Strikeforce HW turnaus *spoilereita jatkossa*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jotenkin tulee mieleen se samanlainen "realisimi" mitä välillä näkee top contender pelailuissa.

Jos tässä turneessa pitää ns. luckyloser olla niin ehdottomasti Overeem vs Werdum ottelun häviäjä. Toinen hallitseva mestari ja toisella jo voitto Fedorista.

Itse haluaisin nähdä Daniel Comrierin olevan ykkösvaramies. Jostain ihme syystä mies ei ollut ollenkaan listoilla.

Meininki muuttuu Strikefarceksi jos otetaan hävinneitä mukaan oikeiden voittavien varamiesten sijaan. Rahamatsihan on tota Werdum-Overeem matsin häviäjää vastaan, alternateks tonne sekaan on vain säälittävä yritys saada Fedor voittajaksi turneelle.

Meininki muuttuu Strikefarceksi jos otetaan hävinneitä mukaan oikeiden voittavien varamiesten sijaan. Rahamatsihan on tota Werdum-Overeem matsin häviäjää vastaan, alternateks tonne sekaan on vain säälittävä yritys saada Fedor voittajaksi turneelle.
Näin mun mielestä myös.

Vähän hölmöks menee touhu jos pääse takaisin turneeseen.

Onhan noita hävinneitä ennenkin otettu turnajaisissa mukaan mm. Ernesto Hoost K-1:ssä. Toki jos varamiehet kerran ovat niin luulisi niiden olevan ensisijaisia.

Japi on tossa kyllä ihan oikeessa... Fedorilla koitetaan vielä rahastaa saamalla hänet häkkiin. Ei todellakaan tappion jälkeen varamesten ohi. Eri asia jos tappio ois tullu vaikka loukkaantumisesta, josta toipuis kuukausi-kaks ja ois hallinnu matsia. Muttei ton esityksen jälkeen todellakaan vaikka suosikki ottelija on aina itselle ollutkin.

Fedor takaisin turnaukseen? Ei. Fedor Overeem - Werdum häviäjää vastaan? Kyllä.

Eräs mma toimittaja sanoi et turnauksen palkinto on titteli ottelu Overeemiä vastaan ja sama kaveri ottelee sielä. Eli ottaako se sitten itseään vastaan tittelistä. Tai jos joku tiputtaa sen jatkosta joutuu kohtaamaan sen uudestaan tittelistä. Voisko joku fiksumpi(parempi kielitaito) vastata onko toit turnaus tosiaan noin tyhmästi suunniteltu

Eräs mma toimittaja sanoi et turnauksen palkinto on titteli ottelu Overeemiä vastaan ja sama kaveri ottelee sielä. Eli ottaako se sitten itseään vastaan tittelistä. Tai jos joku tiputtaa sen jatkosta joutuu kohtaamaan sen uudestaan tittelistä. Voisko joku fiksumpi(parempi kielitaito) vastata onko toit turnaus tosiaan noin tyhmästi suunniteltu
Kyllä, jos Overeem tippuu niin sen joutuu kohtaa turneen jälkeen uudestaan matsissa jossa vyö on tarjolla. Näin olen sen ymmärtänyt.

Jos Overeem vie, niin sitten jollain Coker-magiikalla valitaan myöhemmin vyöstä matsaava. Tosin mun päässä se finaalissa Reemille hävinnyt on joka tapauksessa lähimpänä contenderin statusta anyway (?), ellei ajatella että turneen loputtua katotaan taas rekordia eikä niitä turneen hyvin menneitä matseja... mutta lopulta Overeemin viemä turnee antaa "vapaat kädet" valita contender.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei Coker sitä Fedoria sinne turnaukseen takas nosta vaan jotku kaverit jotka siittä päättää.. showtimellä tai jossain.

