Strikeforce: Fedor vs Henderson **Spoilers**

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olipahan luokattoman huono esitys Fedorilta :wtf: Itse oon kyllä sitä mieltä, että Herb pisti vähän liian aikaisin matsin poikki. Ihan pienen hetken oisin antanut Fedjalle aikaa koota pakettinsa. Ei silti... kyllä Hendo on perhana vanhoilla päivillään murhaavan kova! Ihan helvetin hienoa oli odottaa tätä matsia, ja heti ensi-iskuista lähtien tiesin, että toinen on katollaan. Fedorin kannattaisi pistää uransa lopullisesti pakettiin tai sitten ihan aikuisten oikeasti hankkiutua niistä managereistaan ja M1:n tyypeistä eroon ja treenata jenkeissä kunnon salilla (lue: Greg Jackson, ATT yms.) seuraavaa matsiansa varten.

Mun mielestä pysäytys oli juuri oikea siinä kohtaa, kun Fedorin kroppa meni täysin levyksi. Silloin matsi pitää pysäyttää suojellakseen ottelijaa, eikä katsoa nouseeko se seuraavan viiden kuulaan lyödyn lyönnin aikana. Jos jalat menevät veltoksi, eivät kädetkään enää suojaa.

fedor464633.gif

Tosta näkyy kyl hyvin et ei ihan ollu venäjän poju enää mukana geimeissä, Hendo ku olis päässy naputtelee lisää ni olis voinu tulla pahaa jälkeä. Hyvä keskeytys, Herb on paras lajissaan.

Varsinaisesta lähetyskuvakulmasta näytti siltä että pysäytys ois ollu perseestä, mut kyllä uusinnoista ja tosta yleisön vinkkelistä varsinkin huomaa ettei Fedja olis sieltä enää takaisin tullu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom