Strikeforce: Fedor vs Henderson **Spoilers**

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mr. Ego totta mooses kommentoi taas innokkaasti heti kärkeen:
Dana @ twitter
Michael Jordan of MMA!? Dumbest thing ever said!!! So stupid

Fedor pisti ittensä vähän huonoon valoon kun sano että oli aikanen lopetus vaikka oli ihan selkeästi ulkona pelistä.
Käsittämätöntä miten ihmiset voivat vielä sanoa että oli aikanen lopetus.

Kyllä tämän tasoisissa matseissa pitäisi aina antaa kokeneelle ottelijalle "benefit of the doubt" varsinkin kun tätä ei ole ikinä tyrmätty. Itse en kuitenkaan protestoi lopetusta, sillä rahani olivat Hendon takana ja Fedor selvästi lysähti velttona kasaan, vaikka toipuikin sen jälkeen hieman.

Huoh, Herb oli taas vähän liian yrteissä, Fedori oli pihalla pari sekuntia mutta jatkoi heti suojautumista. Olisi antanut Danin edes lopettaa kunnolla...

Varmaan Shieldskin oli hetken ulkona pelistä Hendoa vastaan, kun naamalleen tippui lyönnistä, mutta palautui ja voitti ottelun. Ei se nyt mitenkään mahdotonta ole, etteikö Fedorkin olisi kyennyt suojautumaan erän loppuun asti, kun kykeni kerran ympärikin kääntymään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Dana on nyt tietenkin Fedoria vastaan,koska ei herraa saannut tekemään sopparia. Eipä tuon äijän juttuja kannata tosissaan ottaa.

Fedor hätäili jälleen sen jälkeen kun vastustaja oli tipahtanut ja jälleen kerran se tiesi tappiota. Fedor on kaikkien aikojen kovin ottelija,mutta nyt olisi aika laittaa ura pakettiin ja hanskat naulaan.
Hendo näytti jälleen lyöntivoimansa ja vanhana pappanakin on vaarallinen kenelle tahansa.

Voi paska kun meni häviämään :wall: Tähän voittoon olis ollu helvetin hieno lopettaa, mutta ei auta. Haters gonna hate, pitää laittaa jotenki että Japin selittelyt ei näy, sillä joka ketjussa lukee varmasti klo 12 mennessä, kuinka HÄN tiesi, ja kuinka BROCK LESNAR....:lol2:

Kyllä tuomarilla on velvollisuus lyödä peli heti poikki, jos näkee merkit tilttauksesta. Ihan oikein tuomittu.
Fedor oli varmaan itse siinä uskossa että ei taju mennyt kuten monesti tapaa käydä.

Voi paska kun meni häviämään :wall: Tähän voittoon olis ollu helvetin hieno lopettaa, mutta ei auta. Haters gonna hate, pitää laittaa jotenki että Japin selittelyt ei näy, sillä joka ketjussa lukee varmasti klo 12 mennessä, kuinka HÄN tiesi, ja kuinka BROCK LESNAR....:lol2:

Ei nyt käännetä näinpäin koska japi itse oli sitä mieltä että Fedor vie ja helposti joten myös hän odotti Fedorilta enemmän.

Olihan se hendon tyrmäys enemmän kuin lähellä, mutta ei auta.

Kyllä tämän tasoisissa matseissa pitäisi aina antaa kokeneelle ottelijalle "benefit of the doubt" varsinkin kun tätä ei ole ikinä tyrmätty. Itse en kuitenkaan protestoi lopetusta, sillä rahani olivat Hendon takana ja Fedor selvästi lysähti velttona kasaan, vaikka toipuikin sen jälkeen hieman.

Ja sit jos hendo ois tosta kääntyneen fedorin pistänyt kuoliaaksi niin itkettäisiin että kun tuomari ei katkaissut :) Lienee hendo ois päässyt murjomaan ihan eri tavalla jos tuomari ei ois iskenyt heti väliin nukkumisen tapahduttua.

Mun mielestä ihan huvittavaa symmetriaa, kun fedor on monesti voittanut maagisilla huitomisilla niin nyt hendo vetäs "samanlaisen" heijarin ja fedja nukahti :)

Kyllä tuomarilla on velvollisuus lyödä peli heti poikki, jos näkee merkit tilttauksesta. Ihan oikein tuomittu.
Fedor oli varmaan itse siinä uskossa että ei taju mennyt kuten monesti tapaa käydä.
Nämä ovat sellaisia rajatapauksia, joissa ottelun pysäyttämisen oikeutusta ei voida pitää 100% varmana. Edellä mainitun Hendo vs Shields ottelun lisäksi mm. Maynard vs Edgar II, Kongo vs Barry ja Carwin vs Lesnar ottelut ovat olleet hiuskarvan varassa pysäytyksestä, mutta alakynnessä ollut ottelija on pystynyt tekemään comebackin.

Amatööritasolla tällaiset ottelut voidaan pysäyttää hyvällä mielin, mutta huipputasolla näiden voitaisiin antaa jatkua parin suojaamattoman lyönnin verran.

Suositut

Back
Ylös Bottom