Joo niin se Coker sano et se on joku komitea joka päättää. Mutta näkisin että kyllä se on Coker joka sen päättää, Coker on pomo, ei siellä oo missään areenan takaosassa jotain kahvihuonetta jossa jotkut kummelista karanneet hahmot miettii et kyllä meidän nyt tarvii se venäjän poika päästää takas ku näytti niin vakuuttavalta selällään ottamassa koppia Silvalta.
Toivottavasti joku puhuu Cokerille järkeä päähän ennen kuin se sen Fedjan tohon turnaukseen lyö takas. Slotti on varmaan Barnetin slotti kun ei se lupaa saa kuitenkaan.

Tätä en kyllä odottanu: Dana White Predicts Josh Barnett As Strikeforce Heavyweight Tournament Winner. Kun vissiin näillä pojilla ollut pitkin matkaa erimielisyyksiä... en tosin yllättyisi, jos Barnett GP:n veisi, niin parin viikon sisään Josh olisikin jo tehnyt sopparin UFC:n kanssa ja ekana matsina ei enempää eikä vähempää kuin UFC:n raskaansarjanvyö.
Sanotaan näin että jos Barnetti homman veis niin alkais olee naulaa strikeforcen arkkuun kun suurin suosikki otti ja tippu jo.. Toivotaan Overeem/Vai Cavalo ottelun voittajaa mestariksi..

Itse olen alusta asti veikannut Josh BArnett:ia voittajaksi.
Veikkaan että finaalissa on Werdum vastaan Barnett ja Barnett voittaa TKO.
Barnettia lukuunottamatta tuossa turnauksessa ei ole kovinkaan kummoisia ottelijoita ollut alusta astikkaan jos UFC puoleen vertaa.
Werdum voitti helposti Bigfootin ja Fedorin. Mies joka tippui viimeisessä UFC matsissa ekassa erässä JDS:lle.
Tosin JDS onkin lajin elittiiä.

Sanotaan näin että jos Barnetti homman veis niin alkais olee naulaa strikeforcen arkkuun kun suurin suosikki otti ja tippu jo.. Toivotaan Overeem/Vai Cavalo ottelun voittajaa mestariksi..

Emmä mihinkään tollaseen usko enkä varsinkaan toivo. Sen sijaan uskon siihen, että SF:n tyyli toimia yli promootio rajojen vielä kantaa hyvin hedelmää. Coker kuitenkin ollut SF:n ruorissa jo vuodesta ´86, niin tyypillähän on pakko olla jo jonkinlainen taju siitä miten bisnestä pyöritetään.

Barnettia lukuunottamatta tuossa turnauksessa ei ole kovinkaan kummoisia ottelijoita ollut alusta astikkaan jos UFC puoleen vertaa.
Werdum voitti helposti Bigfootin ja Fedorin. Mies joka tippui viimeisessä UFC matsissa ekassa erässä JDS:lle.

Ei yksittäisen voiton ansioista voi tehdä kovinkaan suuria perusteluja. Sinun mielestä JDS voittaisi Strikeforcen parhaat ukot, koska voitti kerran Werdumin. (vaikka varmasti kova ottelija JDS on, sitä en kiellä)
Samalla logiikalla mä voisin väittää että tuntematon Joaquim "Mamute" Ferreira, joka on voittanut JDS:in kykenee näin ollen voittamaan kaikki ottelijat maailmassa.
Eli: JSD=voitto Werdumista=voitto Bigfootista ja Fedorista=voitto lähes kaikista muista. Mutta Joaquim "Mamute" Ferreiralla voitto JDS:sista=voitto kaikista edellämainituista= PARAS! Eikös tuo mene noin sinun logiikalla.

- Entäs Arlovskin voitto Werdumista? Koska Werdum voitti Fedorin.. niin Arlovskihan on silloin kovempi kuin Fedor.. :wtf: Kuitenkin hävis Fedorille.. :D

- Ja Werdum vs. BigFoot -matsi oli kaukana helposta voitosta Werdumille.. Meinas tulla aika pahasti kuokkaan ekassa erässä (siis lopetus oli lähellä)..

MMAmath=rarely if never works.. :D

Turnaus viivästyy, ilmeisti ekan kierroksen jäljellä olevat ottelut viivästyvät.
http://www.sherdog.com/news/news/So...P-Fights-Targeting-California-for-April-30344

8yihuuh.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom