Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi olla että häkki auttoi mutta ei se kokonaan häkistä johtunut. Hendohan kurotti siitä alta single legin kiinni (Fedorin oikean jalan) ja veti Fedorin eteenpäin, nousten samalla liikkeellä itse selkään.Moni ihmettelee miten Hendo pääsi noin helposti Fedorin selkään ja lyömään hänet kanveesiin niin sehän johtui kokonaan häkistä. Hendon selkä oli häkkiä vasten ja ponnisti siitä pystyyn ja Fedorin selkään.
Herb Dean (matsin tuomari) piipahtaa tänään MMA Hourissa puhumassa pysäytyksestä.
Voi olla että häkki auttoi mutta ei se kokonaan häkistä johtunut. Hendohan kurotti siitä alta single legin kiinni (Fedorin oikean jalan) ja veti Fedorin eteenpäin, nousten samalla liikkeellä itse selkään.
Vähän luulen, ettei Fedor ole treenannut pitkään aikaan kovin tosissaan. Tottakai kovaa, mutta tuskin samalla intensiteetillä mitä alkuaikoina. Huomaa jo siitäkin, että Fedja on "hieman" kutistunut vaikkapa RINGS ajoilta.
Fedor vielä matsin jälkeenkin sano, että olis ollu valmis jatkamaan matsia. Jaa-a, ei oo Fedorin tapasta kyllä "kusettaa" tälläsissa asioissa, vaikuttaa aina rehdiltä niin ehkä ei ollukkaan niin pihalla miltä näytti. Ehkä mies tietää itse miltä tuntu kun naama kolahti kanveesin, eikä internetin meganinjat.
Se on ihan sama miltä Fedorista siinä tilanteessa tuntui, oleellista on vain se tekikö tuomari oikean ratkaisun ja Fedorinkin pitäisi se nyt pystyä viimeistään tunnustamaan kun on nähnyt tilanteen jälkikäteen varmasti useamman kerran videolta. Sillä, että vielä jälkikäteen puhelee matsin olevan early stoppage siirtää tietoisesti osan vastuusta tappiosta tuomarille, vaikka kuinka selittelisi ettei halua tuomaria moittia.
Fedorilta olisi ollut kunnioitettavaa todeta, ettei ole oleellista miltä hänestä tilanne tuntui ja että luottaa täysin tuomarin arviointikykyyn ja ratkaisuun.
Ihan ku Fedor ois juonu puol litraa vodkaa ennen matsia(tai Hendon pommin jälkeen), kaukana siitä terävyydestä mihin ollaan totuttu. Mihin on kadonnu se kylmäpäinen ja hyvin väistelevä Fedor, hirveetä hätäilyä alusta alkaen.
!
No kai nyt ottelija saa todeta, että "hei pojat, mä olin omasta mielestäni ihan taistelukuntonen vielä, mutta hei ei se oo musta kiinni - enkä syytä tuomaria"
Tottakai tuomari päättää että enough is enough, mut hei oon nähny n. 65524 matsii jossa pudotuksen jälkeen annetaan ns. "mahis" selvitä hiukan pidempään. Fedor kuitenkin käänty ja sen silmät näytti hieman, kun 777-slotti mut ei mikää ihme tommosen pommin jälkeen, kuitenki IMO ois voinu antaa Keisarille vielä hetken mahiksen, edes odottanu pari sekkaa ku oli kääntyny. Mut hei Herb teki varmasti aivan oikein, sehän siinä tilanteessa ite oli, helppo se on huudella täältä näytön takaa oliko oikee ratkasu.
Niin kauan kuin kiinnostaa ihmisiä katsoa Fedorin ottavan ihan kybällä lukua ja siitä vielä ottelupalkkioina nykyisen kaltaisia summia irtoavan, niin näemme Fedorin vielä monta kertaa ottamassa turpaan lähitulevaisuudessa myös Jenkeissä. Legenda ja nimi kiinnostanee ihmisiä vielä kauan, kun ikää kuitenkaan ei ole kuin se syksyllä täyteen tuleva 35 vuotta. Surullista, mutta totta.
Niin kauan kuin kiinnostaa ihmisiä katsoa Fedorin ottavan ihan kybällä lukua ja siitä vielä ottelupalkkioina nykyisen kaltaisia summia irtoavan, niin näemme Fedorin vielä monta kertaa ottamassa turpaan lähitulevaisuudessa myös Jenkeissä. Legenda ja nimi kiinnostanee ihmisiä vielä kauan, kun ikää kuitenkaan ei ole kuin se syksyllä täyteen tuleva 35 vuotta. Surullista, mutta totta.
CEO Scott Coker revealed the relevant information at the post-show press conference where he stated the Sears Centre housed approximately 8,300 fans for a live gate of $638,000. The figures, though far from terrible, only ranked third in terms of Strikeforce’s 2011 offerings and didn’t even crack the company’s all-time “Top 10” list.