Strikeforce: Fedor vs Rogers ***Spoilereita täälläkin***

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Onkos nyt varmuutta kummalta tulee :/. Eipä näy Urheilukanava+ tässäkään taloudessa.

Plussalta tulee se on varma, mutta siitä ei ole tietoa onko samalla tavalla kuin esim. viime vuonna, että tuona viikonloppuna näkyy maksukanavat ilmaiseksi.

Pmaunuhan voi näppäränä poikana järkätä sen normi urheilukanavalle meidän muiden iloksi :D

Kyllä vain, tähän osoitteeseen kun ei saa kaapelikanavia (ja siten erikseen tuota plussaa halvalla), vaan joutuisi hankkimaan antenniversion koko PlusTV-paketista, jonka laitoin viimeksi suosiolla vaihtoon yhden ajanjakson kokeiltuani. Mutta vaikka tapahtuma näkyisikin pelkästään maksukanavalla, voidaan kyllä puhua vähintäänkin pienestä kulttuuriteosta. Jos se vapari raivaisi sitä näkyvyyttä pikkuhiljaa, ja ihmiset eivät liittäisi lajia Suomessa pelkästään "suurimpaan ja kauneimpaan" eli UFC:hen.

Eiks kamppailulajien ystävien nyt kannattais hommata PlusTV? Paketin kanavilta tulee myös UFC, Fight Festival, ammattinyrkkeilyä ym ym. Ja tuleehan sieltä Sub Juniorikin :dance:

Eiks kamppailulajien ystävien nyt kannattais hommata PlusTV? Paketin kanavilta tulee myös UFC, Fight Festival, ammattinyrkkeilyä ym ym. Ja tuleehan sieltä Sub Juniorikin :dance:

Just näin! Mulla toi on ollut alusta lähtien mutta itse plustv on kyllä ihan persiistä, laskuttavat toisesta ja kolmannesta kortistakin jonkun 6e kuukaudessa. Surkee homma tosin että urheilukanava ei meinaa meillä näkyä jostain ihmeen syystä, surkee signaali ja kuva pätkii kokoajan.

Mutta, itse topikkiiin. Aikamoinen säkkihän on mohikaani on vaikka sillä kippiä lyönnissä jonkinverran onkin. Silti, kävi miten kävi niin mä lasken roogerssin mahdollisuudeks voittaa matsi se 0-5%, eli täysin tuurin varaan. Mousasin matsia ootan kans kun kuuta nousevaa, mielenkiintoinen nähdä se et kuinka hän tulee (kaiken järjen mukaan) dominoimaan täysin. Shieldsi ja Mayhemi on kans kiva matsi.

Mä ainakin nautin myäs näistä non-UFC korteista, ompahan vaihtelua ja monesti myös mielenkiintoisempia ottelijoita vaikka toki rosteri ei strikeforcella olekkaan verrattavissa siihen tunnetuinpaan.

Mä ainakin nautin myäs näistä non-UFC korteista, ompahan vaihtelua ja monesti myös mielenkiintoisempia ottelijoita vaikka toki rosteri ei strikeforcella olekkaan verrattavissa siihen tunnetuinpaan.
Sama täällä! Vaikka ottelijat ei ookaan aina olleet näitä koko kansan tyyppejä, niin pirun kovia matseja ne on saaneet aikaiseksi. Otetaan nyt esimerkiks vaikkapa Scott Smith/Benji Radach. Ehdottomasti yks tämän vuoden parhaimmista näkemistäni matseista. Tätäkin korttia ootan ku kuuta nousevaa ennen kaikkea Fedorin ja Mousasin takia. Miller/Shields voi olla hyvinkin mielenkiintoinen, mutta ainakaan vielä kumpikaan ei oo mua vakuuttanut. Shieldsin matto on helvetin hyvä, mutta ainakin Lawleria vastaan sen pysty oli mun makuuni aika onnetonta.

