Deleted member 26417
Vittu mikä kulttuuriteko!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiks kamppailulajien ystävien nyt kannattais hommata PlusTV? Paketin kanavilta tulee myös UFC, Fight Festival, ammattinyrkkeilyä ym ym. Ja tuleehan sieltä Sub Juniorikin :dance:
Sama täällä! Vaikka ottelijat ei ookaan aina olleet näitä koko kansan tyyppejä, niin pirun kovia matseja ne on saaneet aikaiseksi. Otetaan nyt esimerkiks vaikkapa Scott Smith/Benji Radach. Ehdottomasti yks tämän vuoden parhaimmista näkemistäni matseista. Tätäkin korttia ootan ku kuuta nousevaa ennen kaikkea Fedorin ja Mousasin takia. Miller/Shields voi olla hyvinkin mielenkiintoinen, mutta ainakaan vielä kumpikaan ei oo mua vakuuttanut. Shieldsin matto on helvetin hyvä, mutta ainakin Lawleria vastaan sen pysty oli mun makuuni aika onnetonta.Mä ainakin nautin myäs näistä non-UFC korteista, ompahan vaihtelua ja monesti myös mielenkiintoisempia ottelijoita vaikka toki rosteri ei strikeforcella olekkaan verrattavissa siihen tunnetuinpaan.
Oot. Nuorempana fedja nosteli enemmän puntteja ja oli patimmassa kunnossa. Eli tavallaan oot ihan oikeessa, riippuu miltä kantilta tilannetta katsoo ;)Olenko ainoa jonka mielestä Fedja näyttäisi olevan entiseen verraten aika kuivassa kunnossa? Tarkotan siis sitä että se perinteinen perheenisämäinen nalle-luukki on ehkäpä hieman muuttunut tiukempaan ja lihas alkaa näkymäänkin jo paremmin?
Oot. Nuorempana fedja nosteli enemmän puntteja ja oli patimmassa kunnossa. Eli tavallaan oot ihan oikeessa, riippuu miltä kantilta tilannetta katsoo ;)
Oot. Nuorempana fedja nosteli enemmän puntteja ja oli patimmassa kunnossa. Eli tavallaan oot ihan oikeessa, riippuu miltä kantilta tilannetta katsoo ;)
No mä kattelen asiaa nyt seuraamaltani ajalta eli lähinnä miehen vapariuran kantilta, siis sieltä vuosituhannen alusta lähtien.
Mielestäni katselet aika homahtavalta kantilta jos toisten miesten lihakset tai rasvaprosentti jaksaa kiinnostaa
wooooooooot.
EDIT. Näin kommenttiasi vielä tarkemmin miettien tuli mieleen että näillä kriteereillä/tunnusmerkeillä kohtuullisen suuri osa tämän foorumin janttereista olis ns. homoseksuelleja?
wooooooooot.
EDIT. Näin kommenttiasi vielä tarkemmin miettien tuli mieleen että näillä kriteereillä/tunnusmerkeillä kohtuullisen suuri osa tämän foorumin janttereista olis ns. homoseksuelleja?