Aijai ku oli herkkua. Übereem on todella hyvässä kunnossa ja toi pysty näyttää isoks mieheks aivan mielettömän rapeelta (crisp). =) Odotin kyllä enemmän vastusta Rogerssilta, mut toi compustrikesin statistiikka oli kyl aika karua luettavaa. =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika tekninen alasvienti Übereemiltä. Painivalmentajan opastus ilmeisesti ollut: "Otetaan kiinni jostakin, ei väliä mistä, ja heitetään johonkin suuntaan, ei niin väliä mihin päin." Itse asiassa aika samantyylinen itkupotkuraivariheitto millä Hunt vei Übereemin mattoon, ehkä siitä matsista tuli opittua...
Suuret kiitokset opastuksesta. En ollutkaan koskaan kuullut tuollaisesta. :lol2:No ei se nyt ihan noin menny. Katsopppa tuosta video ja ole viisaampi, perus thaikku clinchi kaato.
Olipa viimeinen ottelu melkoinen antikliimaksi. Taas nähtiin, ettei yksiulotteiset ottelijat pärjää pidemmän päälle, kun sama taktiikka ei toimi kaikkia vastaan.
Itse en pidä sitä, että entiset nimimiehet häviävät ja näyttävät lähinnä heittopusseilta huonona asiana, vaan ennemminkin merkkinä siitä, että mma:n taso on nousussa.
Mun mielestä Rogers ei ikinä mikään nimimies ollutkaan, hirveän hypen saattelemana meni minne meni vain ja ainoastaan kun tyrmäsi lasileukaisen Arlovskin, "mut kyllähän sen täytyy olla hyvä ku se sen teki..."
M-1 ei kuitenkaan suostu Fedoria laittamaan Overeemia vastaan joten ei sillä väliä.
M-1 ei kuitenkaan suostu Fedoria laittamaan Overeemia vastaan joten ei sillä väliä.
Oli sentään saanut Arlovski karkastua lasiansa Silva otteluun, kun otti sen verran isoja koppeja tippumatta...Mun mielestä Rogers ei ikinä mikään nimimies ollutkaan, hirveän hypen saattelemana meni minne meni vain ja ainoastaan kun tyrmäsi lasileukaisen Arlovskin
Onkohan vähän turhan aikasta sun kailottaa et ketä vastaan Fedor ottelee?,miehellä on kuiteski seuraavaksi vastassa werdum.
Ja sä tiedät nää asiat varmaan paremmin kun kukaan muu tällä foorumilla