UFC muuten counteeraa näppärästi esittämällä Spikella kahden tunnin lähetyksen, jossa on vanhoja PPV-matseja tältä vuodelta. En nyt muista tähän hätään ku Randy vs Nogin, mutta oli siinä joku 3-4 muutakin UFC 101-103:ssa esitettyä matsia.

No ei ruosteisella, mutta eikös tuo ruiserilta näytä vai ? Vastaavilla Toyotilla ajaa Suomessa työttömät m....t harvasa päivä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olenko ainoa jonka mielestä Fedja näyttäisi olevan entiseen verraten aika kuivassa kunnossa? Tarkotan siis sitä että se perinteinen perheenisämäinen nalle-luukki on ehkäpä hieman muuttunut tiukempaan ja lihas alkaa näkymäänkin jo paremmin?

Olenko ainoa jonka mielestä Fedja näyttäisi olevan entiseen verraten aika kuivassa kunnossa? Tarkotan siis sitä että se perinteinen perheenisämäinen nalle-luukki on ehkäpä hieman muuttunut tiukempaan ja lihas alkaa näkymäänkin jo paremmin?
Oot. Nuorempana fedja nosteli enemmän puntteja ja oli patimmassa kunnossa. Eli tavallaan oot ihan oikeessa, riippuu miltä kantilta tilannetta katsoo ;)

Oot. Nuorempana fedja nosteli enemmän puntteja ja oli patimmassa kunnossa. Eli tavallaan oot ihan oikeessa, riippuu miltä kantilta tilannetta katsoo ;)

young_emelianenko.jpg

No mä kattelen asiaa nyt seuraamaltani ajalta eli lähinnä miehen vapariuran kantilta, siis sieltä vuosituhannen alusta lähtien. Jos nyt aatellaan vaikka Arona matsia niin siinä mies on ehkäpä kevyemmässä mutta myös lihaksettomammassa kunnossa kuin vaikka Pride-Affliction aikoihin, nyt tuoreimmat kuvat näyttäs tosiaan siltä että olis kireemmässä kunnossa kuin ennen ja lihatkin näkyy paremmin.

Fedor%20Emelyanenko%20prepearing%20for%20training002.jpg

Hitto tää lenkkipossekuva on hieno. Eturivin partajeesus jo lupailee hyvää (eikö tää ollu se Fedorin luottopappi) ja tsekatkaapa takarivin vihreäpukuinen kaveri. :hyvä:

No mä kattelen asiaa nyt seuraamaltani ajalta eli lähinnä miehen vapariuran kantilta, siis sieltä vuosituhannen alusta lähtien.

Mielestäni katselet aika homahtavalta kantilta jos toisten miesten lihakset tai rasvaprosentti jaksaa kiinnostaa :) :pano:

Mielestäni katselet aika homahtavalta kantilta jos toisten miesten lihakset tai rasvaprosentti jaksaa kiinnostaa :) :pano:

wooooooooot. :eek:

EDIT. Näin kommenttiasi vielä tarkemmin miettien tuli mieleen että näillä kriteereillä/tunnusmerkeillä kohtuullisen suuri osa tämän foorumin janttereista olis ns. homoseksuelleja?

wooooooooot. :eek:

EDIT. Näin kommenttiasi vielä tarkemmin miettien tuli mieleen että näillä kriteereillä/tunnusmerkeillä kohtuullisen suuri osa tämän foorumin janttereista olis ns. homoseksuelleja?

Jooh kamppailulaji-osastolla kaikki ovat kiinnostuneita vain hikisten miesten halailusta maassa, bodailupuolen seksuaalisesta suuntauksesta ei liene tarvetta edes mainita. Voimapuolellakin ollaan kiinnostuneita ainoastaan rauta selässä pyllistelevistä miehistä. Aloittelijoiden puolella taas ketju "15-vuotiaiden kuvia" on yksi suosituimmista .... siitä voi päätellä missä täällä mennään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom