Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin mun mielestä myös.Meininki muuttuu Strikefarceksi jos otetaan hävinneitä mukaan oikeiden voittavien varamiesten sijaan. Rahamatsihan on tota Werdum-Overeem matsin häviäjää vastaan, alternateks tonne sekaan on vain säälittävä yritys saada Fedor voittajaksi turneelle.
Kyllä, jos Overeem tippuu niin sen joutuu kohtaa turneen jälkeen uudestaan matsissa jossa vyö on tarjolla. Näin olen sen ymmärtänyt.Eräs mma toimittaja sanoi et turnauksen palkinto on titteli ottelu Overeemiä vastaan ja sama kaveri ottelee sielä. Eli ottaako se sitten itseään vastaan tittelistä. Tai jos joku tiputtaa sen jatkosta joutuu kohtaamaan sen uudestaan tittelistä. Voisko joku fiksumpi(parempi kielitaito) vastata onko toit turnaus tosiaan noin tyhmästi suunniteltu
Ei Coker sitä Fedoria sinne turnaukseen takas nosta vaan jotku kaverit jotka siittä päättää.. showtimellä tai jossain.
Sanotaan näin että jos Barnetti homman veis niin alkais olee naulaa strikeforcen arkkuun kun suurin suosikki otti ja tippu jo.. Toivotaan Overeem/Vai Cavalo ottelun voittajaa mestariksi..Tätä en kyllä odottanu: Dana White Predicts Josh Barnett As Strikeforce Heavyweight Tournament Winner. Kun vissiin näillä pojilla ollut pitkin matkaa erimielisyyksiä... en tosin yllättyisi, jos Barnett GP:n veisi, niin parin viikon sisään Josh olisikin jo tehnyt sopparin UFC:n kanssa ja ekana matsina ei enempää eikä vähempää kuin UFC:n raskaansarjanvyö.
Sanotaan näin että jos Barnetti homman veis niin alkais olee naulaa strikeforcen arkkuun kun suurin suosikki otti ja tippu jo.. Toivotaan Overeem/Vai Cavalo ottelun voittajaa mestariksi..
Itse olen alusta asti veikannut Josh BArnett:ia voittajaksi.
Veikkaan että finaalissa on Werdum vastaan Barnett ja Barnett voittaa TKO.
Barnettia lukuunottamatta tuossa turnauksessa ei ole kovinkaan kummoisia ottelijoita ollut alusta astikkaan jos UFC puoleen vertaa.
Werdum voitti helposti Bigfootin ja Fedorin. Mies joka tippui viimeisessä UFC matsissa ekassa erässä JDS:lle.
Tosin JDS onkin lajin elittiiä.
Itse olen alusta asti veikannut Josh BArnett:ia voittajaksi.
Veikkaan että finaalissa on Werdum vastaan Barnett ja Barnett voittaa TKO.
Barnettia lukuunottamatta tuossa turnauksessa ei ole kovinkaan kummoisia ottelijoita ollut alusta astikkaan jos UFC puoleen vertaa.
Werdum voitti helposti Bigfootin ja Fedorin. Mies joka tippui viimeisessä UFC matsissa ekassa erässä JDS:lle.
Tosin JDS onkin lajin elittiiä.