockia lopettanutkaan, oli se Rutten vaan kova jätkä, vielä kun ottaa huomioon että Pancrasessa ei saanut suljetulla nyrkilllä lyödä! Kondo taisi myös joskus yläpotkulla pistää Shamrockin uneen jos oikein muistan.

Öööh.. onko rutten ja Frank ottanut useamman kerran yhteen? Olen nähnyt vain yhden eli tuon missä Frank näyttelee kieltään :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom