Siis mitä vittua poro lesnar tekee kakkosena tai yleensä tossa vitun listalla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1 Cain Velasquez
2 Brock Lesnar
3 Fedor Emelianenko
4 Fabricio Werdum
5 Junior Dos Santos
......
Tossa mmaconsensus ranking, sieltä uupuu kharinotov top 25sesta kokonaan. Ja jos ARlovski ei ollut top 2nen kun mies kohtasi Rogerssin, Arlovski oli kakkonen kun mies kohtasi Fedorin, Fedorilta kuokkaan otto ja pitkä tauko ei pitänyt miestä kakkosena. ARlovski oli sijalla 8-9 kun kohtasi Rogerssin.
Toki se voi olla yritys vallata japaninkin markkinoita, mutta silti kytee se epäilyksen siemen. Onhan Fedor isompi nimi siellä, miksei siis Fedorin korttia sinne?
Näköjään joku on löytänyt 25 mielestään Kharitonovia parempaa ottelijaa. Mielipiteistähän tosin sanotaan, ne on kuin persereikä, jokaiselta löytyy. Millä perusteella esimerkiksi Pedro Rizzo(jonka Kharitonov hakkasi keskeytyskuntoon), Jon Madsen, Russow(jonka Kharitonov lukotti) tai Cole Konrad ansaitsee paikan tuolla listalla ennen Kharitonovia?
Mitä tulee Arlovskin sijoitukseen ennen Rogers-ottelua Sherdogin rankingit 2009 toukokuun lopulla(ottelu käytiin kesäkuun 6): http://www.sherdog.com/news/rankings/2/Sherdog-Official-Mixed-Martial-Arts-Rankings-17654
Joten Arlovski oli edelleen rankattu #2, vaikka virheellisesti muuta väitit.
Fedor otteli Japanissa viimeksi 2007, Overeem sen sijaan voitti K-1 GPn ja Dreamin mestaruuden parin kuukauden sisällä. Enkä tarkoita edelleenkään sanoa, etteikö Strikeforcelle ole sopivampaa järjestää Overeem/Barnett kortti Japanissa myös siitä syystä että Barnettin komissio ja dopingsekoilut tuovat ylimääräisen riskin USAssa järjestettävään tapahtumaan. Toit esille asiasta kuitenkin vain tuon yhden puolen, vaikka Japanin puolesta on muitakin tekijöitä, kuten aiemmassa viestissäni esitin.
Mä en noita sherdogin rankingeja pidä juuri minään, mutta nähtävästi siellä Arlovski oli vielä kakkosena, en sanoisi että "joku" on löytänyt 25 parempaa, toi lista on kaikkien isoimpien saittien listojen "keskiarvo" joten kaikkien saittien listat mukaanlukien Kharinotov on ulkopuolella tuosta 25:sta parhaasta.
Kyllä siinä täytyy jotain muutakin olla kuin vaan heittopussi jos ottaa täydet kolme erää JDS:n kanssa. Jos leuka oli ainoa asia mikä pelasti sen, niin miks Dos Santos ei lukottanut sitä?Roy Nelson nyt ei mun mielestä kuulu kyllä millekkään listalle, ja listalla on alempana Arlovski joka kuitenkin voitti Nelsonin. Sen matsi Mir:iä vastaan on mun mielestä sen ainut mahdollisuus päästä tonne top25. Kova leuka on äijällä mut muuten ihan heittopussi.
Roy Nelson nyt ei mun mielestä kuulu kyllä millekkään listalle, ja listalla on alempana Arlovski joka kuitenkin voitti Nelsonin. Sen matsi Mir:iä vastaan on mun mielestä sen ainut mahdollisuus päästä tonne top25. Kova leuka on äijällä mut muuten ihan heittopussi.
Siis mitä vittua poro lesnar tekee kakkosena tai yleensä tossa vitun listalla
Varamieheksi? Luulin että se oli vain nostamassa haastaa Werdum - Overeem matsin häviäjää vastaan, ihan vain viihteen vuoksi tms.
There's absolutely a possibility he could be a replacement," Coker told MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) after the show. "That's the beauty of the tournament. You don't know what could happen in the next leg of the tournament. As this tournament unwinds over the year, there could be an injury, and you could see Fedor back in the tournament.